Opinie użytkownika (13)

Bardzo dobrze. Trzeba...
Bardzo dobrze. Trzeba samemu próbować zwrócić na siebie uwagę. Zainicjować temat z którym się przyszło. Jak nie w tym to innym okienku może pani pomoże. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1201

01.08.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Podejście do...
Rewelacyjnie. Podejście do klienta bardzo przyjazne i kompetentne. Uwaga całkowicie poświęcona obsługiwanej osobie. Duża umiejętność rozwikłania sprawy z jaka się przychodzi. Produkty dopasowane przez pracownika do potrzeb klienta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1201

01.08.2017

Bank BPH

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1201

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1201

05.05.2017

Top Secret

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1201

05.05.2017

Reserved

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1201

05.05.2017

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Na minus:...
Słabo. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewa_1201

05.05.2017

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zatrudnieni młodzi ludzie....
Zatrudnieni młodzi ludzie. Jednakowo ubrani kolorystycznie. I jak papużki nierozłączki przy półkach. Towar pod nogami i przykucnięci sprzedawcy układający towar. Przejść ciężko i ciasno. Towar ciekawy. Wiadomo ceny różne i niskie i wysokie coś można zawsze wybrać. Dla osoby która wchodzi tam po raz pierwszy mały galimatjaz w labiryncie. Z czasem można się przyzwyczaić. Ze strony obsługi zero zainteresowania klientem, chyb, że już jest przy kasie.

Ewa_1201

24.04.2012
Nie zgadzam się (0)
18.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy.Z uwagą analizujemy opinie klientów i staramy się wyciągać z nich wnioski. Po analizie zgłoszonego zagadnienia udzielimy szerszej odpowiedzi.
Przy wejściu stoi...
Przy wejściu stoi zawsze ochrona. Można po tym sklepie chodzić swobodnie godzinami i nie zdarzyło mi się aby ktoś z obsługi zapytał czy może w czymś pomóc. Najczęściej jest tak , że trzeb samemu szukać kogoś do pomocy. Szczęście też trzeba mieć , że odnaleziona obsługa to będzie właśnie ta osoba, od tego stoiska, o które mam chodzi.

Ewa_1201

24.04.2012

Castorama

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza 30

Nie zgadzam się (0)
O POWITANIU KLIENTA...
O POWITANIU KLIENTA NIE MA MOWY, FAKT AKURAT BYŁA TO SOBOTA I DUŻO LUDZI, GODZINA OKOŁO 16-TEJ, ZNALAZŁAM BUTY DLA SIEBIE , ALE I TAK ICH NIE KUPIŁAM PONIEWAŻ ZA NIC NIE MOGŁAM DOPASOWAĆ DRUGIEGO. PUDEŁKA POMIESZANE, ROZMIARY W PUDEŁKACH INNE NIŻ WYNIKAŁO Z OPISU , A I KOLOR I FASON TEŻ SIĘ NIE ZGADZAŁ. CHCIAŁAM WYJŚĆ Z TOREBKĄ I BUTAMI I W EFEKCIE ODPUŚCIŁAM I WYSZŁAM Z NICZYM. KUPOWAŁAM JUŻ W TYM PUNKCIE , ALE TAK NIE BYŁO. NIE WIEM CZY TO DUŻA ILOŚĆ KLIENTÓW WPŁYNĘŁA NA TAKĄ SYTUACJĘ? MAM NADZIEJĘ , ŻE TO BYŁO PRZYCZYNĄ. ODNOŚNIE KOMPETENCJI PERSONELU NIE MOGĘ NIC POWIEDZIEĆ BO BYŁ DLA MNIE NIEOBECNY.

Ewa_1201

03.04.2012

CCC

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, Mickiewicza 30

Nie zgadzam się (0)
NA PIERWSZY PLAN...
NA PIERWSZY PLAN W SKLEPIE RZUCA SIĘ OCHRONA, NAJCZĘŚCIEJ DWÓCH PANÓW POZA KASAMI ROZMAWIAJĄCYCH ZE SOBĄ, WCHODZĄC DALEJ OKROPNY ZAPACH. DLATEGO CHODZĘ DO TEGO SKLEPU PO WYBRANE PRODUKTY I JAK NAJSZYBCIEJ WYCHODZĘ.WARZYWA I OWOCE OMIJAM SZEROKIM ŁUKIEM BO RZADKO ZACHĘCAJĄ DO KUPNA. WĄSKIE PRZEJŚCIA MIĘDZY PÓŁKAMI I NA DODATEK PALETY Z PROMOCJAMI. WÓZEK Z WÓZKIEM SIĘ NIE MINĄ. JEDEN MUSI SCHOWAĆ SIĘ MIĘDZY REGAŁAMI.PRZY KASIE ZALEŻY NA KOGO TRAFIMY. LUDZI MNÓSTWO I 3 KASY CZYNNE, NIE KORZYSTAŁAM Z POMOCY PERSONELU WIĘC NIE MOGĘ OCENIAĆ.

Ewa_1201

03.04.2012

E.Leclerc

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, ul.11 Listopada 6

Nie zgadzam się (0)
BARDZO MIŁA OBSŁUGA...
BARDZO MIŁA OBSŁUGA , ZAWSZE PROPONUJĄ DODATKOWY PRODUKT ,( ŚRODEK PIELĘGNACYJNY LUB OSTATNIO BYŁA PROPOZYCJA WKŁADEK DO BUTÓW ), CHĘTNIE POMAGAJĄ W POSZUKIWANIU ODPOWIEDNIEGO ROZMIARU OBUWIA , KTÓRYM KLIENT JEST ZAINTERESOWANY, INFORMUJĄ O OKRESIE REKLAMACYJNYM , PO WEJŚCIU DO SKLEPU JEST SIĘ POWITANYM I WYCHODZĄC POŻEGNANYM.

Ewa_1201

23.03.2012

DEICHMANN

Placówka

Ostrowiec Świętokrzyski, 11 LISTOPADA 6

Nie zgadzam się (0)
KLIENCI NIE SĄ...
KLIENCI NIE SĄ INFORMOWANI O WARUNKACH UBEZPIECZENIA , CZEGO MOGĄ SIĘ SPODZIEWAĆ OD UBEZPIECZYCIELA, ODCZUWA SIĘ ZNUŻENIE PRACA , BRAK KONTAKTU WZROKOWEGO Z WCHODZĄCYM KLIENTEM I W CZASIE OBSŁUGI, PATRZENIE SIĘ W MONITOR PODCZAS ROZMOWY,OBOJĘTNE ZAPROSZENIE KLIENTA DO STANOWISKA OBSŁUGI, OBSŁUGA BEZ WYRAZU TO I MIEJSCE PONURE I NIE ZACHĘCAJĄCE DO POWROTU.

Ewa_1201

23.03.2012
Nie zgadzam się (1)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi