Opinie użytkownika (13)

Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BeaBea

30.08.2016

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
20.04.2022
Odpowiedź firmy
BeaBea, dziękujemy za Twoją ocenę - bardzo nas ucieszyła. Robimy wszystko, aby być jeszcze lepsi.
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Organizacja i czas obsługi.

BeaBea

30.08.2016

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Organizacja i czas obsługi.

BeaBea

30.08.2016

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

BeaBea

30.08.2016

AEGON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Witam,Telefon Nokia Asha...
Witam,Telefon Nokia Asha 200 kupiony 15.02.2012Oddawany do serwisu w Tarnowie przy ul. Bernardyńskiej - każdorazowo przesyłany do Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o. 05-090 Raszyn ul. Falencka 1B- Janki.(data 26.04.2013- 29.04.2013) Telefon oddany do serwisu ponieważ telefon mimo znikomego użytkowania do sms i rozmów telefonicznych (przez człowieka w wieku 65 lat...) zaczął się wyłączać w trakcie rozmów lub w trakcie wysyłania sms oraz zawieszać się - diagnoza - trzeba wymienić oprogramowanie oraz zestrojenie parametrów radiowych telefonu (telefon 3 tygodnie w serwisie) BRAK TELEFONU ZASTĘPCZEGO NA OKRES SERWISOWANIA.(17.05.2013 - 31.05.2013)Telefon kolejny raz oddany do naprawy z tymi samymi problemami - wyłącza się w trakcie rozmowy telefonicznej oraz w trakcie wysyłania sms. Diagnoza - trzeba wymienić baterie na nową, bo to wina baterii - no ok - niech będzie oryginał Nokii - koszt usługi - czyli nowa bateria 152,70- bo tyle liczy Warszawa !!! Nie zwrócono baterii, która dotychczas była w telefonie, brak raportu ze zutylizowania starej baterii, brak obniżenia kosztu nowej baterii po zabraniu starej bez zgody właściciela telefonu!!! Brak jakichkolwiek wyjaśnień!(03.06.2013 - 07.06.2013)Pomimo wymiany baterii na nową usterka w dalszym ciągu ta sama - telefon wyłącza się , nie ma żadnej różnicy po wymianie baterii. W dalszym ciągu brak raportu ze zutylizowania baterii, brak jakichkolwiek wyjaśnień,brak wydania baterii w podobnym stanie jak tamta, Telefon ponownie wrócił do serwisu z żądaniem wymiany na nowy telefon. Diagnoza - uszkodzenie płyty głównej oraz wymiana na nową płytę główną.(data 10.06.2013 - nadal - prawdopodobnie 24.06.2013). Telefon po wymianie płyty głównej wrócił do właściciela bez polskiego menu - nikt nie raczył tego sprawdzić przed przekazaniem telefonu. Mimo upływu czasu brak jakiejkolwiek informacji sprawie telefonu.Serwis Nokii w WARSZAWIE POZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA - NIE SZTUKĄ JEST MYDLIĆ OCZY "STAREMU DZIADKOWI", KTÓRY NIE ZNA SIĘ NA TELEFONACH I NIECH SIĘ CIESZY, ŻE W OGÓLE COŚ SIĘ DZIEJE Z TELEFONEM, A NIKT NIE KAŻE PŁACIĆ BÓG WIE ILE ZA SPRAWDZANIA I DODATKOWE NAPRAWY... Otóż gdyby serwis ten był skuteczny, rzetelny i miał pojęcie o tym co należy zrobić telefon nie spędziłby około 2 miesięcy w tymże serwisie,a właściciel cieszyłby się z obsługi na wysokim poziomie. Sprawa zostaje skierowana do Nokia Poland z żądaniem wydania nowego telefonu przez nieumyślne i błędne diagnozy serwisu - w przypadku braku reakcji sprawa trafi do Rzecznika Praw Konsumenta oraz w razie potrzeby do Sądu ze względu na bezskuteczną naprawę i nieumyślne grzebanie przy telefonie niewykwalifikowanych osób oraz za wyłudzenie pieniędzy za baterię, która w gruncie rzeczy okazała się nie być źródłem problemów z w/w telefonem .

BeaBea

16.06.2013

CTDI Poland SP. z o.o.

Placówka

Raszyn, Janki, ul. Falencka 1B

Nie zgadzam się (1)
Witam,Telefon Nokia Asha...
Witam,Telefon Nokia Asha 200 kupiony 15.02.2012Oddawany do serwisu w Tarnowie przy ul. Bernardyńskiej - każdorazowo przesyłany do Regenersis (Warsaw) Sp. z o.o. 05-090 Raszyn ul. Falencka 1B- Janki.(data 26.04.2013- 29.04.2013) Telefon oddany do serwisu ponieważ telefon mimo znikomego użytkowania do sms i rozmów telefonicznych (przez człowieka w wieku 65 lat...) zaczął się wyłączać w trakcie rozmów lub w trakcie wysyłania sms oraz zawieszać się - diagnoza - trzeba wymienić oprogramowanie oraz zestrojenie parametrów radiowych telefonu (telefon 3 tygodnie w serwisie) BRAK TELEFONU ZASTĘPCZEGO NA OKRES SERWISOWANIA.(17.05.2013 - 31.05.2013)Telefon kolejny raz oddany do naprawy z tymi samymi problemami - wyłącza się w trakcie rozmowy telefonicznej oraz w trakcie wysyłania sms. Diagnoza - trzeba wymienić baterie na nową, bo to wina baterii - no ok - niech będzie oryginał Nokii - koszt usługi - czyli nowa bateria 152,70- bo tyle liczy Warszawa !!! Nie zwrócono baterii, która dotychczas była w telefonie, brak raportu ze zutylizowania starej baterii, brak obniżenia kosztu nowej baterii po zabraniu starej bez zgody właściciela telefonu!!! Brak jakichkolwiek wyjaśnień!(03.06.2013 - 07.06.2013)Pomimo wymiany baterii na nową usterka w dalszym ciągu ta sama - telefon wyłącza się , nie ma żadnej różnicy po wymianie baterii. W dalszym ciągu brak raportu ze zutylizowania baterii, brak jakichkolwiek wyjaśnień,brak wydania baterii w podobnym stanie jak tamta, Telefon ponownie wrócił do serwisu z żądaniem wymiany na nowy telefon. Diagnoza - uszkodzenie płyty głównej oraz wymiana na nową płytę główną.(data 10.06.2013 - nadal - prawdopodobnie 24.06.2013). Telefon po wymianie płyty głównej wrócił do właściciela bez polskiego menu - nikt nie raczył tego sprawdzić przed przekazaniem telefonu. Mimo upływu czasu brak jakiejkolwiek informacji sprawie telefonu.Serwis Nokii w WARSZAWIE POZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA - NIE SZTUKĄ JEST MYDLIĆ OCZY "STAREMU DZIADKOWI", KTÓRY NIE ZNA SIĘ NA TELEFONACH I NIECH SIĘ CIESZY, ŻE W OGÓLE COŚ SIĘ DZIEJE Z TELEFONEM, A NIKT NIE KAŻE PŁACIĆ BÓG WIE ILE ZA SPRAWDZANIA I DODATKOWE NAPRAWY... Otóż gdyby serwis ten był skuteczny, rzetelny i miał pojęcie o tym co należy zrobić telefon nie spędziłby około 2 miesięcy w tymże serwisie,a właściciel cieszyłby się z obsługi na wysokim poziomie. Sprawa zostaje skierowana do Nokia Poland z żądaniem wydania nowego telefonu przez nieumyślne i błędne diagnozy serwisu - w przypadku braku reakcji sprawa trafi do Rzecznika Praw Konsumenta oraz w razie potrzeby do Sądu ze względu na bezskuteczną naprawę i nieumyślne grzebanie przy telefonie niewykwalifikowanych osób oraz za wyłudzenie pieniędzy za baterię, która w gruncie rzeczy okazała się nie być źródłem problemów z w/w telefonem .

BeaBea

16.06.2013

CTDI Poland SP. z o.o.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Witam,Udałam się na...
Witam,Udałam się na BP, by wykorzystać ekupon z Payback na dodatkowe punkty - 300 punktów - za zakup napoi za kwotę 20zł. Na stacji były dodatkowe oferty Payback - (kup 4x coca cola mix a otrzymasz +150 pkt) niestety pracownik, którego zapytałam czy jeśli biorę napoje z ekuponem to również zostaną mi doliczone dodatkowe punkty nie potrafił odpowiedzieć na moje pytanie (chodziło o kumulację punktów jeśli dokonam 1 zakupu). Zapytany również o inne oferty - odpowiedział, że są ale trzeba sobie przejść miedzy półkami żeby zobaczyć co jest aktualnie (obok siebie miał "magiczną " książeczkę Payback, w której miał informacje o wszystkich promocjach, ale może liczył na to, że krążąc po sklepie dokonam kolejnego zakupu - zostawię to bez komentarza.Ogólnie czystość lokalu na wysokim poziomie,towar ułożony przejrzyście,czas oczekiwania w kolejce - generalnie krótki, gdyż nie było klientów, obsługa grzeczna, kulturalna, ale niestety nie na bieżąco z aktualnymi promocjami Partnerów Payback.

BeaBea

16.06.2013

BP

Placówka

Tarnów, Krakowska 57

Nie zgadzam się (0)
Poszukując dodatkowego, nowego...
Poszukując dodatkowego, nowego Banku w którym mogłabym ulokować swoje pieniądze oraz który mimo kryzysu na świecie potrafi swoim klientom zaproponować debet na koncie (nawet przy niskich dochodach) znalazłam w Google GETIN Bank - wypełniłam formularz i oczekiwałam na kontakt zwrotny - dosyć szybki bo na następny dzień. Pan proponował konto z kartą dla kierowców - mimo, iż poinformowałam, że nie mam prawa jazdy (może Pani dać kartę komuś do korzystania lub zatankować i niech ktoś zwróci kasę, a Pani dostanie bonus na konto...). Zgodziłam się myśląc o nadchodzących wakacjach, by przetestować na próbę. Negatywy - źle dobrana firma kurierska SIÓDEMKA (kurier stwierdził, że mieszkam na tyle blisko 600m , że sama umowę mogę odebrać,a on i tak kasę za dostarczenie otrzyma- przesłanie na e-mail loginu, poprzez sms hasła do bankowości elektronicznej - mimo zmiany hasła system wymagał w dalszym ciągu hasła z sms (skasowanego zaraz po zmianie), kontakt z "opiekunem," nic nie dał - brak pomocy - bo system się "zepsuł"- wizyta w miejscowej placówce w celu resetowania hasła i nadania nowego-karta bankomatowa wysłana na pełne imię i nazwisko 9mimo ustaleń z konsultantem) co sprawiło,że nikt poza mną nie może dokonać płatności kartą - więc porażka ze zwrotem kasy za paliwo- wizyta w placówce u innego konsultanta by zastrzec kartę i zamówić nową - czas oczekiwania 2 tygodnie , a do wypłaty było tuż tuż...- Brak regulaminu opłat, brak informacji o konkretnych bankomatach z których bez prowizji można wypłacać pieniądze- 3 razy bez mojej wiedzy i zgody ktoś próbował zmienić mi hasło do konta bankowego - elektronicznego , a dostęp do tych danych miał "opiekun konta"...Za kilka dni będzie miesiąc od założenia konta w GETIN BANK - bez żalu zamknę je i dziękuję za takie promocje, gdzie klient traktowany jest prowizyjnie - im więcej usług naciągnie konsultant tym później ma cię bardziej głęboko gdzieś, a ty człowieku siedź i zastanawiaj się jak zrobić by było dobrze... Jedyna rozsądna opcja - ZMIEŃ BANK - bo to nie ten sam "uroczy" GETIN Bank sprzed kilku lat...
Nie zgadzam się (0)
Witam,Po około roku...
Witam,Po około roku odwiedziłam ten sklep. Po przekroczeniu drzwi zobaczyłam puste półki, regały, zepsute owoce i warzywa oraz wózki ze zgnitymi i zepsutymi produktami znajdującymi się na sklepie. Panie mało zainteresowane klientem - nie potrafiły udzielić odpowiedzi gdzie co jest (jakby sklep miał powierzchnię hipermarketu...). Ceny na półkach nie zgadzały się z tymi wyświetlanymi na czytniku - co innego wskazywał licznik na kasie. Niestety w porównaniu do tego który był w Maxie tragedia. Brudno, smutno - niestety przerażająco.

BeaBea

08.05.2013

Carrefour

Placówka

Tarnów, Romanowicza 59

Nie zgadzam się (0)
Biedronka w CH...
Biedronka w CH MAX ma przed budynkiem duży parking - niestety często zajęty, gdyż w pobliżu jest kilka sklepów. Wewnątrz sklep zadbany, czysty - mankamentem są palety z towarem, ale pracownicy starają się dostarczyć nam świeże towary w krótkim czasie. Pracownicy ubrani zawsze w stroje służbowe - niestety identyfikatorów nie widziałam, ale to drobne niedociągnięcia, kolejki do kasy długie, ale wówczas wzywana jest kolejna Pani do obsługi. Generalnie mimo kilku małych niedociągnięć w tym sklepie można zrobić tanie i dobre zakupy.

BeaBea

16.10.2012

Biedronka

Placówka

Kłodzko, Noworudzka 2

Nie zgadzam się (0)
Zawsze gdy jestem...
Zawsze gdy jestem w okolicy "Burku" swoje kroki kieruję do apteki Dr. Max - od czasu jej otwarcia do chwili obecnej (i nadal zamierzam tam chodzić). Zawsze zapoznaję się z ulotka promocyjną - dzięki czemu kupuje leki w atrakcyjnych cenach. Już w pierwszych dniach funkcjonowania Apteki otrzymałam kartę stałego klienta, która przy pierwszych zakupach posłużyła do skorzystania z rabatu (niedawno apteka zmieniała karty na nowe i od razu z takiej skorzystałam). W pomieszczeniu jest zawsze czysto i schludnie, Farmaceuci zawsze starają się udzielić wyczerpujących informacji na temat leków. Generalnie jestem zadowolona i mogę polecić :)

BeaBea

14.10.2012

Dr.Max

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Witam, Udałam się...
Witam, Udałam się do Play w celu doładowania telefonu oraz uzyskania informacji na temat nowych ofert - kolejka była mała, więc w trakcie oczekiwania na swoją kolej oglądałam nowinki telefonicznie. W salonie jest zawsze czystko i schludnie niestety obsługa jest tragiczna - złe nastawienie do klienta - brak powitania, głupiego pytania "w czym mogę pomóc" - generalnie klient musi "walić z grubej rury", a i tak pracownik Play czasem robi głupią minę. Podczas opcji doładowania telefonu kilka razy pytanie za jaką kwotę (pracownik myślami gotuje obiad?!), kolejne pytania dotyczące nowych ofert - odpowiedź "Ma Pani internet to se Pani sprawdzi i porówna" zbiło mnie z nóg... Generalnie w innych salonach Play sytuacja podobna - szukać odpowiedzi albo w Internecie albo w BOK płacąc przy tym za połączenie... Od dawna mogę sobie doładować konto przez bank on line,ale chciałam sprawdzić czy sytuacja w tym salonie w jakikolwiek sposób się poprawiła - niestety nie zamierzam nikomu polecić tej placówki.

BeaBea

14.10.2012

Play

Placówka

Nie zgadzam się (0)
25.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowna Pani, bardzo nam przykro, że Pani wizyta w jednym z punktów naszej sieci okazała się niezbyt przyjemnym doświadczeniem. Opisywana przez Panią postawa Konsultantów w żaden sposób nie oddaje praktyki, którą staramy się wprowadzać w naszej firmie - stawiając na profesjonalizm i otwartość względem Klienta. Zapraszamy Państwa do naszych nowoczesnych i przyjaznych salonów, aby spełniać oczekiwania, które wiążą się z kontaktem z nami. Wyrażamy nadzieję, że w przyszłości wieloma pozytywnymi doświadczeniami zasłużymy sobie u Pani na wysoką ocenę.
Zawsze gdy wchodzę...
Zawsze gdy wchodzę do tego sklepu (od początku jego istnienia) spotykam się z powitaniem oraz miłym uśmiechem Pań kasjerek i Ochroniarzy. Gdy potrzebuję pomocy - zawsze starają się pomóc i doradzić (często dzielą się swoimi opiniami o danym produkcie - gdy mają wiedzę na jego temat). Stoisko z pieczywem na 5 (towar bardzo szybko się sprzedaje - mimo, iż z głębokiego mrożenia o czym świadczą karteczki przed każdym takim produktem. Ludzie złoszczą się na puste półki - Kochani przecież każdy coś chciałby kupić w atrakcyjnej cenie a Tesco musi dostarczyć towar z gazetek promocyjnych do wszystkich sklepów w Polsce, gdyż mają ten asortyment na promocjach w tym samym czasie. Generalnie polecam :)

BeaBea

14.10.2012

CH Tesco

Placówka

Tarnów, Kościuszki 1

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi