Opinie użytkownika (25)

W Lubiczu Górnym...
W Lubiczu Górnym nie ma miejsca przy ladzie, żeby spokojnie spakować zakupy- ostatnio kupowałam kilka dużych puszek z jedzeniem dla psa i nie miałam gdzie rozłożyć siatki, żeby pakować zakupy, wszystko odbyło się na wisząco, niewygodnie.

Elżbieta_455

18.01.2020

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Również załatwiam...
Dobrze. Również załatwiam wszystko on-line, na szczęście póki co nie miałam szkody, więc nie wiem jak fimra zachowałaby się w wymagającej sytuacji.

Elżbieta_455

12.12.2016

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Rossmanna...
Bardzo dobrze. Rossmanna nie trzeba polecać, miła obsługa, jasne promocje.

Elżbieta_455

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa grzeczna, chętna do pomocy.

Elżbieta_455

12.12.2016

50 style

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Zazwyczaj...
Bardzo dobrze. Zazwyczaj zamawiam on-line, odbieram w sklepie. Obsługa grzeczna, nie miałam nigdy problemów ze zwrotem, natomiast uważam, że praconików jest za mało.

Elżbieta_455

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bardzo...
Bardzo dobrze. Bardzo miła obsługa, nigdy nie miałam problemu z załawieniem tam reklamacji, karta lojalnościowa daje możliwości rabatu.

Elżbieta_455

12.12.2016

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Obsługa...
Tak sobie. Obsługa grzeczna, panie zawsze pomagają, natomiast rozpatrzenia reklamacji pozostawiają wiele do życzenia- firma za wszelką cenę miga się od naprawy obuwia, co pozostawia pewien niesmak.

Elżbieta_455

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. W poniedziałek...
Dobrze. W poniedziałek miałam przyjemność przeszkodzić panu, żeby podał mi towar- był wyraźnie niezadowolony, że mu przeszkadzam. Natomisat jakiś czas temu kupowałam dywan, był pewien problem jak go zamówić i panie w sklepie bardzo mi pomogły. Ogólnie obsługa jest dobra.

Elżbieta_455

09.12.2016

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. W placówce...
Słabo. W placówce niebotyczne kolejki, czas oczekiwania na obsługę duuuży. Natomiast załatwić coś on-line też nie jest rzeczą prostą- komunikaty są niejasne, informacje dawkowane stopniowo co wydłuża czas załatwiania czegokolwiek.

Elżbieta_455

09.12.2016

Energa

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa zawsze bardzo grzeczna, oferująca promocje i pomoc.

Elżbieta_455

09.12.2016

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Ciężko...
Tak sobie. Ciężko dostrzeć jakiegoś pracownika do pomocy.

Elżbieta_455

09.12.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Obsługa zdaje...
Dobrze. Obsługa zdaje się fachowa, natomiast rozbieżność w ofercie internetowej i stacjonarnej, dość niejasne warunki.

Elżbieta_455

08.12.2016

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Fachowa...
Bardzo dobrze. Fachowa obsługa, jasno przedstawiona oferta.

Elżbieta_455

08.12.2016

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Kontakt przez...
Źle. Kontakt przez e-mail bardzo słaby, odpisywały mi dwie różne osoby na ten sam temat, każda twierdziła co innego i tak musiałam do nich zadzwonić i pan z infolinii także powiedział mi co innego. W końcu i tak musialam zadzwonić do urzędu, żeby otrzymać rzetelną informację. Pierwszy kontakt z tą mocno reklamowaną instytucją i niestety zle wrażenia. .

Elżbieta_455

08.12.2016

Proama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Kolejny...
Bardzo dobrze. Kolejny rok przedłużam w tej firmie ubezpieczenie na dom i jestem bardzo zadowolona, zarówno z kontaku e-mail jak i telefonicznego.

Elżbieta_455

08.12.2016

Link4

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Po raz pierwszy...
Po raz pierwszy spotkałam się z obsługą klienta bez wydania z siebie jakiegokolwiek słowa. Podeszłam do kasy ze słowami dzień dobry- pan ekspedient nie zareagował, wziął ode mnie karty, nabił punkty, włożył moją kartę do czytnika, oddał wszystko i już. Po raz pierwszy obsłużono mnie bez wypowiedzenia ani jednego słowa. SZOK.

Elżbieta_455

05.11.2014

ORLEN

Placówka

Toruń, Curii Skłodowskiej 95

Nie zgadzam się (0)
Witam, pani kasjerka...
Witam, pani kasjerka obsłużyła mnie szybko i beznamiętnie, po wcześniejszym zaproponowaniu świeżo zmielonej kawy, bez grama uśmiechu ze zwykłą uprzejmością.

Elżbieta_455

16.10.2014

ORLEN

Placówka

Toruń, Polna 10

Nie zgadzam się (0)
Obsługiwała mnie p.Katarzyna,...
Obsługiwała mnie p.Katarzyna, bardzo uprzejmie przywitała mnie słowami Dzień Dobry, po czym spytała czy zbieram punkty Payback i zaczęła nabijać towar na kasę- w tym czasie wyjaśniła mi, że towar można wymienić lub oddać ze zwrotem gotówki w bonach podarunkowych, wszystko elegancko zostało złożona i schowane do torby, p.Katarzyn podziękowała i zaprosiła na kolejne zakupy. Wszystko odbyło się sprawnie i w bardzo przyjemnej atmosferze, która nie pozostawiła żadnych wątpliwości.

Elżbieta_455

12.07.2013

Smyk

Placówka

Toruń, Żółkiewskiego 15

Nie zgadzam się (0)
Młoda wysoka kobieta,...
Młoda wysoka kobieta, półdługie ciemnie włosy, okulary. Pani bardzo mało konkretna, wykazywała zirytowanie kiedy jedna klienta usilnie chciała się od niej czegoś dowiedzieć, nie zaprowadziła klientki do zapytanego towaru, a wytłumaczyła niezbyt jasno, gdzie ów towar się znajduje. Natomiast mnie odesłała po zamówienie internetowe, gdzie dwójka pracowników zlekceważyła moją osobę i kazano mi poczekać, aż ich rozmowa dojdzie do końca. Dzisiejsza obsługa w tym miejscu bardzo średnia, a młoda pani pracownica zmęczona upałem.

Elżbieta_455

10.07.2013

empik

Placówka

Toruń, Żółkiewskiego 15

Nie zgadzam się (0)
Kurier skontaktował się...
Kurier skontaktował się ze mną wcześniej informując w jakim przedziale czasowym będzie u mnie z paczką i prosił o kontakt w razie nieobecności. Musiałam zmienić adres dostawy, więc zadzwnoiłam do kuriera- rozmowa przebiagła szybko, konkretnie i miło. Pan kurier nie robił żadnego problemu ze zmianą adresu, zrobił mi uprzejmość za co mu podziękowałam. Paczka dotarła o czasie w stanie nie budzącym wątpliwości. Jak najbardziej polecam!

Elżbieta_455

25.06.2013

UPS

Placówka

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi