Opinie użytkownika (39)

Udałam się do...
Udałam się do tej restauracji po pracy. W środku restauracji panuje ład i porządek, jednak nie można o tym powiedzieć w bliskim jej otoczeniu. Nie jest to oczywiście ich wina, ale nieprzyjemnie się wchodzi w czasie dużych opadów, bo jest bardzo dużo błota wokół. Z racji, że potrawy są robione na poczekaniu, na oczach klienta to chwileczkę trzeba na nie czekać, jednak nie jest to uciążliwe, gdyż można się przyjrzeć w jaki sposób jest przygotowywany nasz posiłek. Kucharze działają bardzo sprawnie i widać, że są w tym dobrzy. Cena do jedzenia jest dobra. Nie jest to najtańsza kuchnia, jednak zdecydowanie warto dodać kilka złotych więcej do obiadu i zjeść coś dobrego jak w Vapiano. Całe Menu było dostępne dlatego była bogata gama wyrobów do wyboru. Kelnerzy jak również kucharze byli zaangażowani w swoją pracę. Na sali było czysto. Gdy tylko zwalniał się stolik, od razu była kelnerka, która przetarła stolik i przygotowała go dla następnych gości. Personel doskonale potrafi doradzić w wyborze produktu dla klienta. Dużym plusem jest to, że można powiedzieć kelnerowi, jakiej przyprawy się nie chce czy też czego chciałoby się więcej. Duży plus dla tego miejsca. Mimo iż w środku mogłoby być troszeczkę cieplej. Byłam w marcu, kiedy to na zewnątrz jest już troszeczkę cieplej, jednak nadal nie jest to lato, a klimatyzacja była włączona chyba troszeczkę za silna.

Dorota_790

31.03.2012

Vapiano

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Chciałabym ocenić sklep...
Chciałabym ocenić sklep Estotiq w Galerii Mokotów. Po wejściu do lokalu, obsługa pozwoliła mi się samej rozejrzeć po sklepie, po asortymencie. Dzięki temu nie czułam, by ktoś mi się narzucał. Natomiast gdy tylko miałam pytanie do sprzedawczyni od razu była chętna do pomocy i poświęciła mi tyle czasu ile potrzebowałam. Bardzo dobrze znała aktualną ofertę oraz potrafiła doradzić w wyborze produktu odpowiedniego dla mnie. Personel zdecydowanie był sympatyczny i zaangażowany w obsługę klienta. Mimo iż w sklepie aktualnie było kilka klientek, to myślę, że żadna nie mogła narzekać na brak zainteresowania swoją osobą. Trafiłam akurat na dzień promocyjny, tańsze o 70% były piżamy, o czym zostałam poinformowana przez sprzedawczynię, gdyż sama nie zwróciłam na to uwagi (informacje o tym były dostępne tylko na dziale z piżamami). Mimo iż był to okres wyprzedaży, było duże asortymentu do wyboru w prawie wszystkich możliwych rozmiarach. Nie było kolejki do przymierzalni i o kasy, co oceniam bardzo wysoko, gdyż dzięki temu nie ma marnowania czasu. Dodatkowo wszędzie panował ład i porządek. Podłoga była czyta, towar poukładany. Bardzo miło robi się zakupy w tym sklepie.

Dorota_790

31.03.2012

ESOTIQ

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (1)
Niestety nie mogę...
Niestety nie mogę polecić obsługi w tym sklepie. Po wejściu do niego widać było dwie sprzedawczynie. Jedna była aktualnie zajęta innym klientem, druga natomiast stała za ladą. Do tej kobiety podeszłam pytając się o towar, którym byłam zainteresowana. Sprzedawczyni nie wykazała zbyt dużej ochoty do współpracy. Wskazała jedynie ręką miejsce gdzie znajduje się towar. Gdy zaraz podeszłam do niej ponownie pytając już o konkretny typ i rozmiar stwierdziła, żebym sama poszukała sobie na wieszakach. Jak tam nie znajdę tego rozmiaru, to nie mają go na stanie. Poprosiłam zatem, by zadzwoniła do innych placówek i zapytała, czy są. Zrobiła to z wielką niechęcią. Chyba jednak nie tak powinna wyglądać obsługa klienta w tym sklepie. Wszystko pozostałe było ok. Czysto i schludnie. Ceny są troszeczkę wygórowane, jednak jakość towaru jest wysoką, dlatego można tą cenę zapłacić.

Dorota_790

18.12.2011

Vip collection

Placówka

Warszawa, Głębocka 15

Nie zgadzam się (4)
Po zakupy prezentów...
Po zakupy prezentów udałam się do Media Markt w m1 w Markach. Mimo dużej ilości klientów w sklepie bez problemu udało mi się znaleźć odpowiedniego pracownika, który wskazał mi gdzie mogę znaleźć produkt, po który przyszłam. Dlatego wiedzę i kompetencje personelu są godne pochwały. Personel był łatwy do odnalezienia nie tylko na tym jednym moim dziale, ale również na innych, dzięki schludnemu wyglądu i takiego samego ubioru. Ceny są bardzo konkurencyjne, jeżeli chodzi o inne sieciówki elektroniczne. Na pewno w internecie można znaleźć trochę taniej, ale wtedy trzeba nerwów czy oby na pewno przesyłka zdąży do świąt. Miłe zaskoczenie spotkało mnie także przy kasach, gdzie wszystkie kasy były czynne i dzięki temu nie było kolejek mimo dużej ilości klientów w sklepie. W sklepie panował porządek, zarówno na sali sprzedaży jak i w okolicach kas.

Dorota_790

18.12.2011

Media Markt

Placówka

Marki, Józefa Piłsudskiego 1

Nie zgadzam się (5)
Byłam mile zaskoczona...
Byłam mile zaskoczona obsługą w tym sklepie. Zapytałam się o konkretny produkt i pracownik od razu, z przyjemnością przeszedł się ze mną po całym sklepie wskazując przykładowe produkty, które mogłyby odpowiadać moim wymaganiom. Zanim jednak do tego doszło, pracownik wybadał dokładnie jakiego rodzaju towar mnie interesuje. Zatem wiedział dobrze, jak postąpić z klientem i doskonale znał zaopatrzenie sklepu. Personel jak i sam sklep bardzo schludnie utrzymany, w czystości i ładzie. Mimo iż było trochę klientów nie było kolejki do kasy, zatem czas i organizacja obsługi stała na wysokim poziomie. Do tego towar w tym sklepie jest godny polecenia, mają dobry wskaźnik ceny do jakości produktu.

Dorota_790

18.12.2011

Bijou Brigitte

Placówka

Marki, Piłsudskiego 1

Nie zgadzam się (3)
Przyjechałam tam po...
Przyjechałam tam po zakupy świąteczne, spodziewałam się dużych tłumów z racji na godzinę i dzień, jednak okazało się, że w sklepie jest przyjemnie z małą ilość klientów. Na sali sprzedaży jest czysto, bardzo łatwo znaleźć interesujący nas produkt oraz cenę do niego. Troszeczkę inaczej jest ze znalezieniem odpowiedniej osoby do obsługi. Jest bardzo dużo konsultantów, doradców, ale okazuje się, że są oni tylko od konkretnego produktu. By znaleźć sprzedawce z danego działu trzeba chwileczkę poczekać i poszukać. Jednak po znalezieniu okazuje się, że jest bardzo kompetentną osobą i doskonale umie doradzić i pomóc w zakupie. Minusem tego sklepu jest rozwiązanie z zapłatą za produkt. Nie podoba mi się fakt, że wszystko trwa tak długo. W przeciwieństwie do innych sklepów tutaj otrzymuje się najpierw od sprzedawcy na sali sprzedaży kwitek, z którym trzeba udać się do kasy, by po zapłacie ponownie odszukać naszego sprzedawcę i z potwierdzeniem zapłaty odebrać swój towar. Bezsensowne komplikowanie i przedłużanie procesu zakupowego.

Dorota_790

18.12.2011

RTV EURO AGD

Placówka

Warszawa, Głębocka 15

Nie zgadzam się (2)
Udałam się do...
Udałam się do tego sklepu w poszukiwaniu odpowiednich rękawiczek skórzanych. Obsługa bardzo kompetentnie pomagała mi w wyborze towaru, starając się, by jak najlepiej odpowiadał moim oczekiwaniom. Również sam sklep zaprasza do kupowania w nim. Gdyż panuje w nim schludność i porządek. Niestety całkowicie inaczej wyglądała sytuacja, gdy po dwóch dniach chciałam oddać zakupione wcześniej rękawiczki. Okazało się, że w tym sklepie nie można dokonać zwrotu ani zamiany towaru. Mimo iż towar był nienoszony, posiadał wszystkie metki i nie było żadnych, ale to żadnych oznak, by rękawiczki były używane. Pracownik nie był już taki sympatyczny i poinformował jedynie, że należało bardziej przemyśleć dokonywany zakup. W związku z tym zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie.

Dorota_790

14.12.2011

Cholewiński. Galanteria Skórzana.

Placówka

Warszawa, Głębocka

Nie zgadzam się (7)
W tym sklepie...
W tym sklepie w Galerii Mokotów pracuje bardzo kompetentny personel. Dobrze zorientowany w aktualnej ofercie i służy do tego fachową pomocą. Bardzo pomogli mi w doborze odpowiedniego produktu. Przy tym byli bardzo sympatyczni i chętni do udzielenia tej pomocy. Ceny są takie same jak w całym Wittchen, jednak można je dobrze przełożyć na jakość. Produkty są trwałe i ładne. Dodatkowo można zawsze liczyć na jakąś promocje. Ogranizacja i czas obsługi najwyższej jakości. Nie musiałam czekać na zjawienie się obsługi, by pomóc mi w wyborze. Mimo padającego deszczu na dworze, w środku w sklepie nie było tego widać. Panował ład i porządek.

Dorota_790

06.12.2011

WITTCHEN

Placówka

Warszawa, Wołoska 12

Nie zgadzam się (1)
Udaliśmy się w...
Udaliśmy się w klika osób do Sphinxa, żeby dobrze zjeść. Byliśmy tam przed godziną 18 i nie było na szczęście za dużo ludzi. Zaraz po wejściu zostaliśmy zaprowadzeni do wolnego stolika. Chwilę później dostaliśmy także Menu, żeby zdecydować się na zamówienie. Po zamówienie kelner przyszedł kilka minut później. Gdy poprosiliśmy jeszcze o chwileczkę czasu na zastanowienie się, to dostaliśmy go dobre 10 min! Zdecydowanie za długo kazano nam na siebie czekać. Nieprzyjemne był również fakt, gdy okazało się, że przy złożeniu zamówienia do godziny 18 studenci mają zniżkę i kelner nas o tym nie poinformował. Natomiast gdy dostaliśmy już wyczekany posiłek (bardzo długi czas oczekiwania) upomnieliśmy się o tą promocję. Dowiedzieliśmy się, że jest już za późno, bo takie rzeczy trzeba zgłaszać przed złożeniem zamówienia. Jednak to właśnie kelnera obowiązek wskazać taką promocję! Gdy doszło już do płacenia, restauracja była pełna gości i bardzo długo było trzeba czekać na otrzymanie rachunku, byśmy mogli uregulować należność. Jeżeli chodzi o jedzenie, to jak najbardziej polecam, porcje duże, można najeść się do syta za ta cenę. Jednak sama jakość obsługi zostawia już wiele do życzenia. Lokal jest schludnie utrzymany, czysty i przyjemnie spędza się w nim czas.

Dorota_790

03.12.2011

Sphinx

Placówka

Warszawa, al. Jerozolimskie 179 148

Nie zgadzam się (3)
07.04.2022
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za przekazanie obserwacji dotyczącej wizyty w restauracji Sphinx. Jest nam niezmiernie miło, że docenia Pani jakość dań serwowanych przez naszą restaurację. Szanując czas naszych Gości wymagamy by nasi kelnerzy przestrzegali standardów dotyczących obsługi Gościa, dlatego też przykro nam, obsługa kelnerska nie spełniła Pani oczekiwań oraz że nie udało się Pani skorzystać z promocji ,,Studenci -50%”. Jednocześnie nadmieniamy, że kelnerzy chętnie udzielają wszelkich informacji na pytania Gości, a dodatkowo w celu zapoznania się z obowiązującymi promocjami w naszych restauracjach zachęcamy do odwiedzenia naszej strony internetowej www.sphinx.pl. Liczymy, że skorzysta Pani z naszych usług oraz ofert promocyjnych i kolejna wizyta pozostawi miłe wspomnienia. Serdecznie zapraszamy do sieci restauracji SPHINX. Pozdrawiam Sfinks Polska S.A.
Podczas zakupów dokonywanych...
Podczas zakupów dokonywanych w Factory zaszłam do sklepu ALDO. Spokojnie można polecić ten sklep w tym miejscu. Są duże promocje, życzliwi sprzedawcy, którzy chętnie udzielają odpowiedzi na pytania, szukają odpowiedniego rozmiaru a nawet doradzą w momencie jak się nie jest pewnym, co lepiej pasuje. Mimo iż było dużo klientów w sklepie zakupy nie były uciążliwe. Spokojnie można było przejść obok wszystkich półek i przejrzeć aktualną ofertę sklepu. Dzięki temu ma się pewność, że dokonało się odpowiedniego zakupu. W sklepie jest możliwość odłożenia towaru na jakiś czas, co pozwala się upewnić, czy np. w innych sklepach nie ma czegoś co bardziej by w danej chwili odpowiadało. Brak kolejek przy kasie, szybki czas obsługi klienta. Dodatkowo w sklepie czysto i panuje przyjemna atmosfera. Buty wyglądają na wykonane bardzo solidnie.

Dorota_790

07.11.2011

Aldo

Placówka

Warszawa, Plac Czerwca 1976

Nie zgadzam się (3)
W Herezuji mieliśmy...
W Herezuji mieliśmy zarezerwowany stolik na kilka osób. Pierwsze wrażenie po wejściu jest niesamowite. Wszędzie zachowany klimat tajski i indyjski robi bardzo duże wrażenie. Na pewno coś, co wyróżnia to miejsce od innych knajp serwujących takie jedzenie. Samo jedzenie również należy do smacznych, dobrze przyprawione. Na pewno jest to miejsce dla ludzi, którzy planują wydać ok 30 złoty na osobę za posiłek, jednak cena jest tego warta. Smacznie i bardzo oryginalnie podawane. Ryż idealnie sypki. Jeżeli chodzi o jedzenie, to miejsce jak najbardziej godne polecenia. Niestety obsługa już nie jest taka dobra. Pierwsze pojawienie się kelnerki było bardzo szybkie, jednak w momencie gdy chce się coś domówić zaczyna robić się kłopot. Musieliśmy sami fatygować się do baru prosząc o obsługę bądź po prostu samemu zamawiać przy barze i przynieść sobie do stolika. Na pewno nie jest to komfortowe, jak prócz zjedzenia chce się posiedzieć, porozmawiać i coś przy okazji wypić. Przy takich cenach na pewno obsługa powinna dać z siebie więcej. Bo dobre jedzenie to niestety nie wszystko. Fajnym pomysłem jest też fakt, że poniżej restauracji znajduje się dyskoteka, która jednak w niczym nie zakłóca atmosfery tajskiej. Muzyka w restauracji nie jest za głośna ani za cicha. Dlatego przyjemnie się tam siedzi.

Dorota_790

22.10.2011

Herezja

Placówka

Warszawa, Chłodna 35

Nie zgadzam się (2)
Obserwacji podlegał sklep,...
Obserwacji podlegał sklep, w którym można znaleźć coś dla siebie, na co dzień i do pracy. Ceny nie są wygórowane, dlatego można śmiało dokonywać tam zakupów. W sklepie panuje przyjemna atmosfera. Po wejściu, od razu da się zauważyć bardzo oryginalny zapach, który charakteryzuję tą markę. Sklep jest dobrze wyposażony, wszystkie towary są starannie ułożone, dlatego zakupy robi się bardzo przyjemnie. Obsługa chętna do pomocy, w wyborze rozmiaru, czy znalezieniu konkretnego towaru. Dzięki temu wszystko sprawia, że zakupy robi się przyjemnie.

Dorota_790

22.10.2011

Stradivarius

Placówka

Warszawa, Głębocka 15

Nie zgadzam się (1)
Udałam się dzisiaj...
Udałam się dzisiaj na zakupy, byłam mile zaskoczona, gdy okazało się, że w Reserved na Targówku są przeceny, ale i bez tego nowa kolekcja jest w przystępnych cenach. W samym sklepie jest bardzo dużo różnorodnego towaru, każdy może znaleźć coś dla siebie. Byłam w sobotę, więc dużo było klientów. Nie spotkałam żadnego pracownika na sali sprzedaży jednak na szczęście nie był mi nikt taki potrzebny. Produkty są łatwo osiągalne i wyłożone na półkach prawie wszystkie rozmiary, więc spokojnie można samemu się obsłużyć. W sklepie jest czysto, ubrania są poukładane, nie ma w nim chaosu, mimo dużej ilości klientów. Miła niespodzianka spotkała mnie przy przebieralnie. Mimo dużej liczby klientów w sklepie nie było żadnej kolejki do przymierzenia wybranych przeze mnie ubrań. Po przymierzeniu wybranych przeze mnie ciuchów zdecydowałam się na ich zakup. Przy wyjściu z przebieralni, mogłam oddać te rozmiary, z których rezygnowałam. Przy kasie niestety była już kolejka, ale mimo iż przede mną były 4 osoby obsługa była bardzo sprawna i sympatyczna. Dzięki temu zakupy w tym sklepu robiło mi się z przyjemnością.

Dorota_790

22.10.2011

Reserved

Placówka

Warszawa, Głębocka 15

Nie zgadzam się (5)
Obserwacji podlegał sklep...
Obserwacji podlegał sklep Sephora. Sklep należy do dość drogich perfumerii, jednak przynajmniej obsługa jest na bardzo wysokim poziomie. Dzięki temu wychodzi się ze sklepu w pełni usatysfakcjonowani. Przede wszystkim bardzo szybko pojawia się przy kliencie konsultant, który chętnie odpowiada na wszystkie pytania i pomaga dobrać odpowiedni produkt do potrzeb. Dzięki temu zakupy zajmują dużo mniej czasu, niż przy samodzielnym wyborze. Pracownik nie narzuca swojego zdania, a jedynie wskazuje to co jest odpowiednie w ramach moich potrzeb. Sklep jest czysty i panuje w nim duży ład i porządek. Bardzo łatwo znaleźć w nim wszystko czego się potrzebuje, bo produkty są ułożone w logicznym położeniu. Przy kasie zawsze można liczyć na drobny upominek w postaci próbki jakiegoś produkty, co zawsze się przydaje, szczególnie kobietom.

Dorota_790

22.10.2011

Sephora

Placówka

Warszawa, Puławska 427

Nie zgadzam się (0)
11.11.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, Bardzo dziękuję za szczerę ocenę naszej pracy. Staramy się codziennie rozwijać jakość naszych usług a wszystkie szczere uwagi i sugestie są dla nas bardzo ważnym narzędziem. pozdrawiam serdecznie, Adrian Falatyn Koordynator Wsparcia Operacyjnego Sephora Polska Sp. z o.o.
Udałam się do...
Udałam się do sklepu Deichmann w celu zakupu obuwia sportowego. Po wejściu do sklepu widziałam od razu kilka osób z personelu, które nawiązały ze mną kontakt wzrokowy.Gdy podeszłam do półki z obuwiem sportowym podszedł do mnie pracownik. Bardzo mi pomógł w odnalezieniu mojego numeru jak również doradził, co będzie dla mnie najlepsze. Pracownik był uprzejmy i cierpliwie odpowiadał na moje pytania i wątpliwości związane z tym produktem. Dodatkowo obsługa przy kasie również bardzo kompetentna. Dopytują się, czy nie potrzeba preparatu, który pomoże utrzymać obuwie w dobrym stanie. Proponują również wkładki żelowe do obuwia, żeby wygodniej się nosiło. Ceny do jakości w Deichmanie są bardzo dobre. Obuwie nie należy do najdroższych, ale też nie jest wykonane z najlepszych materiałów. Sklep ma bardzo duży asortyment, dlatego każdy powinien znaleźć coś odpowiedniego dla siebie. Przy kasie nie było żadnej kolejki, dzięki czemu wszystko poszło szybko i sprawnie. Dodatkowo następnego dnia zdecydowałam się na zwrot obuwia, co również poszło bez najmnieszych kłopotów. Nawet nie zostałam zapytana dlaczego chcę zwrócić obuwie. Sklep jest utrzymany w dużym porządku, zakupy robi się w nim przyjemnie.

Dorota_790

29.09.2011

DEICHMANN

Placówka

Marki, Piłsudskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Biedronka w Markach...
Biedronka w Markach jest od niedawna, ale bardzo dobrze się sprawdza. Ma wszystkie aktualne promocje, towar na półkach zawsze jest. W sklepie jest czysto, łatwo można wszystko znaleźć i nie ma problemy z wózkami, czy koszykami. Jedyny minus to taki, że są duże kolejki przy kasach, mimo iż często wszystkie są czynne. Dodatkowo nie najlepszy jest parking. Nie zawsze jest gdzie zostawić samochód, a jak już się znajdzie miejsce parkingowe, to później może być ciężko z wyjazdem, gdyż niektórzy parkują po prostu gdzie tylko się da nie patrząc, że przy okazji blokują wyjazd dla innej osoby.

Dorota_790

25.09.2011

Biedronka

Placówka

Pasłęk, Ogrodowa 44

Nie zgadzam się (0)
Obserwacji podlega apteka,...
Obserwacji podlega apteka, która znajduje się w centrum handlowym M1. Zapewne przez tą lokalizację jest tam bardzo duża ilość klientów. Co powoduje automatycznie stanie w dużych kolejkach mimo iż wszystkie kasy są czynne. Dodatkowym minusem jest fakt, że nie za bardzo jest gdzie zostawić wózek z zakupami, jeżeli ktoś wcześniej takie zrobił w Realu. Obsługa jest bardzo kompetentna, doradzi i pomoże w dawkowaniu, jednak często nie ma danego lekarstwa. Można oczywiście zamówić, jednak nie zawsze można poczekać. Dodatkowo ceny są troszeczkę wygórowane.

Dorota_790

25.09.2011

Dr Zdrowie

Placówka

Marki, Piłsudskiego 1

Nie zgadzam się (2)
Apteka znajduję się...
Apteka znajduję się tuż przy Biedronce, jak również przy targowisku, które ma miejsce co sobota w Ząbkach. Mimo tego, wokół panuje porządek i ład. Szyby są czyste i śmiało można się w nich przeglądać. Do tego w środku również bardzo czysto. Nie ma kolejek, co na pewno ułatwia szybkie zakupy, bez straty czasu. Minusem może być mało miejsca do zaparkowania, ale prawdopodobnie to przez to targowisko sobotnie. W środku wszystkie preparaty na sali samoobsługowej mają widoczne cenniki i wyraźnie zaznaczone promocje. Dlatego można samemu zdecydować co kupić, a z czym lepiej poczekać. Do tego farmaceutka jest bardzo pomocna. Chętnie doradzi i zaprowadzi do poszukiwanego produkty. Gdy nie ma akurat danego leku, to proponuje substytuty, którymi można je zastąpić. Apteka jak najbardziej godna polecenia.

Dorota_790

25.09.2011

Nasze Zdrowie Ząbki

Placówka

Ząbki, Targowa 4

Nie zgadzam się (0)
Lodziarnia Grycan w...
Lodziarnia Grycan w centrum handlowym Targowek ma bardzo przyjazną atmosferę. Pracownicy są kompetętni, znają dobrze ofertę placówki, potrafią doradzić i pomóc w doborze odpowiedniego dla danej osoby produktu. Są uprzejmi i widać zaangażowanie przy obsłudze klienta. Wybór jest duży, dostępna jest cała oferta, którą można spotkać w każdym innym Grycanie. do tego ładnie wyeskpozycjonowana. Czas oczekiwania jest mały. Kolejki nie są duże. Pracownicy bardzo dobrze dzielą między sobą czas i obsługę. Wokół stoiska panuje ład i porządek.

Dorota_790

23.09.2011

GRYCAN

Placówka

Warszawa, ul. Głębocka 15

Nie zgadzam się (1)
W KFC Ząbki...
W KFC Ząbki jest bardzo dobra obsługa. Pracownicy znają bardzo dobrze aktualną ofertę, doskonale potrafią doradzić i dobrać odpowiednie jedzenie dla klienta. Nie są przy tym natarczywi. Są za to uprzejmi i chętni do pomocy. Chętnie udzielają odpowiedzi. Rzeczy są świeże i nie dostępne na miejscu. Wybor jest duży, mają wszystkie produkty, które ma w swojej ofercie KFC. Czas oczekiwania nie jest długi. Pracownicy bardzo się starają, by je jak najbardziej skrocić. W środku czysto, miło. Jedyny minus to fakt, że nie najlepszy jest dojazd. Niewygodny zjazd, jak ktoś nie wie, to bardzo łatwo można go przegapić.

Dorota_790

23.09.2011

KFC

Placówka

Marki, Piłsudskiego 1

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi