Opinie użytkownika (22)

Rewelacyjnie. Rzetelne i...
Rewelacyjnie. Rzetelne i profesjonalne podejście do Klienta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_595

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
07.12.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za opinię. Naszym celem jest rzetelne i profesjonalne podejście do klienta. Proszę do nas wracać. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Rewelacyjnie. Profesjonalne podejście...
Rewelacyjnie. Profesjonalne podejście do klienta. Każdy problem rozwiązany błyskawicznie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_595

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
07.12.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, bardzo dziękuję za zgłoszenie Pani obserwacji na temat jakości obsługi w mBanku. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Rewelacyjnie. Bardzo smaczne...
Rewelacyjnie. Bardzo smaczne jedzenie, przyjazna obsługa Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_595

25.07.2017

Subway

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo duży...
Rewelacyjnie. Bardzo duży plus za wygodę zamawiania, czasem obsługa nie wyrabia się ze sprzataniem stolików Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_595

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wszystko na...
Rewelacyjnie. Wszystko na najwyższym poziomie, pracownicy bardzo pomocni, jedzenie smaczne. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_595

25.07.2017

Burger King

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Pizzeria w...
Super. Pizzeria w galerii handlowej, wiec czasami przedłużający się czas obslugi i oczekiwania na zamówienie, brak należytej czystości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_595

25.07.2017

Da Grasso

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo pomocna...
Rewelacyjnie. Bardzo pomocna obsługa, wysoka jakość produktu. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_595

25.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo kompetentna...
Rewelacyjnie. Bardzo kompetentna i fachowa obsługa. Zawsze czysto i przyjemnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_595

25.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa bardzo...
Super. Obsługa bardzo uprzejma i pomocna. Czasem długie kolejki do kasy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_595

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa jakby...
Super. Obsługa jakby niezadowolona z tego, że ktoś paniom przeszkadza w pracy szukając sukienki. Odniosłam wrażenie, że przerwałam jakąś rozmowę. Sukienkę ostatecznie kupiłam, ale na pewno nie była to zasługa obslugi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu.

Jolanta_595

25.07.2017

Quiosque

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na uwagę...
Rewelacyjnie. Na uwagę zasługuje fakt niezwykle przyjaznej atmosfery panującej w sklepie. Duży i ciekawy wybór . Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_595

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo rzetelna...
Rewelacyjnie. Bardzo rzetelna i miła obsługa, ubrania bardzo dobrej jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_595

25.07.2017

5.10.15.

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Byłam stałą...
Fatalnie. Byłam stałą klientką tej sieci, jednak ostatnio miałam bardzo nieprzyjemną sytuację. W obuwiu złamał mi się obcas (żeby było ciekawiej to pękł w pół)Reklamację odrzucono twierdząc, że to uszkodzenie mechaniczne (tak jakbym sobie piłką spiłowała ten obcas).Nigdy więcej Wojasa. Obsługa na marnym poziomie. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Jolanta_595

25.07.2017

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Obsługa sklepu...
Super. Obsługa sklepu zawsze pomocna i życzliwa. Czasem zbyt nachalne namawianie do zakupu produktów dodatkowych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_595

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Bardzo duży...
Rewelacyjnie. Bardzo duży wybór obuwia zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Miła i pomocna obsługa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jolanta_595

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zrobiłam zakupy i...
Zrobiłam zakupy i podeszłam do strefy kas, gdzie zostałam długie kolejki i tylko dwie kasy czynne. Ustawiłam się w pierwszej kasie obsługiwanej przez kasjerke (ciemne spięte włosy, puszysta), która ewidentnie była poirytiwana - była nieuprzejma, jakby miała pretensje do klientów, że jej głowę zwracają. Po chwili podeszła inna kasjerka, która powiedziała, żeby poszła coś otworzyć (dla klientów nieczytelny przekaz). Obsługę kasy przejęła ta inna kasjerka. Po chwili jeszcze inna zapytała, gdzie jest właściwa kasjerka. Tu już wszyscy klienci usłyszeli, że "poszła sobie furnąć, bo już nie mogła wytrzymać". Usłyszeliśmy, że tamta pani tez chętnie poszła by furnąć. -"No ale ty nie palisz"- "No to na spacer sobie pójdę"I tak oto klienci zamiast szybko zrobic zakupy,byli zmuszeni słuchać takich bzdur

Jolanta_595

02.07.2016

Carrefour Market

Placówka

Rzeszów, ul. Obrońców Poczty Gdańskiej 14

Nie zgadzam się (0)
Chciałam dokonać zakupu...
Chciałam dokonać zakupu wędliny, jednak nikogo nie było na stoisku. Gdy zrobiła się kilkuosobowa kolejka zapytałam kasjerki (krótkie blond wlosy) czy kto podejdzie. Odpowiedziała, że koleżanka musiała zejść ze stoiska i ze ona za chwilę podejdzie. Jednak cały czas miała kolejkę przy kasie. Gdy miałam już zrezygnować z zakupów (kilka osób już to zrobiło) kasjerka podeszła i obsłużyla stoisko. Przy tym zrobiła się kolejka do kasy (8 osób). Wtedy przyszła osoba, ze stoiska mięsnego (grubsza, ciemne włosy do ramion). Na stwierdzenie kasjerki dlaczego jej tyle nie było, przez co zrobiła się kolejka, Pani z mięsnego odpowiedziała przy wszystkich klientach, że przecież nic im nie będzie, jak chwilę poczekają.

Jolanta_595

18.06.2016

PSS Społem

Placówka

Rzeszów, Mickiewicza 17

Nie zgadzam się (0)
Pani obsługująca stoisko...
Pani obsługująca stoisko (niska brunetka) bardzo profesjonalnie doradziła dobór odpowiednich kosmetyków. Na szczególne wyróżnienie zasługuje cierpliwość Sprzedającej, która doskonale zna produkty i potrafi słuchać Klienta.

Jolanta_595

18.06.2016

Organique

Placówka

Rzeszów, Al. Piłsudskiego 44

Nie zgadzam się (0)
Sklep Stokrotka wychodzi...
Sklep Stokrotka wychodzi naprzeciw swoim klientom - wprowadził wzorem konkurencji chleb na wagę.Na stoisku z pieczywem pusto, ale udaje się odnaleźć wzorowo ukryty dzwonek. Dzwonię. Dzwonię kolejny raz i kolejny. Zależy mi na konkretnym chlebie, dlatego przyszłam tutaj, a nie do konkurencji. Na stoisku zrobiła się kolejka - część ludzi zdenerwowanych brakiem obsługi odchodzi. Ja czekam ok. 10 minut, po czym również odchodzę. Robię zakupy i wracam za chwilę - pojawiła się obsługa stoiska (Pani w nieco przetłuszczonych ciemnych włosach, lekko puszysta) . Klientka przede mną wybiera ciasta, więc cierpliwie czekam na swoją kolej. Wreszcie proszę o pokrojenie kawałka chleba, na który tyle czekałam i dowiaduję się, że ... maszyna jest zepsuta. Na moje pytanie, czy nie można było wywiesić takiej informacji - dowiaduję się, że Pani jest zmęczona i o co mi chodzi - przecież mogłam się zapytać na stoisku mięsnym, to by mi powiedziały, że maszyna się zepsuła. Nie ma to jak "miło, blisko, wszystko"

Jolanta_595

15.10.2015

Stokrotka

Placówka

Rzeszów, Krakowska 20

Nie zgadzam się (1)
Gdy tylko przyjechałam...
Gdy tylko przyjechałam na stację - pojawił się pracownik, który pomógł w tankowaniu. Był to tęższy Pan, wysoki, włosy ciemne, ok 55 lat.Profesjonalnie odpowiedział na wszystkie pytania dotyczące różnic w jakości paliw. Zdecydowałam się na zatankowanie Vervy tylko dlatego, że Sprzedawca był bardzo przekonujący. Na koniec umył szyby (pytając wcześniej o zgodę) i sympatycznie się pożegnał.

Jolanta_595

19.09.2015

ORLEN

Placówka

Rzeszów, Krakowska 291

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi