Opinie użytkownika (14)

Rewelacyjnie. Jakość obsługi...
Rewelacyjnie. Jakość obsługi w banku Pekao mogę ocenić na bardzo dobrą. Doradcy klienta posiadają pełną wiedzę w zakresie usług finansowych oferowanych przez bank. Kasjerzy są uprzejmi i starają się sprawnie załatwiać sprawy klientów. W banku panował porządek oraz dostępne były ulotki oferujące produkty banku. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_703

01.08.2017

Pekao SA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Uważam,...
Bardzo dobrze. Uważam, że jakość obsługi w banku Credit Agricole jest na średnim poziomie. Przede wszystkim doradca klienta, przez którego byłam obsługiwana nie posiadał odpowiedniej wiedzy, aby pomóc mi w obsłudze konta bankowego. Wiele do życzenia pozostawiała także organizacja, a raczej jej brak, gdyż nie było żadnej kolejki do stanowisk, co szybko wprowadziło nieporządek. Samo wnętrze banku oraz stanowisko, przy którym byłam obsługiwana nie budziło zastrzeżeń i było uporządkowane. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, organizacja i czas obsługi.

Ewelina_703

01.08.2017

Credit Agricole

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jakość obsługi...
Rewelacyjnie. Jakość obsługi w restauracji Mc Donald's oceniam na bardzo dobrą. Na szczególną pochwałę zasługuje wiedza i kompetencje personelu, który dba o jakość zamawianych potraw, ale również potrafi wykazać się dobrą znajomością menu.Pracownicy są bardzo uprzejmi i dbają o porządek w lokalu, szczególnie w toaletach oraz na sali obsługi, oraz w obrębie restauracji. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_703

25.07.2017

McDonald's

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Uważam, że...
Rewelacyjnie. Uważam, że jakość obsługi w restauracji Pizza Hut jest na dobrym poziomie. Kelnerzy są uprzejmi i potrafią sprawnie pomóc w wyborze posiłku, a także dbają o czas podania potraw i komfort gości.Serwowane dania są smaczne, jednak cena wydaje się zbyt wysoka w stosunku do jakości. Sam lokal sprawia miejsce przytulnego, jednak na podłodze zauważalne były śmieci i plamy po rozlanych napojach. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_703

25.07.2017

Pizza Hut

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Jakość obsługi...
Rewelacyjnie. Jakość obsługi w restauracji Da Grasso mogę ocenić na bardzo dobrą. Pracownicy potrafią polecić i opowiedzieć o pozycjach z menu oraz zaproponować konkretna potrawę. Na pochwałę zasługuje szybki czas obsługi oraz wygląd lokalu, który był czysty i uporządkowany. Jedynym problemem okazała się lekko przypalona pizza. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_703

25.07.2017

Da Grasso

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Uważam, że...
Rewelacyjnie. Uważam, że jakość obsługi na stacji paliw Orlen jest na bardzo wysokim poziomie. Pracownicy są zawsze dostępni na stacji paliw i zawsze służą swoją pomocą oraz miłą rozmową. Otoczenie stacji jest zawsze uprzątnięte, a pracownicy uprzejmi pomocni. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_703

25.07.2017

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Uważam, że...
Rewelacyjnie. Uważam, że jakość obsługi na stacji paliw Shell jest na dobrym poziomie, chociaż są stacje na których poziom jakości obsługi jest lepszy. Pracownicy zazwyczaj nie podchodzą do stanowisk obsługi, jednak są uprzejmi. Otoczenie stacji jest uporządkowane i nie budzi zastrzeżeń. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Ewelina_703

25.07.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Majster jest największym...
Majster jest największym marketem budowlanym w Dębicy. Chętnie udaję się tam wraz z całą rodziną na zakupy. Market czynny jest także w weekendy, co pozwala na swobodne zakupy również w sytuacjach nieoczekiwanych. Pomimo, iż powierzchnia sklepu jest bardzo duża, to wszystkie działy są dobrze opisane, a w razie problemów zawsze można zapytać pracowników o dokładniejszą lokalizację. Sklep utrzymany jest w czystości, a cały asortyment jest dobrze wyeksponowany i posiada właściwe ceny. Moją uwagę niemal zawsze przyciąga dział zoologiczny, gdzie wszystkie zwierzęta i rośliny utrzymane są w świetnej kondycji. Sklep posiada asortyment ogólnobudowlany i wyposażenia oraz dekoracji wnętrz, dlatego można tam znaleźć niemal wszystko. Kupujący mają do dyspozycji metalowe wózki wyposażone również w specjalne chodziki dla swych pociech oraz plastikowe koszyki na zakupy. Co do jakości obsługi warto zaznaczyć, że pracownicy zawsze służą swoją pomocą i nigdy nie trzeba długo czekać na pracowników konkretnych działów. Ponadto klienci obsługiwani są w uprzejmy i rzetelny sposób. Z tych właśnie względów polecam Majstra, jako miejsce na udane i przyjemne zakupy.

Ewelina_703

26.09.2015

Majster

Placówka

Dębica, Rzeszowska

Nie zgadzam się (1)
Delikatesy Centrum w...
Delikatesy Centrum w Dębicy są miejscem najchętniej odwiedzanym przeze mnie podczas codziennych zakupów. Sklep posiada dobrą lokalizację w centrum miasta oraz bankomat. Pracownicy dbają przede wszystkim o czystość wewnątrz, jak i na zewnątrz sklepu. Oferowany asortyment jest bardzo szeroki, dlatego każdy znajdzie opcję najlepszą dla siebie. Towary wyeksponowane są w estetyczny sposób i posiadają czytelne ceny. Dodatkowo na głównych witrynach przy wejściu do sklepu znajdują się plakaty informujące o aktualnych promocjach, a przy wejściu na salę sprzedaży ustawiono podajnik z gazetkami reklamowymi. Zastrzeżenia budzi jednak sama praca obsługi sklepu. Niestety niejednokrotnie pracownicy, szczególnie działu garmażeryjno-mięsnego, są nieuprzejmi, co niestety obniża znacząco jakość obsługi. Zastrzeżenia budzi także negatywne zachowanie i reakcje tychże pracowników, szczególnie gdy mają miejsce uchybienia z ich strony (wielokrotnie miała miejsce sytuacja, gdy klient prosił o konkretną ilość wędliny czy sera, a gdy odmówił przyjęcia nadwyżki, która została pokrojona przez pracownika, to napotykał na ironiczne stwierdzenia ze strony obsługującego). Co więcej, nie można także liczyć na pomoc ze strony personelu, który pracuje przy rozkładaniu towaru w sklepie. Ogólnie jakość obsługi w Delikatesach wypada dość przeciętnie w porównaniu z innymi supermarketami z w tej branży.

Ewelina_703

26.09.2015

Delikatesy Centrum

Placówka

Dębica, Kolejowa 19

Nie zgadzam się (0)
Dnia 8 czerwca...
Dnia 8 czerwca postanowiłam zatankować swój samochód na jednej z nowo otwartych stacji benzynowych nieopodal Neonetu w Dębicy. Po podjechaniu na podjazd zostałam natychmiast przywitana przez pracownika stacji. Pracownik w kulturalny sposób wykonał wszystkie czynności przygotowawcze, niezbędne przed tankowaniem LPG, zachowując przy tym wszelkie środki ostrożności. Po upewnieniu się co do kwoty, zatankował mój samochód i poprosił o podejście do okna kasowego. Wydał mi resztę wraz z paragonem i pożegnał, mówiąc: "Do widzenia". Warto nadmienić, że cały obszar parkingu oraz podjazd były utrzymane w należytej czystości. Nie zauważyłam tam porozrzucanych śmieci czy paragonów, a kosz znajdujący się nieopodal budki pracowniczej był opróżniony. Szyby oraz okienko kasowe budki były czyste, a lada kasowa uporządkowana. Na szczególną pochwałę zasługuje także wysoka jakość obsługi oraz kultura osobista pracowników.

Ewelina_703

09.06.2012

Circle K

Placówka

Dębica, Rzeszowska

Nie zgadzam się (0)
1 czerwca wybrałam...
1 czerwca wybrałam się po raz pierwszy na zakupy do Tesco w Centrum Handlowym Świt przy ulicy Kościuszki w Tarnowie. Moją uwagę zwrócił przede wszystkim panujący w sklepie porządek, pomimo rozkładania przez pracowników towaru w godzinach porannych. Sklep jest dosyć mały, aczkolwiek bez trudu odnalazłam wszystkie produkty, które chciałam tego dnia kupić. Moją uwagę zwróciło także stoisko owocowo-warzywne, ponieważ wszystkie produkty były tam poukładane i wyglądały świeżo. Co ważne wszystkie artykuły posiadały czytelne ceny, a w co drugiej alejce ulokowano skanery do kodów, co pozwoliło mi upewnić się co do ceny wybranych przeze mnie artykułów. Zostałam mile zaskoczona w związku z jakością obsługi, gdyż pracownicy okazali się bardzo uprzejmi i chętni do pomocy. Dobrym rozwiązaniem jest także dostępność małych koszyków na zakupy, co nie powoduje w sklepie niepotrzebnego tłoku. Odpowiedni podział pracy na kasach fiskalnych zapewnia również wysoki komfort zakupów, bez długiego i niepotrzebnego oczekiwania w kolejkach.

Ewelina_703

05.06.2012

Tesco

Placówka

Tarnów, Kościuszki 1

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj po raz...
Dzisiaj po raz kolejny odwiedziłam sklep Biedronka przy ulicy Matki Bożej Fatimskiej w Tarnowie. Już samo otoczenie sklepu i parking przykuwają uwagę, jako czyste i zadbane. Niewiele różni się również wnętrze sklepu, gdzie panuje porządek i ład. Podłoga jest czysta i nie widać śladów zabrudzeń czy śmieci. Towar jest poukładany we właściwych działach( dobrze widocznych już od wejścia) i wyraźnie oznaczony cenami. Palety są złożone w jednym miejscu, dlatego nie utrudniają poruszania się. Kupujący mają do dyspozycji zarówno wózki, jak i mniejsze koszyki na kółkach. Za właściwą ekspozycję towaru jest odpowiedzialna jedna osoba, która czuwa nad ogólnym porządkiem na terenie sklepu, ponadto służy pomocą w razie trudności ze znalezieniem właściwego produktu. Obsługa jest niezwykle szybka i sprawna pomimo, że na kasach pracują jedynie dwie osoby uczące się. Ekspedientka w bardzo uprzejmy sposób wita się i pyta o potrzebną reklamówkę i tygodnik Kropka. Paragon i reszta zostają wydane niemal natychmiast a ja zostaję pożegnana odpowiednim zwrotem i szczerym uśmiechem. Biedronka jest sklepem, gdzie zakupy to rzeczywiście przyjemność. Za niezwykle atrakcyjną i niską cenę można otrzymać dobre jakościowo i smaczne produkty.

Ewelina_703

01.06.2011

Biedronka

Placówka

Rawicz, Os. Bohaterów Westerplatte 1

Nie zgadzam się (4)
Drogerie Rossmann należą...
Drogerie Rossmann należą do moich ulubionych miejsc, w których codziennie robię zakupy. Moją uwagę zwraca niezwykle sprawna obsługa, jednak ekspedientki wydają się nieco zmęczone i zabiegane. Pomimo, iż brak na ich twarzach szczerego uśmiechu, to jednak można liczyć na ich pomoc i rzetelną poradę. Niekiedy zapominają o właściwym przywitaniu i pożegnaniu klienta, jednak nie wpływa to znacznie na jakość obsługi.Wszystkie produkty znajdują się w czytelnie oznaczonych działach i mają przyporządkowaną odpowiednią cenę. Półki i lady kasowe są starannie i regularnie sprzątane, dlatego nie ma tam widocznych zanieczyszczeń i odpadków. Również obszar sklepu jest uporządkowany i czysty, co zdecydowanie poprawia komfort zakupów. Obsługa przebiega szybko i sprawnie, sprzedawczynie informuje o najnowszej promocji i oferuje dodatkowe produkty. Paragon zostaje dołączony do zakupów, które również pakuje sprzedawczyni. Uważam, że warto robić tam zakupy, ponieważ wszystko przebiega niezwykle sprawnie i nie zapomina się o kliencie, który nigdy nie zostanie odprawiony z kwitkiem.

Ewelina_703

31.05.2011

Rossmann

Placówka

Tarnów, Kościuszki 1

Nie zgadzam się (4)
Osoby sprzedające w...
Osoby sprzedające w sklepie odzieżowym Reserved są zawsze uprzejme i uśmiechnięte. Służą swoją pomocą i dobrą radą. Traktują swoich klientów indywidualnie i z szacunkiem, zawsze pamiętają o właściwym przywitaniu i pożegnaniu kupujących. Obszar sklepu i kas jest uporządkowany i regularnie sprzątany, nie ma widocznego brudu na podłodze i zacieków na szybach przy głównym wejściu. Przy kasie znajduje się kosz na paragony fiskalne i ewentualne metki, dlatego nie są one porozrzucane na posadzce.To samo dotyczy towaru, który jest ułożony równo i w dostępnym dla każdego miejscu. Odzież nie ma śladów zniszczenia lub pogniecenia, co wpływa na jej jakość. Wszystkie ceny są widocznie i należycie oznaczone. Również przymierzalnie są regularnie sprawdzane i nie ma w środku pozostawionych żadnych ubrań. Transakcja także przebiega sprawnie i bezproblemowo, sprzedająca nie zapomina wręczyć paragonu i poinformować o możliwej reklamacji na jego podstawie. Robienie zakupów w takim miejscu to czysta przyjemność.

Ewelina_703

31.05.2011

Reserved

Placówka

Tarnów, Krakowska 6

Nie zgadzam się (4)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi