Opinie użytkownika (20)

Super.
Super.

Juras

10.09.2018

Majster

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Juras

10.09.2018

Majster

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Juras

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Juras

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Juras

25.07.2017

DEICHMANN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Obsługa...
Bardzo dobrze. Obsługa uprzejma i kompetentna, czas obsługi w normie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Juras

18.07.2017

KFC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Juras

05.05.2017

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Juras

05.05.2017

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Juras

27.03.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Juras

18.01.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Na...
Źle. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Juras

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. ...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,wygląd miejsca obsługi. Na minus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Juras

28.10.2016

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Na...
Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu. Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Juras

31.08.2016

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
19.01.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękujemy za przedstawioną opinię. Cały czas wprowadzamy zmiany organizacyjne, modernizujemy placówki, szkolimy pracowników i dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb Klientów. Pozdrawiamy, PKO Bank Polski.
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Juras

30.08.2016

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Juras

30.08.2016

GENERALI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Firma oferuje swoje...
Firma oferuje swoje produkty poprzez portal Allegro. Oferowany towar jest po mało konkurencyjnych cenach, dostarczanie towaru jest w przeciętnej szybkości. Bardzo należy uważać jednak na tą firmę ponieważ kopiuje wszystkie dane osobowe dostępne na portalu Allegro (Imię, Nazwisko, pełny adres, numery telefonów, adres e-mail, a wszystkie dane można zobaczyć po zalogowaniu się na przesłane hasło) i nie reaguje na oświadczenia woli o zaprzestaniu przetwarzania danych osobowych, pomimo prowadzonej korespondencji. Po kilku miesięcznej przerwie ponownie otrzymuję od nich reklamówki mailem, mimo że przesłałem moje oświadczenie o ich zaprzestanie. Firma nie reaguje na prawo zawarte w Ustawie o Ochronie Danych Osobowych i nie kasuje danych osobowych pomimo wezwania do tego. Radzę bardzo uważać na zakupy w tej Firmie, gdyż jednokrotne dokonanie zakupów skutkuje jak widać po 9 miesiącach, ciągłym przetwarzaniem nielegalnie zdobytych danych danych osobowych. Na razie nie mam dowodów na handel przez tą Firmę danymi osobowymi. Faktem jest brak reakcji na wezwania do zaprzestania przetwarzania danych osobowych i zasypują niechcianą pocztą e-mail, dokonane zakupy raz powiążą klienta na zawsze. Zakupu dokonałem 10.04.2014, a w dniu 6.01.2015 ponownie dostałem e-maila z niechcianą treścią i do dnia dzisiejszego aktywne jest moje konto do logowania na ich portalu.

Juras

07.01.2015

PowerLook.pl

Placówka

Szczecin, Autostrada Poznańska 1

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: wiedza i doradztwo. Na plus: personel, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Juras

17.05.2014

Kaufland

Placówka

Grudziądz, Piłsudskiego 10

Nie zgadzam się (0)
19.01.2021
Odpowiedź firmy
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszego marketu w Jaworznie. Opinia naszych Klientów na temat funkcjonowania sklepów Kaufland oraz jakości naszych produktów jest dla nas bardzo ważna, dlatego dziękujemy za wskazanie obszarów, które Pana zdaniem wymagają usprawnienia, oraz tych, które ocenił Pan pozytywnie. Obiecujemy, iż w dalszym ciągu będziemy dbać o to, by zakupy w naszych marketach upływały w jak najlepszej dla Klientów atmosferze. Pozdrawiamy, Zespół Kaufland
W okresie miesiąca...
W okresie miesiąca narażony byłem na obserwację jakości świadczenia usług przez tą firmę. Usługa polegała na instalację rury gazowej przez moje pomieszczenie łącznej długości 8 m i zamurowanie jednego okienka o wymiarach 50 cm x100 cm luksferami. Nie byłem w tym przypadku inwestorem, ale moja rola polegała na udostępnieniu pomieszczenia w celu wykonania prac. Prace prowadzone były w godzinach 8:00 - 14:00 przez trzy osoby następująco: 1 dzień - wykonanie otworów wejściowego i wyjściowego z pomieszczenia 2 dzień - spawanie 8 m rur 3 dzień - mocowanie rur do ściany i malowanie 4 dzień - murarz w stanie nietrzeźwym wrzuca placki zaprawy na odsłonięty mur 5 dzień - inny murarz demontuje okno 6 dzień - trwa murowanie okna luksferami 7 dzień - trwa murowanie okna luksferami 8 dzień - tynkowanie wokół luksfer 9 dzień - tynkowanie wokół luksfer 10 dzień - sprawdzanie, poprawki i odbiór Przez cały okres czasu konieczna była obecność w pomieszczeniu, gdyż nie trudno pozostawić nieznane osoby w pomieszczeniu, gdzie zgromadzony był materiał budowlany do remontu mieszkania dużej wartości wraz z narzędziami i maszynami. W czasie odbioru prac było wielkie zdziwienie właściciela firmy, że nie przyjmuję wykonanych prac, czyli zamiast tynków i wyrównania ścian do stanu przed wejściem firmy naklejone placki tynku. Firma weszła do pomieszczenia o ścianach pomalowanych i równych, a koniec pracy owocował ponownym wykuciem nalepionych placków i pracy murarza kilka godzin. W czasie pilnowania pomieszczenia przez tak długi okres czasu można było słyszeć kłótnie pracowników i wzajemne zwalnianie z pracy jeden drugiego. Nie polecam tej firmy.

Juras

19.08.2011

Biutech

Placówka

Jaworzno, Broniewskiego 14

Nie zgadzam się (7)
Obserwację rozpocząłem od...
Obserwację rozpocząłem od gabloty zewnętrznej, będącej jednocześnie cennikiem. Ceny i asortyment dostępny wewnątrz był jasno określony. Gabloty, szyby od zewnętrznej strony, oraz teren przed wejściem były czyste, bez zbędnych śmieci. Po wejściu do środka pomimo padającego od kilku dni deszczu podłoga była utrzymana w czystości. Po podejściu do lady, można było zauważyć podświetlone i czytelne cenniki. Pięć osób, które znajdowały się za ladą były ubrane w stroje zauważalne w tej sieci. Wszyscy pracownicy posiadali czytelne identyfikatory, a w widocznym miejscu była wywieszka z imieniem kierownika zmiany. Na przyjęcie zamówienia nie trzeba było czekać zbędną ilość czasu. Zamówienie zostało zrealizowane bez ociągania się. Jakość sprzedanych artykułów była bez zastrzeżeń. W trakcie spożywania widoczna była osoba utrzymująca ciągle porządek na sali, wycierając stoły i siedzenia. Po przejściu do szafek - koszy i można było stwierdzić, że nie były przepełnione. Jedna z pań wynosiła zużyte tace z szafek na zaplecze, sądząc w domyśle do wyczyszczenia. Przed wyjściem skorzystałem jeszcze z toalety. Podłoga była czysta, w pisuarach po dwie kostki zapachowe, w kabinie kostka zapachowa w każdej muszli i papier toaletowy w każdej kabinie. Umywalki były czyste, a zasobniku było mydło w płynie i również suszarka do rąk działała. Po wyjściu z toalety opuściłem restaurację.

Juras

18.05.2010

McDonald's

Placówka

Jaworzno, Wojska Polskiego 2D

Nie zgadzam się (22)
Ogólny wygląd otoczenia...
Ogólny wygląd otoczenia i sklepu - czysto. Przy dystrybutorze można pobrać rękawiczki jednorazowe, sprzęt do mycia szyb był przygotowany. W sklepie jeden klient obsługiwany przez jedną z pań obsługi. Druga pani z obsługi siedzi na stoliku za ladą. Na mój widok schodzi ze stolika i zaprasza do siebie (do kasy). Obsługa miła, zaprasza do kupna innych towarów nie narzucając się.

Juras

27.11.2009

ORLEN

Placówka

Nie zgadzam się (16)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi