Opinie użytkownika (7)

Odbywałam podróż docelowo...
Odbywałam podróż docelowo do Gdyni. Ponieważ PKP zlikwidowało połaczenia bezpośrednie, musiałam posiłkować się połączeniami złożonymi. Miałam pociąg do Warszawy Zachodniej z Gliwic. Wydawało mi się, że pociągi rodzaju PKP Intercity nie spóźniają się, ale pomyliłam się. Kłopot był tym większy, że z Warszawy Zachodniej pociąg miałam 15 min. po przyjeździe tego pociągu jadącego z Gliwic. Ale "mój" pociąg przyjeżdzając na peron gliwicki miał opóźnienie już 15 minutowe. Zgodnie z zasadą udałam sie do Kierownika pociągu, zaraz po tym jak wsiadłam. I cóz się okazało- zatrzymali mi pociąg na dworcu w Warszawie Centralnej. Czekał na mnie, na przeciwległym torze. Parafrazując słowa Kierownika pociągu InterCity, że mimo marnej infrastruktury dbamy o klientów. Mówiąc szczerze nie spodziewałam się takiego obrotu sprawy. I mimo dreczących mnie wątpliwosci podczas podróży do Warszawy, przyznaję koszt przełożył się na jakość. Był problem, który bez komplikacji został rozwiązany.

Magdalena_511

06.11.2009

PKP Intercity

Placówka

Gliwice, Bohaterów Getta Warszawskiego 12

Nie zgadzam się (17)
Poszłam do banku...
Poszłam do banku w celu przedłużenia terminu dla ubezpieczenia mieszkania. Załatwienie mojej sprawy zajęło urzędniczce 5 min. Jednak czas oczekiwania w tym banku na swoją kolej zazwyczaj jest dosyć długi. Ubezpieczenie załatwia się krócej niż obsługę rachunku osobistego.

Magdalena_511

19.08.2009

PKO BP

Placówka

Gliwice, Boh. Getta Warszawskiego 2

Nie zgadzam się (21)
04.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Oddział główny banku...
Oddział główny banku w Gliwicach pod względem obsługi merytorycznej jest według mnie bez zarzutu. Jedną z głównych wad tego oddziału są nieustajace kolejki do okienek, co wynika z faktu, że zbyt stanowisk jest czynnych w tzw."godzinach szczytu".

Magdalena_511

07.07.2009

PKO BP

Placówka

Gliwice, Boh. Getta Warszawskiego 2

Nie zgadzam się (22)
04.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Poprosiłam o poradę...
Poprosiłam o poradę odnośnie srodków uspokajających, które są dostępne bez recepty. Otrzymałam wyczerpujacą odpowiedź o działaniu, składnikach i cenach. Do tej apteki chodzę dosyć często , ponieważ jest zlokalizowana blisko mojego domu, ale przede wszystkim dlatego, ponieważ personel fachowo potrafi wypowiedziec sie na temat leku , o który pytam.

Magdalena_511

07.07.2009

Duos

Placówka

Gliwice, Nowy Świat

Nie zgadzam się (25)
Firma księguje dokonane...
Firma księguje dokonane wpłaty za rachunki przez 4 dni. Nie ma przepływu informacji pomiędzy działem ksiegowości a działem windykacji. Upomnienia pisemne oraz telefoniczne po dokonaniu wpłaty, która jednak od 3 dni dalej nie jest zaksiegowana. Nieterminowe uiszczanie opłat skutkuje odłączeniem usługi, karna opłatą za jej ponowne uruchomienie, o czym klient poinformowany jest po fakcie. Szczęśliwie aktywacja zablokowanej usługi, po 2 telefonach interwencyjnych, dokonuje się do 5 godzin, chociaż może to trwać do 48 godzin- zgodnie z uprzedzeniem przez operatora.

Magdalena_511

13.05.2009

UPC

Placówka

Warszawa, Jana Pawła II 27

Nie zgadzam się (17)
Sieć reklamuje się,...
Sieć reklamuje się, że w ciągu 3 dni dokonuje realizacji przelewu gotówki jaka pobrała od klientów za opłaty mieszkaniowe. Według moich spostrzeżeń, doświadczyłam tego na własnej skórze, a ścislej na własnym portfelu przelewy bywaja realizowane w ciągu 7 dni. Skutkiem tego jest naliczanie karnych odsetek przez adresatów takich przelewów na rzecz nadawców.

Magdalena_511

13.05.2009

Żabka

Placówka

Gliwice, Xawerego Dunikowskiego 10

Nie zgadzam się (21)
W asortymencie spożywczym...
W asortymencie spożywczym pojawiaja sie artykuły przeterminowane lub zepsute- głównie dotyczy to jajek, są tańsze ale w pudełku na 10 sztuk 6 bywa zepsutych, pomimo jeszcze długiego terminu przydatności.

Magdalena_511

13.05.2009

Biedronka

Placówka

Końskie, Warszawska 13

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi