Opinie użytkownika (63)

Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Jerzy_37

10.09.2018

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Jerzy_37

10.09.2018

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Jerzy_37

10.09.2018

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Jerzy_37

10.09.2018

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Na pozytywne podkreślenie...
Na pozytywne podkreślenie zasługuje bezpośrednia obsługa klientów przez pracowników sklepu. Negatywnie odebrałem fakt, że zbyt długo trzeba czekać na obsługę, ponieważ w sklepie jest zbyt mała liczba pracowników bezpośrednio obsługujących klientów.

Jerzy_37

07.10.2017

Media Markt

Placówka

Czeladź, Będzińska 80

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jerzy_37

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jerzy_37

01.08.2017

Raiffeisen Digital Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jerzy_37

01.08.2017

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jerzy_37

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jerzy_37

01.08.2017

Expander

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jerzy_37

25.07.2017

wojas

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jerzy_37

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jerzy_37

25.07.2017

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Musiałem...
Bardzo dobrze. Musiałem zbyt długo czekać na obsługę. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Jerzy_37

18.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Zbyt...
Bardzo dobrze. Zbyt dużo klientów. Nie można było znaleźć wolnego stolika. Toaleta nie była zbyt czysta. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jerzy_37

18.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Organizacja obsługi...
Rewelacyjnie. Organizacja obsługi jest dobra. pracownicy stacji są uprzejmi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jerzy_37

18.07.2017

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Organizacja obsługi...
Rewelacyjnie. Organizacja obsługi jest dobra. pracownicy stacji są uprzejmi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jerzy_37

18.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Organizacja obsługi...
Rewelacyjnie. Organizacja obsługi jest dobra. pracownicy stacji są uprzejmi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jerzy_37

18.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Organizacja...
Bardzo dobrze. Organizacja obsługi jest dobra. pracownicy stacji są uprzejmi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jerzy_37

18.07.2017

Amic Energy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Organizacja...
Bardzo dobrze. Organizacja obsługi jest dobra. pracownicy stacji są uprzejmi. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Jerzy_37

18.07.2017

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi