Opinie użytkownika (16)

Najtańsi na rynku...
Najtańsi na rynku , mam u Nich 5 numerów , wszystko w alarmach!

masiali

29.12.2020

nju mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Średni kontakt e-mailowy,po...
Średni kontakt e-mailowy,po wielu próbach załatwiłem swoją sprawę pozytywnie

masiali

29.12.2020

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tanio i duży...
Tanio i duży wybór

masiali

29.12.2020

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tragedia , kurierzy...
Tragedia , kurierzy się nie kontaktują telefonicznie , co odbiór to inny kurier,kontakt z centralą ciężki , w oddziale w Stobnie (Szczecin) to zwykła bezczelność

masiali

29.12.2020

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
TRAGEDIA, połączenia do...
TRAGEDIA, połączenia do Nich płatne za minutę , gdzie nawet tego jesteśmy nieświadomi .Internet domowy tragedia ,zwalali na router , wymieniłem i to samo .Telewizja na zasadzie kumoterstwa z innymi firmami w branży, chciałem przejść do UPC ,ale powiedzieli wprost , że nie wchodzą sobie w drogę , a niby wolny rynek

masiali

29.12.2020

Multimedia Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ogólnie drogo ,...
Ogólnie drogo , ale wszystko jest.Mała i niekompetentna obsługa

masiali

29.12.2020

Makro Cash and Carry

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Paliwo drogie ,ale...
Paliwo drogie ,ale ogólnie ok. , nawet ostatnio miałem przyjemność być obsługiwany w Berlinie na oryginalnym Orlenie

masiali

29.12.2020

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Uzyskałem najtańsze ubezpieczenie...
Uzyskałem najtańsze ubezpieczenie OC auta

masiali

29.12.2020

Link4

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pełen profesionalizm nawet...
Pełen profesionalizm nawet w tak trudnym okresie jaki mamy

masiali

29.12.2020

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Górna półka bielizny
Górna półka bielizny

masiali

29.12.2020

Triumph

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko w jednym...
Wszystko w jednym miejscu, ale różne ceny w innych oddziałach

masiali

29.12.2020

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem w Orange...
Jestem w Orange naście lat , a konsultantka próbowała mnie naciągnąć na nową umowę ,parę razy pytałem czy nie wzrośnie mi abonament,zapewniała , że nie a jak przyszło do finalizacji umowy to wyszło , że to jest nowy numer za który będzie dodatkowa opłata w wysokości 55 zł.netto,ale wszystko zostało anulowane po interwencji w BOK, z którym niestety połączenie jest płatne!

masiali

29.12.2020

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Kombinacje z konsultantkami...
Kombinacje z konsultantkami , każda zarabia , a Ty płacisz

masiali

29.12.2020

AVON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mam 3 miejsca...
Mam 3 miejsca poboru , nie narzekam ,chciałem 2 taryfy w jednym z nich , załatwione bez problemu.

masiali

29.12.2020

Enea

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Masówka , dostaniesz...
Masówka , dostaniesz większość rzeczy jak chcesz ćwiczyć

masiali

29.12.2020

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wymieniałem sworzeń wahacza,po...
Wymieniałem sworzeń wahacza,po 400 km.będąc w trasie, w Grodzisku Maz.ten sworzeń praktycznie mi wypadł.Zadzwoniłem do Premio,a oni kazali mi jakoś dojechać,gdzie w pobliżu Premio ma kilka punktów i było kwestią paru telefonów i ktoś by mi pomógł,ale Oni pewnie się nie chcieli kosztów i się wstydzili swoich błędów,chociaż po tym co się później stało,to ja nie wiem,czy Oni mają wstyd!Jakoś dojechałem do firmy DTA w Grodzisku i tam mechanik mało zawału nie dostał,jak wszedł do kanału i zobaczył ten sworzeń(mam zdjęcia)Po podniesieniu auta i odkręceniu śruby sworzeń można było wyjąć ręką!Mechanik powiedział wprost,że na większym zakręcie mogłem się zabić.Jakoś to lekko przyspawali i powoli dojechałem do Szczecina.Na drugi dzień pojechałem z reklamacją i tu szok,jeden z współwłaścicieli kazał mi przyjechać za 4 dni!!!!!Auto służy mi do pracy(bus)więc nie byłem szczęśliwy z takiego podejścia.Po 4-ech dniach zajechałem na umówioną godzinę,zostawiłem auto i czekałem na telefon.Po 2-óch godzinach,przejeżdżałem obok i zobaczyłem,że auto jak stało,tak stoi.Po lekkiej perswazji słownej raczono zobaczyć moje auto i stwierdzić,że wahacz jest do wymiany!Kpina totalna!Źle wstawili sworzeń,myślę,że wbijając,naruszyli gniazdo,więc wiadomo,że wahacz nadaje się do wymiany.Próba jakiegoś dogadania się polubownego spełzła na niczym.Współwłaściciel (ten niski) nie chciał iść na żaden kompromis,nie zdając sobie sprawy z tego,że mógł mnie z żoną wysłać do św.Piotra olał nas totalnie.Hasło CHCESZ SIĘ ZABIĆ DAJ AUTO W PREMIO NAPRAWIĆ zawsze mi się kojarzy,jak obok ,,super serwisu"przejeżdżam.Na koniec odradzam nawet wymianę opon w tym a la serwisie,nie dokręcą kół pójdzie człowiek do rowu,a Oni powiedzą,że trzeba było samemu koła dokręcić.Pozdrawiam Bagiński

masiali

09.11.2011

Premio Linea Autoserwis

Placówka

Szczecin, Południowa 5

Nie zgadzam się (9)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi