Opinie użytkownika (22)

Słabo.
Słabo.

Motylek

27.12.2017

Lotto

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

Motylek

27.12.2017

Kolporter

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
01.05.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za opinię na temat naszej firmy. Przykro nam, że tym razem nie udało nam się spełnić oczekiwań. Z uwagą analizujemy zgłoszenia Klientów, by móc reagować na nieprawidłowości i im zapobiegać. Bardzo prosimy o przysłanie uwag na adres moderator@kolporter.com.pl
Źle.
Źle.

Motylek

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle.
Bardzo źle.

Motylek

22.12.2017

UPS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle.
Bardzo źle.

Motylek

22.12.2017

TNT Express Poland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Jakość...
Tak sobie. Jakość słaba ze względu na niekorzystne oferty.

Motylek

22.12.2017

T-Mobile Usługi Bankowe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle.
Źle.

Motylek

22.12.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

Motylek

22.12.2017

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Motylek

22.12.2017

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Motylek

21.12.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Motylek

21.12.2017

Platforma Canal+

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo.
Słabo.

Motylek

21.12.2017

GRYCAN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Motylek

21.12.2017

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK.
OK.

Motylek

21.12.2017

BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Motylek

21.12.2017

Allianz

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Odnoszę...
Bardzo dobrze. Odnoszę wrażenie że obsługa niezbyt zadowolona ze swojej pracy przez co atmosfera jest dość sztywna.

Motylek

21.12.2017

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Sklep znajduje się...
Sklep znajduje się w CH Plejada w Sosnowcu, ma bardzo duży asortyment i atrakcyjne ceny. Uważam, że każdy znajdzie tutaj dla siebie ciekawe buty. Tego dnia wybraliśmy się w celu zakupu gumiaczków i sandałków dla mojego prawie 2-letniego synka. Już kilka tygodni wcześniej kupiliśmy też w tym samym sklepie półbuciki. Panie z obsługi bardzo miło i fachowo nas obsłużyły i doradziły. Super sprawą jest miejsce do przymieżania dla dzieci wyposażone w wygodną mini kanapę i telewizor, na którym można oglądać bajki. Dzięki temu dzieci spokojnie przymieżają buciki bez zbędnego wiercenia się i marudzenia. Z szerokiego asortymentu kupiliśmy wszystko czego potrzebowaliśmy. W drodze do kasy nasz kochany synek biegł w podskokach i zanim my go dogoniliśmy ekspedientka układająca pudełka na półkach zagadnęła go rozmową w bardzo miły sposób i poprowadziła za rączkę do kasy. Byliśmy bardzo zadowoleni wychodząc ze sklepu z zakupami. Obsługa bardzo uprzejma, asortyment ogromny, w sklepie jest bardzo czysto i przyjżyście, bez trudu można znaleźć odbowiedni rozmiar na półce. Wiele razy robiliśmy zakupy w tym sklepie i jak dotąd niezmiennie jesteśmy zadowoleni. Polecam wszystkim ten oddział sieci Deichmann.

Motylek

05.06.2009

DEICHMANN

Placówka

Sosnowiec, Staszica 8b

Nie zgadzam się (22)
Ogólnie lubię robić...
Ogólnie lubię robić zakupy w sieci Carrefour, mają bardzo duży asortyment różnego rodzaju artykułów, częste promocje art. dziecięcych, przeceny. Moja uwaga dotyczy obsługi przy kasie, która niestety poirytowała wielu klientów. Kasjerka miała problem z jej obsługą ponieważ po każdej zakończonej transakcji kasa miała awarię i się wyłączała, na ponowne uruchomienie trzeba było czekać kilka minut co powodowało coraz większą kolejkę i irytację klientów. Kasjerka zamiast zgłosić awarię i zmienić stanowisko pracy ( było kilka nieczynnych kas) z uporem dalej przyjmowała klientów. Gdyby sytuacja ta miała miejsce w godzinach szczytu na pewno wielu osobom póściłyby nerwy. Nie rozumiem zachowania kasjerki, podziwiam jednak spokój i opanowanie w takiej sytuacji a może to była obojętność.

Motylek

04.06.2009

Carrefour

Placówka

Sosnowiec, Staszica 8b

Nie zgadzam się (24)
Jest to sklep...
Jest to sklep w CH Plejada, dokonywaliśmy zakupu garnituru dla męża, koszuli i krawatu. Obsługa bardzo miła i zwinna, chętna w doradzaniu i pomocy. Ostatecznie dokonaliśmy zakupu, z którego jesteśmy zadowoleni. To co mi się nie spodobało to moment podsumowania naszego rachunku. Sklep oferował gratis ochraniacz na garnitur ale żeby go dostać nalezy dodatkowo zakupić skarpety za 39zł (z bambusa). To co to za gratis? Za usługę skrócenia spodni doliczono 10zł co w większości sklepów tego typu jest wliczone w cenę towaru i raczej już normą.

Motylek

04.06.2009

Van Horn

Placówka

Sosnowiec, Staszica 8b

Nie zgadzam się (21)
Ten punkt Lewiatana...
Ten punkt Lewiatana jest nowy, wcześniej na jego miejscu był Albert w którym bardzo lubiłam robić zakupy. W obecnym Lewiatanie muszę przyzwyczaić się do nowego układu regałów i miejsc poszczególnych produktów. Po pierwszych zakupach poczynionych w tym sklepie odnoszę wrażenie skąpej ilości asortymentu przede wszystkim chemicznego i kosmetycznego ale ogólnie jest przejrzyście. Obsługa jeszcze zagubiona ale uprzejma. Na pewno zrobię tam jeszcze zakupy.

Motylek

04.06.2009

Lewiatan

Placówka

Jaworzno, Olszewskiego 2a

Nie zgadzam się (15)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi