Opinie użytkownika (14)

Orlen Zielona Góra,...
Orlen Zielona Góra, Wojska Polskiego. Polecam!

Obserwacje_1

28.07.2023

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Polecam! Przemiła dziewczyna...
Polecam! Przemiła dziewczyna obsługująca, która chętnie i bez problemu doradziła mi cały zestaw do makijażu: podkłada, puder itd.

Obserwacje_1

28.07.2023

Rossmann

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Czas mija nieubłaganie......
Czas mija nieubłaganie... Juz niedługo Święta Bożego Narodzenia. Czas zacząć rozglądać się za prezentami. Jest poniedziłaek. Siedzę w kawiarni Grycan w galerii Focus Mall w Zielonej Górze. Sączę sok i zajadam się lodami. Zwrócam uwagę na znajdujący sie na przeciwko sklep z zegarkami. Po odejściu od stolika podchodze do witryny. Moja uwagę zwróca jeden zegarek na szerokiej srebrnej bransolecie. Wchodzę do środka. Lokal niewielki ale czysty. W środku nikogo nie ma. Sprzedawczyni wita mnie "dzień dobry". Proszę ją o pokazanie wspomniaego zegarka. Podaje mi go, wyliczjąc jednocześnie jego cechy. Zegarek ładny jednka nie ma koperty ze szkła szafirowego. Będzie się rysował. Proszę o coś bardziej wytrzymałego. Pani po kolei wyciąga z gablot zegarki w interesującym mnie wzorze. Poleca Certine oraz Tissot. Mierzę kilka z nich. Podobają mi jeden. Pytam o możliwość wymiany paska bo ten mi nie odpowiada. Sprzedawczyni bez problemu wyciąga katalogi i przegląda je razem ze mną. Proponuje cos innego, mówi o możliwościach sprowadzenia konkretnego wzoru. Daje mi kilka ulotek ze wzorami, żebym mogła spokojnie przejrzeć je w domu. Jest przy tym bardzo serdeczna i czuć niewymuszoną uprzejmość. Dziękuję jej za pomoc i wychodzę. Bardzo miła obsługa. Dawno się z taką nie spotkałam. Polecam sklep.

Obserwacje_1

17.11.2010

SWISS

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska

Nie zgadzam się (1)
Dzisiejszą obserwację rozpoczynam...
Dzisiejszą obserwację rozpoczynam od oceny placówki na zewnątrz. Sprawdzam czystość przed wejściem a także czystość okien i drzwi. Strefa wejścia jest uporządkowana i zadbana. Koszyki czyste i sprawne. Jest ich na tyle dużo, że każdy klient mógł z nich korzystać. Następnie idę na salę sprzedaży. Pierwsze kroki kieruję do stoiska z owocami i warzywami. Tutaj dochodzi do pierwszego zgrzytu. Banany zbyt dojrzałe, a pomarańcze wyglądają jak poobijane. Rezygnuję z zakupu. Idę dalej, w stronę stoiska z chemią. Jeden rzut oka na podłogę. Leżą na niej pozostałości po cebuli i torbach foliowych. Pakuję do koszyka dwie rolki papieru śniadaniowego. Podchodzę do stoiska mięsno-wędliniarskiego. Nie czekam długo. Podchodzi do mnie pani i pyta czy coś podać. Ponieważ wyroby wyglądają mało zachęcająco, (może to wina światła, może to kwestia odpowiedniego wyeksponowania produktów) decyduję się tylko na 2 małe paróweczki drobiowe. Ale pani jest całkiem miła. Dziękuje mi za zakupy. Płacę i kieruję się w stronę pieczywa. Na półkach leży zafoliowany chleb i kilka drożdżówek, jakieś bułki. Idę dalej. Staję przy palecie z mlekiem. Szukam ceny mleka 3,2%. W końcu ją znajduję-jest przy samej podłodze. Muszę przykucnąć, żeby ją odczytać. Podchodzę do lodówek z nabiałem. Sprawdzam termin przydatności śmietany. Nie jest przekroczony. Biorę 2 jogurty. Mijam zamrażalki z lodami. Widok kilku otwartych opakowań odbiera mi ochotę na jedzenie. Podchodzę do półki ze słodyczami. Biorę do ręki ptasie mleczko. Termin mija w lutym przyszłego roku. Tutaj ceny są widoczne przy produktach. Idę w stronę kasy. Otwarta jest tylko jedna, ale nie ma dużej kolejki. Przede mną 2 osoby. Pani przy kasie idzie to dość sprawnie. Ani razu nie usłyszałam jednak "dzień dobry". Moja kolej. Kasjerka przesuwa zakupy po czytniku. Słyszę kwotę do zapłaty. Podaję 10 zł. Pani wydaje mi resztę pieniędzy bez słowa. Nie dostałam paragonu, więc grzecznie mówię: "Poproszę paragon za zakupy". Pani, której imienia nie znam bo ma odwrócony identyfikator, oddziera mój paragon od paragonu klientki przede mną i kładzie go na tackę. Pakuję zakupy do swojej torby (żadnej mi nie zaproponowano) i wychodzę. Nie słyszę "do widzenia" lub "zapraszamy ponownie". Jakoś mnie to nie dziwi...

Obserwacje_1

16.11.2010

EKO

Placówka

Wschowa, Zielony Rynek

Nie zgadzam się (0)
Korzystając z dnia...
Korzystając z dnia wolnego jakim był 11 listopada wybrałam się do Hotelu i SPA "Dana" w Zielonej Górze, aby sprawdzić ich ofertę. Postanowiłam "przetestować" salę cardio. Wrażenia po tej wizycie mam bardzo dobre. Sala nieduża, jednak dobrze wyposażona. Sprzęt nowoczesny i pozwalający ćwiczyć każdą część ciała. Szatnie dość spore, minusem są małe szafki. Kilka kabin prysznicowych z pewnością pozwoli uniknąć kolejek po treningu. Całość urządzona w nowoczesnym, minimalistycznym stylu. Ceny, przynajmniej jak dla mnie, przystępne-ok 180 zł za miesiąc (cena zmienia się w zalezności od ilości wykupionych wejść). Personel sympatyczny i młody. Z pewnością jeszcze tam pójdę.

Obserwacje_1

13.11.2010

Dana

Placówka

Zielona Góra, Wojska Polskiego

Nie zgadzam się (2)
Niestety zostały mi...
Niestety zostały mi nieprzyjemne wrażenia po ostatniej wizycie w sklepie Reserved w C.H. Focus Mall w Zielonej Górze. Szukałam czegoś eleganckiego na zbiliżającą się niedługo imprezę rodzinną. Znalazłam tam super sukienkę. Chwyciałam w rękę rozmiar, który zazwyczaj noszę i udałam się do kasy. Nie miałam ochoty mierzyć jej, bo do przymierzalni była mega kolejka. Pomysłam, że jeśli rozmiar nie będzie pasował to albo ją zwrócę, albo wymienię na właściwą. Po przyjściu do domu okazało się, że jest za duża. Następnego dnia wróciłam do sklepu mając nadzieję, że ją wymienię. Gdy zapytałam dziewczynę tam pracującą czy dostanę tę sukienkę w rozmiarze mniejszym sprawdziła w komputerze i okazało się, że sukienka jest! :) Sprzedawca gdzieś zniknął na dłuższą chwilę w magazynie. Pani wróciła i oznajmiła mi, ze sukienki jednak nie ma :/ Zasmucona tą informację podeszłam do kasy mówiąc, że chciałabym ją zwrócić. Poprosiłam również o wskazanie innego sklepu Reserved, w którym ją dostanę. Pomimo, że zwrócono mi pieniądze i podano adres innego sklepu to odniosłam wrażenie,że sprzedawca zrobił to z łaską. Na jej twarzy ani przez moment nie pojawił się uśmiech czy jakikolwiek wyraz życzliwości. Poczułam się jak intruz, który przeszkodził w piciu kawy.

Obserwacje_1

09.11.2010

Reserved

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (4)
Latem tego roku...
Latem tego roku wybrałam się ze swoim partnerem na urlop nad Bałtyk. Zarezerwowaliśmy pokój w ośrodku "Bursztynek" w Kątach Rybackich. Bardzo miło wspominam pobyt w tym ośrodku. Hotel nieduży, ale bardzo dobrze utrzymany. Pokoje czyste i zadbane. W każdym z nich łazienka z kabiną prysznicową. Kuchnia wspólna, lecz dobrze wyposażona. Możliwość grilowania i spożywania posiłków na świeżym powietrzu. Dla każdego gościa miejsce parkingowe na terenie posesji. Odległość od morza ok. 15 minut spacerkiem. Zarówno właścicielka jak i personel życzliwi i serdeczni wobec klientów. Ceny przystępne. Polecam osobom chcącym uciec chociaż na chwilę od wielkomiejskiego zgiełku.

Obserwacje_1

09.11.2010

Bursztynek

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Mam przykre...
Mam przykre doświadczenie związane z ta firmą. W połowie października zamówiłam w tej aptece internetowej pewien lek. A ponieważ jest on trudno dostępny, zachwycona, że w końcu mam mozliwość kupienia go, zamówiła kilka opakowań z myślą o tym, że starczy mi na kilka miesięcy. Zamówienie zostało zrealizowane dość szybko. Ale jakie było moje ździwienie po otwarciu paczki. Okazało się, że termin przydatności leku mija za 2 tygodnie, czyli w listopadzie. Nie czekając napisałam odpowiedniego maila, w którym uzasadniłam powód dla którego chcę zwrócić medykament. Odesłałam go zaraz następnego dnia paczką priorytetową. Niestety na zwrot pieniędzy czekałam prawie 2 tygodnie. Cała sprawa zakończyła się dobrze, bo odzyskałam gotówkę. Straciłam jednak czas i nerwy. Mam nadzieję, że było to z ich strony jednorazowe przeoczenie. Uważam, że firmy tego typu powinny zwracać większą uwagę na jakość towaru, który oferuja, bo chodzi przecież o nasze, czyli klientów, zdrowie.

Obserwacje_1

06.11.2010

domzdrowia.pl

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Bedąc kolejny raz...
Bedąc kolejny raz służbowo w Zielonej Górze odwiedziłam jedyną tam działającą galerię handlową- Focus Mall. Spacerując po alejkach i oglądając wystawy moją uwagę zwróciła kurtka wisząca na witrynie w sklepie Promod. Nie zwlekając weszłam do środka. Po zmierzeniu kurtki byłam na nią zdecydowana, ale chciałam jeszcze poszukać koszlui , o której wspominała mi kiedyś koleżanka. Poprosiłam dziewczynę tam pracującą o pomoc w odszukaniu, dokładnie ją jej opisując. Odpowiedziała, że za chwilę do mnie podejdzie. Zrozumiałam, bo w tym momencie obsługiwała kogoś przy kasie. Rozczarowałam się jednak całkowicie, bo sprzedawca ten będąc już wolny nie podszedł do mnie i nie pomógł mi w znalezieniu tego konkretnego produktu. Dziewyna jak gdyby nic zaczęła układać jakieś swetry całkowicie ignorując moją osobę. To naprawdę przykre, bo sprzedawcy czasami zapominają, że to nie klient jest dla nich tylko oni dla klienta. Takie podejście potrafi naprawdę zniechęcić do zakupów w danym sklepie. Co do czystości i asortymentu w sklepie to wszystko było w porządku. Tylko ta obsługa....

Obserwacje_1

05.11.2010

Promod

Placówka

Zielona Góra, ul. Wrocławska 17

Nie zgadzam się (3)
Od jakiegoś czasu...
Od jakiegoś czasu w związku ze zbliżającą się zimą szukałam butów a dokładnie- klasycznych oficerek. Ponieważ nie gustuje w tanich plastikowych butach tylko skórzanym asortymencie, dobrych marek rozpoczęłam poszukiwania :) Niestety nie znalałam nic co by mi się spodobało w galeriach handlowych. A ponieważ mam zaufanie do firmy jaką jest Ryłko postanowiłam kupić buty w ich sklepie internetowym na www.e-ryłko.com Jestem bardzo zadowolona z zakupu, ponieważ nie dość, że znalałam tam buty w bardzo dobrej cenie to dodatkowo obsługa klienta działa tam na piątkę z plusem. Buty dotarły do mnie po 2 dniach od złożenia zamówienia, bez najmniejszych problemów. Polecam!

Obserwacje_1

03.11.2010

RYŁKO

Placówka

Nie zgadzam się (4)
Niestety nie mam...
Niestety nie mam zbyt dobrych wspomnień po wizycie w markecie Eko. Duże wątpliwości pozostawia czystość na sali sprzedaży. Towar na półkach oraz ekspozycje leżały niepoukładane. Stoisko mięsno-wędliniarskie nie zachęcało do siebie. Asortyment nie wygladał na świeży. Panie pracujące w markecie nie przejmują się klientami, ponieważ zajęte sa w tym czasie rozmowami między sobą. Nie usłyszłam tam rónież zwykłego "dzień dobry" czy "zapraszamy ponownie". Raczej nie zrobie tam ponownie zakupów.

Obserwacje_1

03.11.2010

EKO

Placówka

Wschowa, Zielony Rynek

Nie zgadzam się (2)
Moja pierwsza negatywna...
Moja pierwsza negatywna opinia. Podczas ostatniej wizyty w centrum handlowym w Zielonej Górze miałam ochote kupić sobie coś ładnego. Weszłam do sklepu Pimkie i niestety jestem rozczarowana obsługą. Pomimo, że przebywałam w sklepie ok. 20 minut oglądając i mierząc różne ubrania, żadna z dwóch osób tam pracujących nie zainteresowała się moją osobą. Dodam, że poza mną nikogo w sklepie nie było. Przez cały czas mojej wizyty sprzedawczynie oparte o regał, rozmawiały między sobą na prywatne tematy. Żadna z nich nie podeszła i nie zapytała w czym może doradzić. Dlatego mimo, że byłam zainteresowana zakupem, nie zrobiłam tego tylko wyszłam ze sklepu.

Obserwacje_1

29.10.2010

Pimkie

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (7)
Ponieważ moja praca...
Ponieważ moja praca wiąże się z częstymi wizytami w Zielonej Górze jestem stałą bywalczynią pizzeri Dominium znajdującej się w galerii handlowej Focus Mall. Moja ocena tego miejsca może byc tylko jedna-5+! Zawsze kiedy tam jestem zostaje bardzo dobrze obsłużona. Kelnerki są bardzo miłe i na poziomie. Biegają kolo mnie jak pszczółki :)Zawsze uśmiechnięte służą pomocą klientowi. A do tego jedzenie jest przepyszne! Co do samego miejsca to zawsze jest tam czysto a pracownicy ubrani schludnie.

Obserwacje_1

29.10.2010

Gusto Dominium

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (5)
Chciałabym wyrazić swoja...
Chciałabym wyrazić swoja opinię na temat obsługi w sklepie Camaieu w Zielonej Górze. Ich klientką jestem od niedawna, ale ujęła mnie sympatyczna obsługa w tym sklepie. Dziewczyny tam pracujące są w niewymyszony sposób miłe dla klienta. Ostatnio kiedy wachałam sią nad zakupem bluzki, pani poinformowłam mnie o możliwości zwrotu towaru bez żadnego problemu. Poza tym widoczne jest tam zainteresowanie klientem. Po wejścu zawsze któraś z osób tam pracujących przywita się ze mną, a potem zaproponuje swoją pomoc. Z pewnością będę tam częściej wracać :)

Obserwacje_1

29.10.2010

Camaieu

Placówka

Zielona Góra, Wrocławska 17

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi