Opinie użytkownika (26)

Często korzystam z...
Często korzystam z oddziałów Ing na terenie Śląska. Ostatnio miałam przyjemność być obsługiwana w oddziale na Kościuszki w Katowicach. Wysoka kultura osobista, zaangażowanie w moją sprawę(nie sprzedażową) utwierdziły mnie w przekonaniu, że jestem dla banku ważnym klientem bez względu z czym przychodzę. Uśmiech na twarzy wszystkich pracowników i chęć pomocy. Najlepszy bank, polecam :)

Klaudia_389

12.12.2019

ING Bank Śląski

Placówka

Katowice, Kościuszki 19

Nie zgadzam się (0)
Jakość obsługi na...
Jakość obsługi na wysokim poziomie. Mimo że kompetencje specjalisty nie były zadawalające to zaangażowanie i kontakt rewelacja.

Klaudia_389

07.10.2019

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miła obsługa w...
Miła obsługa w momencie oferowania i sprzedaży. Podczas procesów posprzedażowych brak zainteresowania, zbywanie.

Klaudia_389

30.09.2019

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kurier bez zarzutów,...
Kurier bez zarzutów, natomiast cały proces dodzwonienia się na infolinię, później rozmowa to jakieś nieporozumienie.

Klaudia_389

26.09.2019

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybko i wygodnie.
Szybko i wygodnie.

Klaudia_389

21.09.2019

kantoronline.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybko, sprawnie.
Szybko, sprawnie.

Klaudia_389

18.09.2019

vivus.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zaangażowanie specjalistów, profesjonalizm
Zaangażowanie specjalistów, profesjonalizm

Klaudia_389

12.09.2019

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wypełniłam formularz kontaktowy...
Wypełniłam formularz kontaktowy na stronie internetowej. Nie czekając długo specjalista skontaktował się ze mną telefonicznie. Szczegółowo dopytywał o różne kwestie związane z budową domu. Był bardzo uprzejmy, przede wszystkim nie nachalny. Wszystko wyjaśnił mi telefonicznie, wyliczył ofertę jak również wstępnie wyliczył zdolność kredytową. Czułam się dobrze zaopiekowana, zaoszczędziłam czas ponieważ nie musiałam wybierać się specjalnie do oddziału banku. Specjalista również wskazał bank alternatywy, gdzie warto abym się udała celem uzyskania korzystnej oferty z racji preferencyjnego zawodu. Jakość obsługi na najwyższym poziomie. Załatwiłam sprawę z którą się zgłosiłam jak również dowiedziałam się więcej niż oczekiwałam. Myślę, że takie zdrowe podejście jest bardzo ważne biorąc pod uwagę, że oferty banków są podobne, specjaliści nie których banków bardzo nachalnie próbują sprzedawać produkty a w tym przypadku mając trochę droższe warunki cenowe ze względu na jakość obsługi wrócę właśnie do tego banku bo wiem że zależy im na klientach a nie tylko na biznesie.

Klaudia_389

12.06.2019

BNP Paribas

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. ...
Bardzo źle. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wygląd miejsca obsługi.

Klaudia_389

28.10.2016

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klaudia_389

28.10.2016

GLS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klaudia_389

28.10.2016

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klaudia_389

28.10.2016

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klaudia_389

28.10.2016

Sferis

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,wygląd miejsca obsługi. Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Klaudia_389

28.10.2016

Teletorium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment.

Klaudia_389

28.10.2016

Saturn

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klaudia_389

28.10.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klaudia_389

28.10.2016

NEONET

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Oferta,cena,asortyment.

Klaudia_389

28.10.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: Wygląd miejsca obsługi.

Klaudia_389

28.10.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Klaudia_389

28.10.2016

Komputronik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi