Opinie użytkownika (16)

Rewelacyjnie. najlepszy bank...
Rewelacyjnie. najlepszy bank Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_1552

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, miło czytać, że tak wysoko ceni Pani mBank. Każda opinia, którą otrzymujemy bezpośrednio od klientów jest cennym źródłem informacji. Bardzo zależy nam, aby poziom obsługi świadczony przez pracowników naszego banku spełniał najwyższe standardy. Serdecznie zapraszam do dalszego korzystania z usług mBanku. Z pozdrowieniami Julia Wochna, mBank
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_1552

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Wszystko ...
Super. Wszystko w porządku i jak należy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_1552

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wszystko rewelacyjjnie....
Rewelacyjnie. Wszystko rewelacyjjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_1552

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. W porządku....
Rewelacyjnie. W porządku. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_1552

25.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Wszystko na...
Rewelacyjnie. Wszystko na wysokim poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_1552

25.07.2017

Stacje paliw E.Leclerc

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy od niechcenia chyba tam pracują. Nie potrafią pomóc w doborze oleju. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Magdalena_1552

25.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa kompetentna,...
Rewelacyjnie. Obsługa kompetentna, pomocna, chętna do współpracy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_1552

25.07.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_1552

25.07.2017

Mohito

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_1552

25.07.2017

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_1552

25.07.2017

Reserved Kids

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_1552

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Obsługa na...
Rewelacyjnie. Obsługa na najwyższym poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_1552

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_1552

13.06.2017

DOZ.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep bardzo przyjemny,...
Sklep bardzo przyjemny, nieco mniejszy od innych w sieci Tesco. Obsługa przy kasie bardzo mila ale zdarza się , że tylko jedna kasa jest otwarta i na dodatek nie można w niej płacić karta. Niestety bardzo mało miejsca w sklepie. Personel ubrany lużno nie maja fartuchów. W stoisku mięsnym płaci się oddzielnie i płatnośc karta jest możliwa tylko od 20zl a kiedy ktoś chce tylko kawałek kiełbasy?? To musi iść do bankomatu. Ogólnie braki na półkach dosyć często ... czystość zachowana. Niestety na sklepie nie ma kogoś kto mógłby pomoc coś znależć. Była jedna osoba przy kasie i jedna na mięsnym. Cenowo wygląda to w miarę możliwości jak na Gdańsk przyzwoicie. W sklepie czysto

Magdalena_1552

21.05.2010

Tesco

Placówka

Gdańsk, Opolska 3

Nie zgadzam się (28)
Wchodząc do sklepu...
Wchodząc do sklepu od razu miłe uśmiechy. Najbardziej miła obsługa jest w dziale mięsnym, ponieważ Panie, które tam obsługują znają się na swojej pracy, umiejętnie doradzą, zawsze szczerze powiedzą czy mięso jest świeże czy nie.Natomiast Panie w kasach niekoniecznie wszystkie są miłe ale to naprawdę znaczna mniejszość. Personel zawsze wygląda dobrze, zawsze mają czyste fartuchy . Panie mają lekki makijaż. Cenowo w sklepie dosyć ciekawie, ceny nie są zawyżone. Nigdy niczego nie brakuje na półkach. Czasem można postać w kolejce ale zdarza się to rzadko.

Magdalena_1552

05.05.2010

Cent

Placówka

Braniewo, Kościuszki

Nie zgadzam się (15)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi