Opinie użytkownika (13)

Dobrze. Obsługa na...
Dobrze. Obsługa na poprawnym poziomie, przy dużej liczbie klientów i towaru do rozlokowania trudno o wysoki poziom.

Adrianna_103

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Jakość...
Bardzo dobrze. Jakość obsługi na dobrym poziomie, problemem jednak jest jakość obuwia, która przeważa na niekorzyść firmy.

Adrianna_103

12.12.2016

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Pracownicy...
Bardzo dobrze. Pracownicy są pomocni, gotowi do szukania niestandardowych rozwiązań.

Adrianna_103

09.12.2016

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Stacja jak...
Dobrze. Stacja jak inne stacje.

Adrianna_103

09.12.2016

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Rzeczowe podejście,...
Dobrze. Rzeczowe podejście, wiedza nt. produktów i usług, chęć pomocy.

Adrianna_103

08.12.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Adrianna_103

08.12.2016

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Kolejki, kolejki,...
OK. Kolejki, kolejki, kolejki, można korzenie zapuścić i zemdleć. W placówkach wielki misz-masz: poplątanie spożywczego, kosmetycznego, patriotycznego, papierniczego, księgarni, sklepu ze sprzętami gospodarstwa domowego. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu.Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Adrianna_103

28.10.2016

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Adrianna_103

28.10.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Adrianna_103

28.10.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Adrianna_103

28.10.2016

Media Expert

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu.

Adrianna_103

28.10.2016

zalando.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Zetknęłam...
Tak sobie. Zetknęłam się z reklamami neo24, działaniami na platformach społecznościowych, ale nie z samym sklepem.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Adrianna_103

28.10.2016

NEO24.PL

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Zetknęłam...
Tak sobie. Zetknęłam się z reklamami answear, działaniami na platformach społecznościowych, ale nie z samym sklepem.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Adrianna_103

28.10.2016

Answear.com

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi