Opinie użytkownika (46)

Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa profesjonalnie przygotowana do pracy. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

3be

18.01.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

3be

18.01.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

3be

28.10.2016

GLS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

3be

28.10.2016

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

3be

28.10.2016

X-KOM

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

3be

28.10.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

3be

28.10.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

3be

28.10.2016

Komputronik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na...
Świetnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

3be

28.10.2016

morele.net

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

3be

28.10.2016

eMAG (dawniej Agito.pl)

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przyszedłem do sklepu...
Przyszedłem do sklepu po upatrzony wcześniej telewizor. W sklepie był spory ruch. Znalazłem pracownika i zapytałem o dany model telewizora. Okazało że taki jest w sprzedaży, tyle że w magazynie. Spytałem o cenę i dane techniczne. Pan sprawdził wszystko na komputerze i rzeczowo odpowiedział na pytania. Postanowiłem zakupić dany artykuł. Pan wypisał fakturę z którą kazał mi udać się do kasy, po czym sam poszedł do magazynu po telewizor. Przy kasie obsługa była miła i sprawna. Bez zarzutu. Po zapłacie, wróciłem do pracownika, który mnie obsługiwał. Pracownik otworzył karton i pokazał telewizor, po czym podłączył go do prądu, aby pokazać że jest sprawny. Wszystko przebiegło sprawnie, a telewizor został ponownie spakowany. Ogólna ocena: super!

3be

13.01.2015

RTV EURO AGD

Placówka

Gdańsk, Złota Karczma 26

Nie zgadzam się (0)
Zamówiłem sprzęt przez...
Zamówiłem sprzęt przez internet. Strona internetowa sklepu jest przejrzysta i intuicyjna. Zamówiony sprzęt miałem odebrać w wybranym przez siebie punkcie sprzedaży, w tym przypadku w Gdańsku. Po 3 dniach dostałem wiadomość mailową jak i smsową, że artykuł jest do odebrania w danym punkcie. Przy odebraniu Pan który mnie obsługiwał wyglądał na trochę zmęczonego. Jednak ogólnie odbiór i rozmowa była pozytywna. W międzyczasie pojawił się klient w sprawie reklamacji. Odpowiedzi na jego pytania, w mojej ocenie, były jednak nieprzyjemne. Zakup mojego artykułu przebiegł bez większych zastrzeżeń. Zaoferowano mi również inną kartę pamięci, podobno szybszą, niż tą którą wybrałem przy zamówieniu. Ogólna ocena: Dobrze!

3be

13.01.2015

Komputronik

Placówka

Gdańsk, al. Grunwaldzka 141

Nie zgadzam się (0)
Strona jest przejrzysta...
Strona jest przejrzysta i intuicyjna. Nie miałem więc problemu ze znalezieniem artykułu. Mały problem pojawił się przy znalezieniu danego produktu, ponieważ nie mogłem znaleźć klarownej informacji, czy dana rzecz pasuje do mojego auta. Proces zakupowy również jest prosty, nie ma również obowiązku rejestracji konta, co jest dodatkowym atutem. Po zakupie pojawia się strona, na której widnieją podstawowe informacje, na jaki numer konta wysłać pieniążki, adres itp. Z tym jednak, że adres podany na tej stronie różni się od adresu, który był później podany w mailu. Dlatego też lepiej zwrócić na to uwagę i poczekać na maila. Paczkę zakupiłem w czwartek, w środę dotarła, także czas oczekiwania przyzwoity. Ogólna ocena: bardzo dobrze!

3be

12.12.2014

MotoAutko.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Co mnie zadziwiło...
Co mnie zadziwiło w sklepie nie ma większych wózków. Co przy kupowaniu karm w większych workach, byłoby bardzo pomocne w transporcie. Wybór artykułów jest duży. Czy to dla psów, kotów, królików i innych zwierzaków. Każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Obsługa jest miła i pomocna. Problemem jest wysoki blat kasy, więc podniesienie ciężkiej karmy/żwirku na taką wysokość może być kłopotliwe. Przy kasie poinformowano mnie o promocji na artykuły, które akurat wziąłem. Sama obsługa przebiegła sprawnie, bezproblemowo i mile. Do czystości w sklepie również nie mogę się przyczepić. Ogólna ocena: bardzo dobrze!

3be

12.12.2014

ZOO Karina

Placówka

Nie zgadzam się (0)
30 listopada zamówiłem...
30 listopada zamówiłem spory zestaw mebli od Black Red White. Wybór był spory, ekspozycja jest bogata, więc nawet wymagający klienci powinni znaleźć coś da siebie. Pani, która obsługiwała mnie w punkcie informacji, była bardzo miła i profesjonalna. Złożenie zamówienia poszło więc błyskawicznie i bezbłędnie. W tym samym punkcie udzielono mi wszelkich informacji, co zrobić z zamówieniem. Czas oczekiwania na meble wynosił tydzień, także również nieźle. Informacje o odbiorze mebli dostałem na telefon. Po przybyciu do sklepu pojawiłem się z zamówieniem przy kasie, gdzie zapłaciłem za meble. Pani kasjerka również sprawnie mnie obsłużyła. Następnie odesłano mnie do magazynu w celu odebrania mebli. Spakowane meble przetransportowano na brzeg rampy, skąd pakować do auta, trzeba było już samemu. Panowanie z magazynu też wywiązali się rzetelnie ze swoich obowiązków. Ogólna ocena: Super!

3be

10.12.2014

Black Red White

Placówka

Gdańsk, ul. Odyseusza 1

Nie zgadzam się (0)
Wizytę odbyłem w...
Wizytę odbyłem w godzinach południowych, żeby coś przekąsić. Wybór padł na drożdżówkę. Mimo że nie przepadam za tego typu przysmakami, wypiek był bardzo dobry. Niestety na drożdżówce mojego współtowarzysza widniał dziwny nalot. Jako że to była akurat ostatnia drożdżówka tego rodzaju, "podejrzana" część została odkrojona. Obsługa była miła i pomocna. Herbata którą również zamówiliśmy była pyszna. Jednak tutaj kolejny minus za bardzo brudną filiżankę. Takie coś nie powinno mieć miejsca. Ogólnie kawiarnia ma swój klimacik, sofa i fotele są bardzo wygodne. Czystość w lokalu bez zastrzeżeń. Ogólna ocena ok.

3be

10.12.2014

Cukiernia Sowa

Placówka

Gdańsk, Złota Karczma 26

Nie zgadzam się (0)
W aptece byłem...
W aptece byłem 30.11 w niedzielę. Ruch był więc sporo. W aptece było jednak bardzo czysto i dość swobodnie. Problem pojawił się dopiero przy kasie. Ponieważ tylko jedna z kas była otwarta. Zrobiła się zatem bardzo dużo kolejka i czas obsługi znacznie się wydłużył. Inne pracownice kręciły się po aptece, jednak żadna z nich przez około 5 min nie otworzyła drugiej kasy, mimo że kolejka liczyła spokojnie z 8-9 osób. Farmaceutka która obsługiwała była miła i pomocna. Po różnych zapytaniach, chętnie na nie odpowiadała i pomagała w wyborze leków. Wybór produktów był spory, ceny też przyzwoite. Ogólnie gdyby nie bałagan przy kasach, nie miałbym się do czego doczepić. Zatem oceniam na: dobrze!

3be

05.12.2014

Super-Pharm APTEKA

Placówka

Gdańsk, Złota Karczma 26

Nie zgadzam się (0)
Przed wejściem do...
Przed wejściem do sklepu ochroniarz oznaczył artykuł z innego sklepu który wnosiłem do sklepu i życzył mi miłych zakupów. Wózek które wziąłem (o dziwo!) okazał się sprawny. Choć często wcześniej zdarzało mi się że były one uszkodzone i bardzo ciężko się prowadziły. Wybór warzyw i owoców był dość mizerny. W sklepie było czysto i pusto. Po wybraniu interesujących mnie artykułów, z których znalezieniem nie było problemów, udałem się do kasy. Kolejek nie było, jednak kasjerka która mnie obsługiwała, nie była zbyt miła i rozmowna. Ogólnie bez fajerwerków, ocena: dobrze.

3be

04.12.2014

Carrefour

Placówka

Kościerzyna, Miodowa 15

Nie zgadzam się (1)
Byłem w punkcie...
Byłem w punkcie Plus w Kościerzyna w celu przedłużenia umowy. Niestety spotkanie skończyło się fiaskiem, ponieważ w danym punkcie obsługi nie było już prawie żadnych telefonów do zaoferowania w mojej taryfie abonamentowej. Jak twierdził Pan, który mnie obsługiwał "wszystkie już poszły". Jednak gdy doszliśmy do porozumienia, że telefon odbiorę w innym terminie, okazało się że zawiesił się system i nie można było podpisać żadnej umowy w tym czasie. Biorąc pod uwagę że jestem klientem Plus od ponad 10 lat, warunki też nie były zbyt atrakcyjne. Obecnie zastanawiam nad zmianą operatora, który na start potrafi mi dać lepsze warunki niż Plus. Do samej obsługi większych zastrzeżeń nie mam, chociaż Pan często zmieniał swoje oferty, które później okazały się niemożliwe do wykonania. Skończyło się 30 minutową stratą czasu. Ogólna ocena: źle.

3be

28.11.2014

PLUS

Placówka

Kościerzyna, Długa 1

Nie zgadzam się (0)
Przed stacją i...
Przed stacją i w pobliżu dystrybutorów było czysto. Miejsca między dystrybutorami jest sporo. Obok dystrybutora znajdują się jednorazowe rękawiczki foliowe do nalewania paliwa. Za to plus. Można również znaleźć szczotkę do mycia szyb. W budynku stacji benzynowej również było czysto. Artykuły był poukładane tak jak należy. Na moje słowa "dzień dobry" nie usłyszałem od personelu żadnej odpowiedzi. Byłem 3 w kolejce i czas oczekiwania na zapłatę trochę się przeciągał. Jedna osoba z obsługi w tym czasie obsługiwała innego klienta i robiła hot-dogi. Przy samej zapłacie już wszystko poszło sprawnie, Pan był dość miły. Co do jakości paliwa, bo to w końcu najważniejsze nigdy się jeszcze nie zawiodłem na Orlenie i mam nadzieję że tak pozostanie. Ogólnie ocena: Bardzo dobrze.

3be

28.11.2014

ORLEN

Placówka

Kościerzyna, Wojska Polskiego 20

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi