Opinie użytkownika (48)

Słabo. Ciągłe zmiany,...
Słabo. Ciągłe zmiany, podnoszenie opłat, a informacje o tym ukryte i trudno dostępne (co konkretnie się zmienia).

Katarzyna_3914

01.12.2018

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok. Ogólnie w...
Ok. Ogólnie w porządku, ale próbowałam dwa razy zmienić dane dowodu i nic z tego, skany były odrzucane, ze względu na jakość (a były robione w punkcie), o czym nie byłam informowana i dowiadywałam się przypadkiem, jak chciałam coś załatwić. Zadzwoniłam na infolinię i powiedziano mi, żebym sama zeskanowała.

Katarzyna_3914

25.11.2018

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Potrzebowałam wysłać...
Świetnie. Potrzebowałam wysłać telefon na gwarancję - szybko i bezpiecznie, został wysłany do mnie kurier, który odebrał sprzęt, zabrał go, po naprawie dostałam go kurierem z powrotem.

Katarzyna_3914

23.11.2018

Sony

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Przy zmianie...
Źle. Przy zmianie miejsca zamieszkania i przeniesieniu sygnału podniesiono mi abonament i dano używany dekoder, za który zapłaciłam 100 zł. Kiedy zadzwoniłam i o to zapytałam, odburknięto mi, że "kto mówił, że będzie nowy"?

Katarzyna_3914

22.11.2018

INEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
18.05.2022
Odpowiedź firmy
Bardzo dziękujemy za ocenę.Nie udało nam się spełnić Twoich oczekiwań, dlatego z uwagą przeanalizujemy nieprawidłowości aby zapobiec im w przyszłości.
Świetnie. Choć sama...
Świetnie. Choć sama nie posiadam konta w tym banku, słyszałam o niej wiele dobrego: szybkie działanie, mobilność usług, benefity.

Katarzyna_3914

16.11.2018

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Posiadam...
Bardzo źle. Posiadam konto w tym banku i jestem niezadowolona. Przy samym podpisywaniu umowy doradca zapomniał o ważnych kwestiach, przez co nie miałam dostępu do karty kredytowej (jest to konto wspólne z mężem, tylko jedna osoba otrzymała login do konta, a karta kredytowa została podpięta pod drugą osobę). Choć karta miała być darmowa okazało się, że doradca zapomniał odznaczyć jakiegoś ubezpieczenia. Żeby je odznaczyć, muszę udać się do placówki. Kiedy chciałam spłacić kartę kredytować i udałam się do placówki, okazało się, że nie mają uprawnień i muszę udać się do oddziału. Miałam problemy z aplikacją - przez infolinię nie załatwiłam nic - skierowali mnie do oddziału. Pomimo, że osoby są w PKO "miłe", kompetencja, organizacja, mobilność - tragedia.

Katarzyna_3914

16.11.2018

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Doradcy sympatyczni, posiadający...
Doradcy sympatyczni, posiadający wiedzę o ofertach, niestety oferty mniej korzystne niż w bankach konkurencyjnych.

Katarzyna_3914

08.09.2017

Santander Bank Polska

Placówka

Pleszew, ul. Świętego Ducha 5

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Pomimo długich...
Dobrze. Pomimo długich kolejek i wolnej obsługi przy kasach, wrażenie o jakości obsługi jest raczej pozytywne.

Katarzyna_3914

12.12.2016

Super-Pharm

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Konsultantek jest...
Słabo. Konsultantek jest za dużo, wodzą wzrokiem jak za złodziejem. Można poczuć się osaczonym.

Katarzyna_3914

12.12.2016

Sephora

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa zawsze...
Dobrze. Obsługa zawsze sprawna, rady trafne.

Katarzyna_3914

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Bywa różnie....
OK. Bywa różnie. Zdarza się trafić na profesjonalistki, jak i na osoby nie mające pojęcia o kosmetykach kolorowych.

Katarzyna_3914

12.12.2016

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Czasem trudno...
Słabo. Czasem trudno znaleźć pracownika znającego się na sprzęcie z konkretnego działu.

Katarzyna_3914

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Konsultantki znają...
Świetnie. Konsultantki znają się na produktach, które sprzedają i zawsze są w pobliżu.

Katarzyna_3914

12.12.2016

DOUGLAS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Konsultantka, u...
Świetnie. Konsultantka, u której składam zamówienia zawsze potrafi wskazać, co warto zamówić, a co jest nieopłacalne, dzięki czemu firma zyskała moje uznanie.

Katarzyna_3914

12.12.2016

AVON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pomimo...
Bardzo dobrze. Pomimo nieatrakcyjnych cen, obsługa profesjonalna. Orientuje się w produktach i preferencjach klientów.

Katarzyna_3914

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Obsługa choć...
Słabo. Obsługa choć się stara, nie zawsze potrafi doradzić, co prowadzi do chybionych zakupów.

Katarzyna_3914

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Pracownicy cudowni,...
Rewelacyjnie. Pracownicy cudowni, uśmiechnięci, posiadający profesjonalną wiedzę i zawsze służący radą.

Katarzyna_3914

09.12.2016

Agata

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa bardzo sympatyczna i pomocna.

Katarzyna_3914

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa przy kasach zawsze przebiega sprawnie i wiele kas jest czynnych, dzięki czemu nie trzeba długo stać w kolejce.

Katarzyna_3914

09.12.2016

Praktiker

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Pomimo,...
Bardzo źle. Pomimo, że towar jest bardzo atrakcyjny, obsługa często zniechęca do zakupów wykazując pośpiech w trakcie obsługi i nie służąc pomocą.

Katarzyna_3914

09.12.2016

Home&You

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi