Opinie użytkownika (9)

Apteka wita przyjaznym...
Apteka wita przyjaznym wnętrzem, nowo wybudowany budynek. Towar kosmetyczny wyeksponowany bardzo dobrze. Tzn. otwarte regały, do których dostęp ma klient. Można podejść i poczytać to co jest napisane na opakowaniu. W ten sposób oszczędza się czas klienta i farmaceutów, który nie musi już nie musi wyjaśniać potencjalnemu klientowi jaki kosmetyk winien sobie kupić. Mam tylko uwagę do kompetencji personelu. Chodzi mi głownie o starsze Panie farmaceutki, które nie potrafią doradzić kompletnie nic. Ich praca ogranicza się do wydania leków zapisanych na recepcie lub leków, o które prosi pacjent. Na swoim przykładzie mogę powiedzieć, że zapytałam wczoraj Pani farmaceutki czy lek Helicid i lek Diclofor 60 to jest lek o podobnym działaniu. Usłyszałam, że tak. Różnica jest tylko w składzie. Tym czasem Helicid to lek na żołądek zobojętniający kwasy żołądkowe, a Diclofor 60 to lek odbudowujący florę bakteryjną po przebytej kuracji antybiotykowej ....

Siosia

12.04.2011

Apteka ARNIKA

Placówka

Jelenia Góra, Grodzka 7

Nie zgadzam się (0)
W sklepie panuje...
W sklepie panuje przyjazna atmosfera. Od wejścia wita nas duża przestrzeń, nie ma się wrażenia, że stoi się jeden na drugim. Towar jest bardzo dobrze wyeksponowany, duży wybór asortymentu. Personel sklepu jest bardzo miły i grzeczny. Gotowy pomóc w każdej sprawie. Jeśli do kas głównych jest duża kolejka, uruchamiana jest kasa dodatkowa na dziale perfumeryjnym. Ochrona działa bardzo dyskretnie. Nie ma się wrażenia, że jest się traktowanym jako potencjalny złodziej. Jedyne co mi przeszkadzało podczas dzisiejszych zakupów to to, że przy kasie trzeba prosić Panią kasjerkę o reklamówkę. Reszta bez zarzutu.

Siosia

26.10.2010

Rossmann

Placówka

Jelenia Góra, Grodzka 7

Nie zgadzam się (1)
Po wizycie u...
Po wizycie u lekarza, trzeba zgłosić się do rejestracji by uzupełnić receptę o dane osobowo-adresowe. Pani pielęgniarka miała katar, niestety nie miała chusteczki. Wycierając nos w rękę, wzięła ode mnie receptę i rękami, którymi wcześniej wycierała cieknący nos uzupełniła wpis. No niezbyt to miłe, ani higieniczne.

Siosia

23.10.2010

Przychodnia Specjalista

Placówka

Jelenia Góra, Sygietyńskiego

Nie zgadzam się (6)
W sklepie panuje...
W sklepie panuje ogólne zamieszanie. Panie wykładające towar blokują przejście. W kasie kasjerka nie miała wydać reszty, koleżanka z kasy obok rozmieniała pieniądze, które podawał ochroniarz. Moje dziwienie zbudził fakt, że przed sklepem stał duży bus (nie należący do Biedronki) wypełniony po brzegi kartonami z bananami. Nic dziwnego skoro cena bananów w biedronce 1,55!!! Ale czy biedronka prowadzi sprzedaż hurtową???? Mimo kolejki do kas, kasa nr 3 została zamknięta. Koleżanka kazała ustawiać się do kasy 2 i kilkakrotnie dzwoniła po koleżankę, która przyszła za kilka dobrych minut.

Siosia

23.10.2010

Biedronka

Placówka

Kutno, Jana Pawła II

Nie zgadzam się (6)
Bardzo duży wybór...
Bardzo duży wybór asortymentu. Sklep jest jednak zbyt mały. Kupiłam buty i przy kasie Pani zaoferowała mi, że mogę zostawić pudełko po butach. Następnego dnia chciałam wymienić buty na numer mniejsze i usłyszałam, że niestety wymiana butów jest niemożliwa bo nie mam oryginalnego pudełka. Nie pomogły moje prośby, że buty są za duże i, że nie chcę pudełka.

Siosia

15.10.2010

CCC

Placówka

Jelenia Góra, Marii Konopnickiej

Nie zgadzam się (1)
Sklep zawalony był...
Sklep zawalony był nierozpakowanym towarem. Między paletami przepychali się klienci sklepu. Obsługa bardzo miła, ale tylko jedna kasa otwarta, a przy kasie kolejka!! Towaru w koszach jest tak dużo, że trudno odnaleźć co ile kosztuje. Na warzywnym dziale brak worków do zapakowania warzyw, pieczywo a konkretnie bułki nie pierwszej świeżości. Nie można płacić kartą.

Siosia

07.08.2010

Biedronka

Placówka

Kutno, Jana Pawła II

Nie zgadzam się (12)
Udałam się do...
Udałam się do sklepu w celu zakupu worka zaprawy tynkarskiej oraz złączki do rur gazowych. Ponieważ nie znam się na tym na dziale z częściami próbowałam znaleźć jakiegoś pracownika, który pomógłby mi wybrać właściwą złączkę. Nikogo w alejce nie mogłam znaleźć. Prosiłam o pomoc kilku pracowników, których udało mi się spotkać, ale każdy z nich oznajmiał mi, że nie jest z tego działu! Okazało się, że pracownik działu rozmawia przez telefon! Po odczekaniu ok 10 minut, mogłam poprosić o pomoc. Zajęło mu to dosłownie kilka minut! Kolejno wybrałam się po zaprawę. Worek był duży więc poprosiłam o pomoc przechodzącego pana - pracownika castoramy ten oznajmił mi, że nie jest od tego. On tylko tu sprząta. Więc resztką sił wrzuciłam wór na koszyk. Rozumiem, że akurat on nie był od tego, ale prosiła o pomoc kobieta ...

Siosia

07.08.2010

Castorama

Placówka

Jelenia Góra, Jana Pawła II 17

Nie zgadzam się (34)
Obsługa sprawia wrażenie...
Obsługa sprawia wrażenie znużonej pracą. Sklep obszerny, asortyment ładnie wyeksponowany, oddzielone miejsce na promocje. Przy kasach Panie rozdają liczne promocyjne artykuły, tyle tylko, że o reklamówkę by zapakować zakupiony towar trzeba się prosić. I ta ochrona, która chodzi za klientem krok w krok.

Siosia

06.08.2010

Rossmann

Placówka

Jelenia Góra, Grodzka 7

Nie zgadzam się (29)
Sala obsługi klientów...
Sala obsługi klientów jest bardzo mała. Praktycznie ludzie stojący w kolejce do okienka słyszą co załatwia osoba przy okienku. Jest to szczególnie niebezpieczne gdy ktoś wypłaca spore sumy pieniędzy. Zdarza się, że jest sporo ludzi a otwarte jest tylko jedno okienko. Zbyt mała ilość bankomatów 2, a bankomat przy banku jest usytuowany w takim miejscu, że jak świeci słońce nic nie widać na ekranie bankomatu.

Siosia

06.08.2010
Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi