Opinie użytkownika (13)

OK. Pracownicy może...
OK. Pracownicy może i kompetentni, ale nie potrafią przekonać klienta, ubrani są zbyt luźno, bank wygląda staro, nieprzyjemnie. Oferta jest zbyt droga. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu. Na minus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_709

01.08.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bank jest...
Rewelacyjnie. Bank jest zdecydowanie nowoczesny i profesjonalny, pracownicy mają jednolity ubiór i zachowują się mile - są zarówno kompetentni, sprawni jak i potrafią nawiązać kontakt z klientem. Oferta banku na najwyższym poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_709

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Asortyment sklepu...
Super. Asortyment sklepu jest fantastyczny, większość pracowników też świetnie sobie radzi. Jest to dobre miejsce na ciekawe zakupy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_709

25.07.2017

monnari

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Ten sklep...
Fatalnie. Ten sklep ma wspaniały wystrój i asortyment. Niestety jest to popsute brakiem organizacji. Zbyt mała liczba pracowników nie pozwala nawet na uporządkowanie sklepu i przymierzalni, w których zalega stos ubrań. Pracownicy nie pomagają klientom, a zapytani odpowiadają krótko i zdawkowo. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Ewelina_709

25.07.2017

Mango

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Absolutnie brak...
Rewelacyjnie. Absolutnie brak uwag. Pracownicy sprawni, zorganizowani, sklep czysty i uporządkowany. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_709

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Sklep...
Bardzo dobrze. Sklep jest czysty, choć sama kolorystyka i wygląd mnie nie przyciągają. Pracownicy raczej nie oferują sami pomocy, a często wydają się zmęczeni lub znudzeni. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_709

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracowników jest...
Rewelacyjnie. Pracowników jest wystarczająco dużo, są bardzo pomocni i emanują entuzjazmem. Podoba mi się, że polecają dodatkowe produkty nienachalnie, a podczas wahania służą nie tylko dobrą radą, ale i szczerą opinią. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus:

Ewelina_709

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Wizyty w...
OK. Wizyty w McDonald's to istna ruletka. Albo trafimy na doświadczonego i uprzejmego pracownika, dobrego kucharza oraz czysty i nowoczesny lokal. Albo będziemy jedli przypalonego Cheeseburgera w starej i nie do końca czystej restauracji, a w dodatku w towarzystkie pracowników, którzy rozmawiają między sobą lub obsługują klientów mechanicznie niczym roboty. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Ewelina_709

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Stacje Statoil...
Super. Stacje Statoil kojarzą mi się z pośpiechem pracowników. Są uprzejmi i pracują bardzo sprawnie, ale zawsze brakuje im entuzjazmu i indywidualnego podejścia do klienta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_709

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wizyta na...
Rewelacyjnie. Wizyta na stacji Shell to zawsze przyjemność. Personel jest nie tylko kompetentny, ale przede wszystkim bardzo uprzejmy i uczynny. Czuję, że to coś więcej niż obsługa, to nawiązanie miłego kontaktu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_709

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Ta stacja...
Super. Ta stacja wydaje się profesjonalna, zarówno sama stacja jak i pracownicy, wyglądają bardzo schludnie. Często jednak zdarzają się tam kolejki, bo pracowników jest niewystarczająca liczba lub nie działają oni sprawnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_709

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do drogerii nikt nie zwrócił na mnie uwagi. Przez dłuższą chwilę krążyłam po dziale dziecięcym, ale nikt nie podszedł z ofertą pomocy, a wyraźnie dawałam znać, że nie bardzo sobie radzę. Gdy wybrałam produkt, poszłam do kasy. Przede mną była jedna osoba, po której odejściu ja podeszła. Kasjera spojrzała na mnie i zrobiła kwaśną minę, chyba właśnie zamierzała opuścić kasę. Chwilę później dowiedziałam się czemu - w kolejce do drugiej kasy zobaczyła osobę, z którą chciała porozmawiać. Skasowała mój produkt, a po pytaniu o kartę Rossnę, gdy ją podałam, kasjerka tylko powiedziała: "karta wygasła". Spytałam, co to znaczy i co powinnam zrobić, ale nie uzyskałam odpowiedzi, bo kasjerka już zawołała wspomnianą wcześniej panią z drugiej kolejki. Nie skończyła na dobre obsługi mnie, a już rozmawiała z tamtą kobietą. Wypytywała ją o sukienkę, w której widywała ją latem w tej drogerii. Na koniec nie usłyszałam żadnych słów pożegnania. Podsumowując, poczułam się kompletnie "olana" przez obsługę i nie wrócę już do tej drogerii.

Ewelina_709

04.03.2015

Rossmann

Placówka

Kielce, Świętokrzyska 20

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w tym...
Wizyta w tym salonie to sama przyjemność. Obsługa jest niesamowicie miła. Relacja z pracownikami jest na zasadzie przyjaźni: wypytują co u ciebie słychać, jak się czułaś po ostatniej wizycie, w czym mogą pomóc, co nowego w twoim życiu, itd. Używają kosmetyków znakomitej jakości. Cały personel jest kompetentny, potrafi odpowiednio doradzić w wielu kwestiach, zaproponować coś jak i odgadnąc potrzebę klienta. W salonie jest też bardzo przyjemnie, ponieważ wszędzie panuje porządek, gra cicha muzyka, miłe oświetlenie. Jednym słowem to salon, który powinien być przykładem dla wszystkich innych w tej branży. Z wizyty w tym salonie wychodzi się ogromnie usatysfakcjonowanym. Uważam, że każdy powinien zafundować sobie wizytę w Salonie Matrix, aby przekonać się, że fryzjer na prawdę potrafi poprawić nastrój i samopoczucie.

Ewelina_709

16.07.2011

Matrix

Placówka

Wrocław, Rybnicka 49

Nie zgadzam się (5)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi