Opinie użytkownika (55)

Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1020

07.05.2018

Starbucks

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1020

07.05.2018

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Ewa_1020

27.12.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Ewa_1020

27.12.2017

empik.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Ewa_1020

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Ewa_1020

22.12.2017

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Ewa_1020

22.12.2017

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Ewa_1020

22.12.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Ewa_1020

22.12.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Ewa_1020

21.12.2017

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Ewa_1020

21.12.2017

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1020

01.08.2017

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Ewa_1020

04.07.2017

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1020

04.07.2017

FLiXBUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1020

04.07.2017

PKP Intercity

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1020

05.05.2017

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1020

05.05.2017

JULA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1020

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1020

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1020

05.05.2017

H&M

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi