Opinie użytkownika (32)

W piątek zadzwoniłem...
W piątek zadzwoniłem na infolinie serwisową Amica. Po chwili oczekiwania odebrała jedna z konsultantek. Chciałem dowiedzieć się, jak odbywa się ewentualne zgłoszenie i naprawa usterki w czasie gwarancji. Poinformowałem konsultantkę, że jestem zainteresowany zakupem sprzętu AGD Amica. Pani poinformowała mnie, że w przeciągu kilku dni zjawia się w domu serwisant i albo wymienia uszkodzony element albo zabiera sprzęt na przegląd. Pani odpowiedziała na moje wszystkie pytania bardzo jasno i podziękowała za rozmowę. Infolinie serwisową oceniam na 5.

Jakub_65

18.05.2009

Amica

Placówka

Nie zgadzam się (26)
14-05 udałem się...
14-05 udałem się na stację BP, aby zatankować auto. Stacja jest dobrze oświetlona i widoczna z daleka. Po zatankowaniu udałem się do sklepu, aby kupić coś do picia i zapłacić za paliwo. Na półkach w sklepie nie brakowało żadnych produktów, a ceny były widoczne i odpowiadały asortymentowi powyżej. Po podejściu do kasy kasjerka od razu zapytała czy posiadam kartę na punkty oraz czy życzę sobie płyn do spryskiwaczy. Płatność przebiegła błyskawicznie i w bardzo miłej atmosferze.

Jakub_65

18.05.2009

BP

Placówka

Szczecin, Mieszka Iszego 79 79

Nie zgadzam się (22)
Wybrałem się dzisiaj...
Wybrałem się dzisiaj do Centrum Handlowego Galaxy w Szczecinie i wszedłem do sklepu Reserved. Zainteresowała mnie koszula, lecz niestety nie było mojego rozmiaru. Zapytałem pracowniczki czy mają może inne rozmiary na zapleczu, jednak pracowniczka nie była zainteresowana pomocą i usłyszałem tylko jedno słowo: "nie". Sklep był czysty, podłoga była wymyta, a towar poukładany. Ogólna ocena sklepu byłaby wyższa, gdyby nie brak zorientowania na klienta przez pracownika.

Jakub_65

18.05.2009

Reserved

Placówka

Szczecin, Wyzwolenia

Nie zgadzam się (24)
Kilka miesięcy temu...
Kilka miesięcy temu byłem w sklepie Avans przy ul. Krzywoustego w Szczecinie. Pamiętam, że sklep nie jest bardzo duży i nie posiada bogatego asortymentu. Szukałem lodówki do mieszkania i zadałem kilka pytań pracownikowi ( o zużycie prądu, pojemności). Niestety pracownik nie umiał odpowiedzieć mi na podstawowe pytania. Sklep pomimo, że jest mały był zadbany, podłoga była czysta, nie zauważyłem kartonów oraz innych przedmiotów na podłodze.

Jakub_65

18.05.2009

Avans.pl

Placówka

Szczecin, Bolesława Krzywoustego 9

Nie zgadzam się (22)
Chciałbym opisać stronę...
Chciałbym opisać stronę internetową firmy Zelmer. Strona ta jest bardzo czytelna, łatwo można znaleźć informacje o produktach i serwisie. W moim przypadku interesowała mnie możliwość oddania produktu do serwisu. W zakładce "Serwis" bardzo szybko można uzyskać informacje o firmie zajmującej się naprawami urządzeń Zelmera oraz uzyskać nr telefonu i adres do przedsiębiorstwa. Ocena 5 za czytelność serwisu i wygodę obsługi.

Jakub_65

18.05.2009

Zelmer

Placówka

Nie zgadzam się (17)
Późnym wieczorem udałem...
Późnym wieczorem udałem się na stację PKN Orlen na ulicy Chopina w Szczecinie, aby napompować koła w samochodzie. Kompresor na danej stacji jest bezpłatny i nowoczesny. Charakteryzuje się tym, że wystarczy ustawić odpowiednie ciśnienie na wyświetlaczy i podłączyć końcówkę do wentyla. Cała operacja przebiegła bez żadnych problemów. Miejsce do napompowania opon było dobrze oświetlone, a wokół było bardzo czysto.

Jakub_65

18.05.2009

ORLEN

Placówka

Szczecin, Chopina 16

Nie zgadzam się (25)
Byłem dzisiaj w...
Byłem dzisiaj w Castoramie, aby zakupić papier ścierny wodoodporny. Przy sklepie znajduje się duży parking i nie miałem problemu ze znalezieniem wolnego miejsca. Po wejściu do sklepu od razu zapytałem się jednego z pracowników gdzie mogę znaleźć papier ścierny. Pracownik od razu pokierował mnie w odpowiednią alejkę. Bez trudu znalazłem produkt, którego szukałem. Po wybraniu produktu udałem się do kasy. Zostałem bardzo szybko i miło obsłużony przez pracowniczkę. Na koniec usłyszałem: "Do wiedzenia, miłego dnia". Ocena 5

Jakub_65

18.05.2009

Castorama

Placówka

Szczecin, Południowa 21

Nie zgadzam się (27)
Odwiedziłem dzisiaj stronę...
Odwiedziłem dzisiaj stronę internetową firmy Mix electronics. Pierwszą rzeczą, która rzuciła mi się w oczy była mapka Polski podzielona na województwa. Klikając na jedno z nich pojawia się od razu wykaz sklepów. Firma posiada również sklep internetowy, który jest bardzo czytelny. Produkty oferowane przez sklep są dobrze opisane, podana jest cena oraz jest możliwość porównania produktów.

Jakub_65

17.05.2009
Nie zgadzam się (34)
29.04.2022
Odpowiedź firmy
Szanowny Kliencie. Dziękujemy za pozytywną opinię. Zapraszamy ponownie!!
Korzystałem dzisiaj z...
Korzystałem dzisiaj z wpłatomatu MultiBanku przy ulicy Mickiewicza. Wpłatomat oraz bankomat oddzielone są od części oddziału szklanymi drzwiami. Wpłatomat działał bez zarzutów. W pomieszczeniu było czysto, obok urządzeń były rozłożone ulotki z aktualną ofertą banku. Moja ocena to 5 dla całego banku ze względu na bardzo dobre podejście do klienta, wychodzenie na przeciw jego oczekiwaniom oraz udogodnieniom (wpłatomaty czynne 24h, przy każdym oddziale stanowisko do zalogowania się do konta czynne 24h).

Jakub_65

16.05.2009

mBank

Placówka

Szczecin, Mickiewicza 142

Nie zgadzam się (27)
Dnia 11-05 podjechałem...
Dnia 11-05 podjechałem na pocztę w jednym w centrów handlowych, aby wysłać 2 listy. Podszedłem do okienka i poprosiłem Panią o 2 znaczki na list oraz fakturę na to. Pani w okienku nie była zadowolona z faktu, że musi obsługiwać klienta. Z wyraźną niechęcią pracowniczka sprzedała mi znaczki oraz wystawiła fakturę. Na plus tego punku pocztowego zasługuje brak kolejki oraz wygląd. Wszystkie druki były poukładane i dostępne dla klienta.

Jakub_65

16.05.2009

Poczta Polska

Placówka

Szczecin, Księdza Jana Dzierzona 51

Nie zgadzam się (26)
Udałem się do...
Udałem się do PKO BP w celu uzyskania informacji na temat otwarcia rachunku osobistego. Niestety Pani obsługująca nie była wystarczająco kompetentna, aby wyjaśnić mi pewne kwestie. Na zadane pytanie wręczyła mi regulamin prowadzenia rachunków i oznajmiła, że odpowiedzi na moje pytania tam się znajdują. Ocena dla banku -5 za brak podejścia do klienta.

Jakub_65

16.05.2009

PKO BP

Placówka

Szczecin, al. Wojska Polskiego 21

Nie zgadzam się (27)
09.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie. Z każdej opinii i oceny wyciągniemy wnioski, aby poprawiać jakość obsługi Klientów.
Udałem się dzisiaj...
Udałem się dzisiaj do CH Turzyn i postanowiłem zajść do RTV EURO AGD. Sklep zajmuje 2 piętra i jest jednym z większych w Szczecinie. W salonie był bardzo duży wybór i od razu po rozpoczęciu oglądania zmywarek zaczepiła mnie pracowniczka oferując mi pomoc. Poprosiłem ją o rekomendację jednej ze zmywarek i pracowniczka wyjaśniła mi wszystkie aspekty i dane techniczne interesującego mnie towaru. Rozmowa przebiegła w bardzo miłej atmosferze. Ogólna ocena 5.

Jakub_65

16.05.2009

RTV EURO AGD

Placówka

Szczecin, Al. Bohaterów Warszawy 42

Nie zgadzam się (13)
Dnia 29-04-2009 udałem...
Dnia 29-04-2009 udałem się do Media Marktu w celu złożenia reklamacji. W październiku kupiłem transmiter fm i niestety po kilku miesiącach urządzenie popsuło się. W sklepie jest specjalny dział do sprawdzania sprzętu oraz składania reklamacji. Po krótkiej rozmowie z pracownikiem oddałem popsute urządzenie do sprawdzenia i okazało się, że jest popsute. Jednak sklep musi oddać urządzenie do producenta i okres rozpatrywania reklamacji to około 3 tygodnie. Zostałem bardzo szybko i kompetentnie obsłużony. Pracownik poprosił mnie o podanie numeru i jak tylko reklamacja zostanie uznana to będą się ze mną kontaktować. Ogólna ocena sklepu 5.

Jakub_65

13.05.2009

Media Markt

Placówka

Szczecin, Mieszka I 73

Nie zgadzam się (18)
Chciałbym podzielić się...
Chciałbym podzielić się moimi ostatnimi spostrzeżeniami na temat serwisu allegro. Niedawno miałem problem z interpretacją jednego z punktów regulaminu. Punkt ten dotyczył przedmiotów niedozwolonych. Napisałem do serwisu z prośbą o interpretacje i po około 2 dniach otrzymałem bardzo szczegółową odpowiedź. W mailu tym pracownik serwisu zawarł odpowiedzi na wszystkie moje wątpliwości.

Jakub_65

13.05.2009

Allegro

Placówka

Nie zgadzam się (23)
Udałem się dzisiaj...
Udałem się dzisiaj do Urzędu, aby zgłosić się do komisji wyborczej na wybory do europarlamentu. Zostałem skierowany do pokoju 110. Tam po krótkiej rozmowie z pracowniczką otrzymałem formularz zgłoszeniowy. Wypełniłem i go miałem jeszcze kilka pytań, jednak w tym samym czasie do pokoju weszła Pani wiceprezydent miasta i przerwała mi w pół słowa rozmowę z pracowniczką. Pracowniczka od razu zaczęła rozmowę z wiceprezydent i tylko gestem zostałem wyproszony z pokoju. Moja ocena urzędu to -5 za obsługę i podejście do petenta.

Jakub_65

13.05.2009

Urząd Miasta Szczecin

Placówka

Szczecin, Armi Krajowej 1

Nie zgadzam się (25)
Chciałbym podzielić się...
Chciałbym podzielić się moimi spostrzeżeniami na temat mBanku i jego serwisu internetowego. Mam w tym banku konto od kilku lat i uważam, że posiada on najbardziej przejrzysty, czytelny i prosty serwis bankowości elektronicznej. Wszystkie zakładki są bardzo widoczne i dobrze opisane. Do tego jest możliwość przeglądania wszystkich transakcji od początku prowadzenia konta ( niektóre banki nie mają takich możliwości). Moja ocena to 5 za jakość i bardzo dobrą organizację.

Jakub_65

03.05.2009

mBank

Placówka

Nie zgadzam się (33)
Dnia 26-04-2009 udałem...
Dnia 26-04-2009 udałem się do oddziału Poczty Polskiej w celu wysłania 2 listów poleconych. Na poczcie kolejka (jak zawsze), mój czas oczekiwania to 40 min. Otwarte było tylko jedno okienko na sześć. Na sali było brudno, na stolikach były porozrzucane papierki. Jak już dostałem się do okienka pracowniczka z wielką niechęcią mnie obsłużyła. Do tego miała pretensje, że chciałem uzyskać fakturę. Ogólna ocena -5!

Jakub_65

29.04.2009

Poczta Polska

Placówka

Szczecin, Księdza Jana Dzierzona 51

Nie zgadzam się (28)
Dnia 14/02/2009 poszedłem...
Dnia 14/02/2009 poszedłem do CH Galaxy w Szczecinie. Udałem się między innymi do Gino Rossi. Po wejściu do sklepu zacząłem rozglądać się za butami wiosennym oraz jakimiś promocjami. Moją uwagę przykuły czarne, skórzane buty. Wraz z butem podszedłem do ekspedientki zapytać się o interesujący mnie rozmiar. Pani wzięła ode mnie egzemplarz i udała się na zaplecze aby poszukać rozmiar. Po chwili Pani wróciła z kartonem w ręce i dała mi buty do przymierzenia. Buty niestety pasowały bo były delikatnie za małe, a większego rozmiaru już nie było. Pani zaproponowała mi, że jeżeli buty mi się podobają ona może zadzwonić do drugiego sklepu Gino Rossi w Szczecinie i zapyta o dany model i większy rozmiar. Zgodziłem się bo buty bardzo mi się podobały. Po chwili uzyskałem informacje, że w drugim sklepie również nie ma tego modelu w danym rozmiarze. W tym momencie podziękowałem Pani za pomoc i wyszedłem ze sklepu. Moja ocena sklepu to 5 ze względu na bardzo miłą i uczynną obsługę. Sklep nie jest duży, ale ma dosyć spory asortyment.

Jakub_65

14.02.2009

Gino Rossi

Placówka

Szczecin, al. Wyzwolenia 18

Nie zgadzam się (19)
Dnia 13-02-2009 udałem...
Dnia 13-02-2009 udałem się na stację BP aby zatankować auto. Odwiedziłem stację BP na ulicy Mieszka I w Szczecinie. Na stację wjechałem około 15:00. Po zatankowaniu udałem się do sklepu, aby zapłacić. Podszedłem do środkowej kasy. Pracowniczka zapytała mnie czy posiadam kartę na punkty, odpowiedziałem twierdząco i dałem kartę w celu naliczenia punktów. Za zakupione paliwo płaciłem kartą kredytową. Pani przy okienku była bardzo miła, bardzo szybko udało mi się zapłacić i uzyskać fakturę. Niestety chcąc opuścić sklep stacji zaczepił mnie bardzo nachalny pan oferujący karty kredytowe City Banku ( BP najprawdopodobniej współpracuje z tym bankiem) i chciał zaoferować mi uzyskanie karty kredytowej. Ja kulturalnie mu odmówiłem, lecz pan dalej zaczął namawiać mnie na kartę i mówić o korzyściach. Śpiesząc się odmówiłem bardziej stanowczo i dopiero po tym fakcie zostałem wypuszczony ze stacji. Ze względu na ten incydent moja ocena stacji to 1.

Jakub_65

14.02.2009

BP

Placówka

Szczecin, Mieszka Iszego 79 79

Nie zgadzam się (29)
Dnia 13/02/2009 byłem...
Dnia 13/02/2009 byłem w szczecińskim biurze firmy Open Finance. Moim celem było uzyskanie oferty na temat możliwości refinansowania swojego kredytu hipotecznego. Około 15 30 wszedłem do oddziału i od razu zaopiekowała się mną pani siedząca przy frontowych dniach. Pani zapytała mnie o cel wizyty i o to czy byłem umówiony. Odpowiedziałem, że nie byłem umówiony i chciałem dowiedzieć się o możliwości refinansowania kredytu. Pani poprosiła mnie o to abym chwilę poczekał. Po około 2 min zaprosił mnie jeden z doradców. Od razu poprosił mnie o opisanie problemu. Powiedziałem o tym, że chciałem refinansować kredyt hipoteczny. Doradca przedstawił mi 3 oferty banków - mBank, Kredyt Bank oraz PEKAO S.A. Doradca omówił dosyć szczegółowo każdą z ofert, powiedział o wszystkich kosztach jakie musiałbym ponieść oraz poinformował o dodatkowych korzyściach i ubezpieczeniach. Jedynym minusem był fakt, że mój kredyt mam w PLN i chciałem go refinansować na CHF, a doradca przedstawił mi ofertę PEKAO w PLN, co mnie nie usatysfakcjonowało. Dodatkowo doradca nie poinformował mnie o wysokości spreadu (różnicy między kursami). Na wydrukach które otrzymałem nie było niestety podanych kurów walut i nie wiem czy miesięczna rata jaka jest zapisana na symulacji jest ratą uwzględniającą ww. spread. Ogólna ocena to 3. Doradca kompetentny, umiejętnie przekazał wszystkie informacje, do tego wszystko odbyło się szybko i sprawnie.

Jakub_65

14.02.2009

Open Finance

Placówka

Szczecin, Wojska Polskiego 19

Nie zgadzam się (26)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi