Opinie użytkownika (22)

Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_1090

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_1090

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługę w...
Dobrze. Obsługę w restauracji Pizza Hut oceniam jako wysoką, pracownicy starają się żeby pobyt klienta w restauracji przebiegł jak najbardziej pozytywnie, sama pizza również w stosunku do konkurencji jest lepsza. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_1090

25.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Pracownicy są...
Dobrze. Pracownicy są kompetentni, potrafią zainteresować ofertą, czas obsługi również jest znośny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_1090

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Pracownicy...
Tak sobie. Pracownicy są raczej obojętni co do jakości obsługi. Sama benzyna bez zarzutów. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_1090

25.07.2017

Stacje paliw Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Ogólne wrażenia...
Dobrze. Ogólne wrażenia z jakości obsługi na stacjach BP oceniam jako pozytywne, ciężko mi zweryfikować jakość głównego produktu czyli benzyny ale nie miałem żadnych problemów z autem po wlaniu benzyny ze stacji BP więc nie oceniam jej negatywnie, ceny są relatywnie wyższe niż na innych stacjach więc jakość powinna być wyższa. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_1090

25.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Jakość...
Bardzo dobrze. Jakość obsługi na wysokim poziomie, kompetencje personelu oceniam jako wysoki, same produkty również. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_1090

25.07.2017

Ochnik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Obsługa w...
OK. Obsługa w sklepie Gino Rossi, w którym miałem okazję być nie specjalnie przypadła mi do gustu, pracownicy nie wykazali się dbałością o klienta. Same produkty oceniam jako wysokiej jakości. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_1090

25.07.2017

Gino Rossi

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Maciej_1090

13.06.2017

Dr.Max

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.

Maciej_1090

13.06.2017

INTERSPORT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Maciej_1090

13.06.2017

Sizeer

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu.

Maciej_1090

28.10.2016

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na minus:...
OK. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_1090

28.10.2016

Saturn

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_1090

28.10.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_1090

28.10.2016

NEONET

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Maciej_1090

28.10.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na minus:...
OK. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_1090

28.10.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_1090

28.10.2016

Avans.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Kiedy zdecydowałem...
Świetnie. Kiedy zdecydowałem się na zawarcie umowy z ING Bankiem Śląskim zostałem profesjonalnie przyjęty przez obsługę banku, zostałem zaproszony do pomieszczenia, w którym z przygotowanym merytorycznie pracownikiem omówiłem wszystkie szczegóły umowy. Oceniam ten bank bardzo pozytywnie, ze względu na liczne możliwości płynące z oferty, m.in. podwójne konto (Direct oraz Oszczędnościowe), zbieranie punktów do programu lojalnościowego oraz brak opłat za prowadzenie rachunku po dokonaniu odpowiedniej ilości Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_1090

30.08.2016

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
29.04.2022
Odpowiedź firmy
Maciej, dziękujemy za Twoją ocenę - bardzo nas ucieszyła. Robimy wszystko, aby być jeszcze lepsi.
Źle. Na minus:...
Źle. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Maciej_1090

30.08.2016

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
15.09.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Cały czas wprowadzamy zmiany organizacyjne, modernizujemy placówki, szkolimy pracowników i dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb Klientów. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi