Opinie użytkownika (2)

W ostatnim czasie...
W ostatnim czasie dość często przeglądam oferty na bookingu oraz je rezerwuję. Moim zdaniem dużo do oceny tej platformy daje sam kontakt z właścicielami, najemcami noclegu. W końcu to booking powinien najpierw weryfikować wierzytelność placówki. Booking jest przejrzysty, łatwo w nim się szuka, ułatwia kontakt z placówkami. Od siebie daje często zniżki, rabaty, we współpracy z innymi firmami możemy również uzyskać cashback od rezerwacji- co jest dobrą alternatywą na ,, przyoszczędzenie''. Nigdy nie zostałam oszukana przez ową stronę- a z innymi mam nieprzyjemne doświadczenia. Zawiodłam się jednak na owej stronie, gdy przeglądając ten sam obiekt u mnie kosztował xxx, natomiast na innym urządzeniu obiekt był w innej cenie ( oczywiście, za ten sam pokój). Weryfikując inne obiekty- sytuacja identyczna oraz zmienna raz na 1 urządzeniu drożej, a drugi raz odwrotnie.

Klient_WLqcd

08.07.2022

Booking.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Odwiedzając salony Hebe...
Odwiedzając salony Hebe zawsze zwracam uwagę na przyjemny zapach, czyste półki. Wszystko jest na swoim miejscu- mimo to, że niektórzy klienci nie odkładają produktów na miejsce-rezygnując z zakupu. Ekspedientki były dość neutralne w swoim zachowaniu. Nie uśmiechały się, ale też nie były ,, oburzone ''. Szukając produktu pytałam o poradę ekspedientki - ta jednak chcąc mi pomóc zaczęła mieszać się w tym co mówi, a wywnioskować można było, że nie ma zbyt dużej wiedzy na ten temat. Doceniam, że chciała pomóc, jednak to była pomoc za wszelką cenę. Rzetelnym podejściem byłoby, jakby od razu grzecznie mi powiedziała, że nie może mi pomóc, ponieważ nie ma pojęcia o tym produkcie. Dochodząc do finalizacji zakupów ekspedientka zapytała o aplikację, poleciła produkt, który aktualnie był na promocji.

Klient_WLqcd

08.07.2022

Hebe

Placówka

Leszno, Aleje Konstytucji 3Maja 12A

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi