Opinie użytkownika (30)

Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magda_309

04.07.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magda_309

04.07.2017

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magda_309

04.07.2017

Aviva

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Magda_309

04.07.2017

TUI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: oferta,cena,asortyment. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.

Magda_309

04.07.2017

Itaka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magda_309

04.07.2017

LOT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Magda_309

04.07.2017

Koleje Mazowieckie

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Magda_309

04.07.2017

Easy Jet

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Organizacja i czas obsługi.

Magda_309

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus:Wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Magda_309

18.01.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus:Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu.

Magda_309

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Niedouczone...
Tak sobie. Niedouczone towarzystwo tam pracuje

Magda_309

12.12.2016

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Obsługa...
Bardzo źle. Obsługa , jej jakość znacznie się pogorszyła

Magda_309

12.12.2016

Sephora

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. W...
Bardzo źle. W ostatnim okresie bardzo się pogorszyli - płatny NFZ

Magda_309

12.12.2016

LUX MED

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Jak...
Tak sobie. Jak na taką markę to pracownicy nie są specjalnie zaangażowani

Magda_309

12.12.2016

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Taka...
Tak sobie. Taka sobie obsługa

Magda_309

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Rzetelna obsługa
Dobrze. Rzetelna obsługa

Magda_309

09.12.2016

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Pracownicy są...
Świetnie. Pracownicy są bardzo pomocni i uprzejmi

Magda_309

09.12.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Solidna i...
Świetnie. Solidna i miła obsługa

Magda_309

09.12.2016

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Miła...
Bardzo dobrze. Miła i sympatyczna obsługa

Magda_309

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi