Opinie użytkownika (23)

OK. na podstawie...
OK. na podstawie jednej transakcji mogę powiedzieć, że obsługa niewiele odbiega od tej oferowanej przez empik

Agnieszka_1083

27.12.2017

taniaksiazka.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. pracownicy...
Bardzo dobrze. pracownicy zawsze mają czas,zawsze wiedzą,bądź szukają potrzebnej wiedzy, zawsze są kulturalni

Agnieszka_1083

27.12.2017

empik.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. w...
Tak sobie. w zależności od punktu do którego się trafi,albo pracownicy zachowują schemat obsługi, albo kompletnie go ignorują

Agnieszka_1083

27.12.2017

Inmedio

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. pracownicy...
Bardzo dobrze. pracownicy zawsze mają czas,zawsze wiedzą,bądź szukają potrzebnej wiedzy, zawsze są kulturalni

Agnieszka_1083

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. szybko,...
Tak sobie. szybko, terminowo, kulturalnie

Agnieszka_1083

22.12.2017

UPS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. trzeba przyznać,...
Dobrze. trzeba przyznać, że pracownicy stacji jakby czekali na wizytę "tajemniczego klienta"

Agnieszka_1083

22.12.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. trzeba przyznać,...
Dobrze. trzeba przyznać, że pracownicy stacji jakby czekali na wizytę "tajemniczego klienta"

Agnieszka_1083

22.12.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Mili...
Tak sobie. Mili i życzliwi pracownicy, większość zna produkty,które sprzedają

Agnieszka_1083

22.12.2017

Saturn

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Transakcje...
Tak sobie. Transakcje są obsługiwane sprawnie, ale niektórzy sprzedawcy chyba nie lubią swojej pracy

Agnieszka_1083

22.12.2017

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Rzetelni, kompetentni...
Dobrze. Rzetelni, kompetentni pracownicy

Agnieszka_1083

22.12.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Duży plus...
OK. Duży plus dla wyczerpanych ciągłym napływem klientów pracowników Poczty, jest ich zbyt mało, a klientów przybywa,pomimo tego z uśmiechem obsługują klientów

Agnieszka_1083

22.12.2017

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Pracowników...
Bardzo źle. Pracowników tej firmy można podzielić na dwie grupy, z jedną z tych grup nie chciałabym mieć więcej przyjemności współpracować, druga próbuje ze wszystkich sił zmienić moją negatywną opinię

Agnieszka_1083

22.12.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. trzeba przyznać,...
Dobrze. trzeba przyznać, że pracownicy stacji jakby czekali na wizytę "tajemniczego klienta"

Agnieszka_1083

21.12.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. W zależności...
OK. W zależności od osoby, z którą się zetknęłam myślę,że średnia ocena wypada na 6

Agnieszka_1083

21.12.2017

Orange

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Plus dla...
Źle. Plus dla serwisantów - faktycznie znają swój fach, duży minus dla pracowników infolinii - mam wrażenie, że przychodzą do pracy za karę

Agnieszka_1083

21.12.2017

Multimedia Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Mili i...
Dobrze. Mili i życzliwi pracownicy, większość zna produkty,które sprzedają

Agnieszka_1083

21.12.2017

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na polu...
OK. Na polu ubezpieczeń pracownicy firmy mają jeszcze trochę do poprawy

Agnieszka_1083

21.12.2017

Nationale-Nederlanden

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. niestety jakość...
Słabo. niestety jakość produktów nie zawsze idzie w parze z jakością obsługi, bo ta pozostawia sporo do życzenia, zaczynając od uśmiechu pracowników, kończąc na niechlujstwie niektórych

Agnieszka_1083

21.12.2017

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Fatalnie. Miałam kontakt...
Fatalnie. Miałam kontakt tylko z jednym pracownikiem tej firmy, jego niekompetencja i brak zaangażowania bardzo negatywnie wpłynęła na ocenę obsługi

Agnieszka_1083

21.12.2017
Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Pomimo...
Tak sobie. Pomimo "wpadek" w trakcie obsługi zleceń, monitoring i dział reklamacji działają sprawnie, a opiekunowie firm starają się być w kontakcie z klientem

Agnieszka_1083

21.12.2017

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi