Opinie użytkownika (21)

W Castoramie dzisiaj...
W Castoramie dzisiaj było bardzo dużo ludzi! Jednak nie przeszkodziło to w odnalezieniu miejsca parkingowego. Było również wystarczająco dużo wózków na zakupy oraz koszyków. W sklepie pomimo roztopów na zewnątrz, było czysto. Towar był ładnie i ciekawie wyeksponowany. Pracownicy bardzo kompetentni. Dwa razy zadawałam pytania dwum różnym pracownikom o miejsce, w którym znajdują się produktu, których nie mogłam znaleźć i dostałam od nich dokładną informację. Pracowników było dość dużo, nie miałam problemu żeby odnaleźć kogoś kto mógłby mi pomóc. Mimo tłoku w sklepie w kasie nie oczekiwałam długo. Byłam 3 w kolejce i zostałam szybko obsłużona. Nie podobało mi się TYLKO to, że pan obsługujący mnie przy kasie gdy zorientował się, że jeden z produktów któe miałam zamiar kupić nie ma kodu kreskowego, swoim zachowaniem wywarł na mnie taki wpływ, ze zrezygnowałam z tego zakupu. Pan zamiast powiedzieć , że to potrwa chwilke zadzwonić na dział i poprosić o kod ( a podkreśle, że to był pierwszy produkt który zaczął "kasować" a kupowałam dużo) zapewne trwało by to zaledwie kilka minut. Pan nie zaproponował żebym na przykład zapłaciła za to co już skasował a w międzyczasie (gdy bym czekała na ten kod towaru, on obsłużył by klienta za mną)... powiedział tylko, ze to bedzie długo trwało! Ja po tych słowach spojrzałam na kolejke za mną i zrezygnowałam z tego zakupu choć przyznam, że zależało mi na tym produkcie!...

Meli

16.12.2012

Castorama

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Czartoryskiego 1

Nie zgadzam się (0)
Moja ocena obsługi...
Moja ocena obsługi tej firmy po dzisiejszej dostawie spadła do najniższej możliwej oceny!!! Zawiodłam się strasznie na firmie DHL! Zacznę od tego, że od rana byłam poza domem. Po południu gdy wróciłam do domu po około godzinie zorientowałam się, że na moim tarasie przy domu stoi mokra, brudna, na półotwarta paczka!!! W paczce znajdował się wózek dla dziecka, który został mi odesłany po naprawie gwarancyjnej!!! Cieszesie, że wogóle tam jeszcze stał, że ktoś go nie ukradł z tego tarasu! Nie rozumiem takiego zachowania pracownika firmy kurierskiej! Zastanawia mnie to, kto podpisał karte odebrania paczki! Słyszałam wcześniejijo takim zachowaniu ale nie wierzyłam w to!!! Teraz wiem, że poziom obsługi w niektórych firmach kurierskich jest poprostu kulejący! Przyznam, że wózek nie należał do tanich! A paczka do najmniejszych też nie! Trudno było jej niezuważyć! Dodam, że pan/pani mogli się chociaż ze mną skontaktować aby ustalić szczegóły, bo przeciez jeśli tak im zależało, żeby pozbyć się zbędnego ładunku to mogliby zostawić paczke chociażby u sąsiadów, przynajmniej byłaby może sucha i niezniszczona!!!!

Meli

16.12.2012

DHL

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sklep malutki ale...
Sklep malutki ale bardzo ładny. W efektowny sposób wyeksponowane produkty.Moim zdaniem trochę za dużo rzeczy znajduje sie koło siebie, co utrudnia przeglądnaie ich jednak jest to zapewne skutkiem małej powierzchni sklepu. Obsługa sprawiła na mnie bardzo złe wrażenie. Poszukiwałam w tym sklepie konkretnej rzeczy (bluzki/ swetra z szerokimi rękawami typu nietoperka). Postawnowiłam nie tracić czasu na szukanie, w tym celu podeszłam do pracownika i poprosiłam o pomoc. Pani niestety nie odpowiedziała na moje dzień dobry i powiedziała oschłym tonem, że mam poczekać... bo ona jest zajęta. Kazała swojej koleżance mi pomóc. Wytłumaczyłam pani czego poszukuje. Ta pokazała mi jeden artykuł zgodny z moiim opisem gdy powiedziałam, że nie podoba mi sie, że poszukuje czegos innego powiedziała, że napewno nic takiego nie posiadają. Ja przeczułam, że Pani nie najmniejszej ochoty mi pomagać. Obsłużyła mnie jak mówi się potocznie "za karę". Postawnoiwłam jeszcze spróbować poszukać coś sama. Byłam bardzo zdziwiona gdyż praktycznie na każdym "regale" znalazłam bluzkę/ sweter z takimi rękawami jakie chciałam. Zwróciłam pani uwagę, że myliła sie.Pani ewidentnie poprostu chciała mnie spławić... Oczywiście nic w sklepie nie kupiłam i wyszłam! Obsługa fatalna!!!!!!

Meli

10.12.2012

UNISONO

Placówka

Poznań, Kaspra Drużbickiego 2

Nie zgadzam się (0)
Przed wejściem do...
Przed wejściem do sklepu znajdowały się w bardzo widocznym miejscu plakaty z aktualnymi promocjami. W środku przy kołowrotku w podajnikach zauważyłam promocyjne ulotki. Niestety po koszyk musiałam podejść do kas ponieważ przy wejściu nie było ani jednego koszyka, choć w sklepie nie było dużego ruchu. Wsyztskie koszyki były niedbale ułożone przy kasach. Bardzo nie podobało mi się wyeksponowanie owoców i warzyw. Dział ten odebrałam jako bardzo haotyczny. Nie zachęcający do zakupu... Podłoga w sklepie była bardzo brudna, leżało dużo papierków, jednorazówek. Naliczyłam, że na sali sprzedaży stały 3 ręczne wózki (widłowe), na których były palety z towarem, które wogóle nie były przez czas który spędziłam w sklepie ruszane. Blokowały one tylko przejścia pomiędzy regałami. Były straszne braki w pieczywie (mogło to być ze wzgkędu na późną porę). Podsumowując sklep nie robi dobrego wrażenia na kliencie. Panuje haos! Bałagan przede wszystkim widoczny "gołym okiem". Myślę, że nie wróce tam na zakupy.

Meli

10.12.2012

Biedronka

Placówka

Piekary Śląskie, M.C. Skłodowskiej 65

Nie zgadzam się (0)
Sklep ten sprawia...
Sklep ten sprawia dobre wrażenie wizualne!!! Asortyment jest dobrze wyeksponowany. Chociaż zmieniłabym to ażeby na środku sklepu zrobić więcej miejsca, mniej artykułów, które przeszkadzają w swobodnym poruszaniu się. Brakuje moim zdaniem także co najmniej jednego, wygodnego miejsca gdzie można usiąść i swobodnie przymierzyć buty. Moim zdaniem jest tam za dużo towaru w porównaniu do przestrzeni, którą sklep dysponuje. Obsługa bardzo sympatyczna, niedokońca jednak kompetenta (znajomość właściwości niektórych butów). Próbowano mi "wcisnąć" sprej do butów (konkretnie EMU, które same w sobie są już odporne na przemakania- co ma stanowić ich największą zaletę) ażeby buty po spsikaniu nim nie przemakały. Bardzo mnieto zirytowało gdy poraz trzeci pani zaproponowała mi ten produkt. Musiałam ją uświadomić, że do butów, które włąsnie kupuje jest on zbędny. A poza tym obsługa bardzo dobra. Jeśli chodzi o asortyment to uważam, że sklep ma bardzo dobre ceny w porównaniu do innych sklepów (porównałam ceny konkretnych produktów w 3 sklepach w Plazie i gino rossi miał najtańsze).

Meli

10.12.2012

Gino Rossi

Placówka

Poznań, Kaspra Drużbickiego 2

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj byłam bardzo...
Dzisiaj byłam bardzo mile zaskoczona obsługą w sklepie Pati i Maks w Poznaniu. Zazwyczaj robiłam zakupy w Pati i Maksie ale w Gorzowie Wlkp i z obsługi zadowolona być nie mogłam.Udałam się do sklepu w celu zakupu konkretnych rzeczy, o które zdecydowałam od razu zapytać pracownika. Gdzie się znajdują gdyż nie miałam czasu na ich szukanie. Podeszłam do pracownika i zapytałam o zabezpieczenia szafek przed dziećmi. Pani podeszła ze mną do działu, w którym te artykuły się znajdowały, poakzała mi dwa rodzaje zabezpieczeń, jednakże pamiętałam,że w skleoie internetowym widziałam więcej rodzai także zapytałam o jeszcze inne, pani po chwili namysłu przypomniała sobie, że jest jeszcze jeden rodzaj, pokazała mi regał na drugiej stronie klepu gdzie owe zabezpieczenia się znajdowały. Fakt nie podeszła tam ze mną i nie pokazała mi dokładnie tego czego szukałam ale była to naprawde miła kobietka w średnim wieku. Wydawała się być osobą kompetentną. Zauważyłam, że wszyscy pracownicy (oczywiście oprócz pracownika ochrony) mieli takie same uniformy czyli koszule i granatową kamizelkę oraz plakietkę z imieniem oraz z logo sklepu. Przy kasie nie było kolejki. Kasjerka przywitała mnie. Przeskanowała towar poprosiła o zapłate. Zapytała czy będę płacić kartą czy gotówką. Zostałam szybko obsłużona. Kasjerka pożegnała mnie i zaprosiła do ponownych zakupów. Trochę denerwowało mnie to, że pracownik ochrony cały czas "kręcił" się w centralnym miejscu sklepu. Cały czas miałam wrażenie, że patrzy mi na ręce... Uważam, że tak być nie powinno! Mógłby znajdować się gdzieś w mało "rzucającym" sie w oczy klientów miejscu.

Meli

04.12.2012

Pati i Max

Placówka

Poznań, ul. Polna 40

Nie zgadzam się (1)
Poraz kolejny zrobiłam...
Poraz kolejny zrobiłam zakupy w sklepie internetowym Endo.pl. Przyznam, że bardzo lubie robić tam zakupy dla mojego dziecka. Sklep ma bardzo bogatą ofertę wysokiej jakości odzieży dla dzieci. Od kiedy moja córka przyszła na świat większość Jej ubrań kupuje w tym sklepie. Uważam, że właściciele sklepu dbają o to ażeby uatrakcyjnić zakupy i przyciągnąc klientów oraz zatrzymać ich jak najdłużej. Jeśli jest się zarejestrowanym klientem, otrzymuje się informacje o wszystkich aktualnych promocjach, wydarzeniach, konkursach, które są organizowane przez sklep. Promocje są ogłaszane bardzo często uważam, że taką najbardziej przyciągającą promocją jest oferowana bardzo często darmowa dostawa bez ograniczenia kwotowego zakupów. Jestem bardzo zadowolona z zakupów w tym sklepie. Dodam jeszcze, że wysyłka jest bardzo szybka. Zawsze dostaje się to, co się zamówiło i nie zdarzyło mi się jeszcze zauważayć, żeby towar który otrzymam choć w najmniejszym stopniu różnił się od fotografi na stronie sk;epu (gdzie często tak się zdarza w innych sklepach internetowych).

Meli

03.12.2012

Endo

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Dzisiaj jak zazwyczaj...
Dzisiaj jak zazwyczaj były ogromne kolejki ale mimo tego obsługa była w miarę szybka. Byłam około 10 w kolejce ale nie czekałam w niej więcej niż 10 minut. Pani w kasie miła i kompetenta. Szybko mnie obsłużyła. Wydała prawidłowy bilet. Na peronie na który miał wjechać pociąg, którym miałam udać się do domu nie było żadnej informacji, że ma się tam pojawić. Do samego końca nie było wiadomo czy wjedzie na ten peron czy na inny. Nie było słychać żadnego komunikatu dotyczącego tego pociągu. A może był komunikat ale wypowiadany w taki sposób, że nie dało się go zrozumieć.Gdy już pociąg się pojawił. Okazało się, że zanim jeszze do niego weszłam to już nie było ani jednego miejsca. Byłam znowu skazana na to żeby stać na korytarzu pomimo tego, że tak jak inni zapłaciłam za bilet i należać mi się powinno miejsce siedzące! W pociągu w jednym wagonie było bardzo gorąco a w innych zimno wręcz mroźno.

Meli

02.12.2012

PKP Intercity

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Moja ocena dzisiejszej...
Moja ocena dzisiejszej obsługi jest negatywna. Przede wszystkim przez to, że został mi zapakowany nie ten produkt o który prosiłam a dokładnie drożdżówka nie z tym nadzieniem. Pracownik sklepu wogólne mnie nie przywitał, czułam się jakby obsługiwał mnie "za karę" albo pracował tam "za karę". W trakcie kiedy mnie obsługiwał przeprowadzał prywatną rozmowę z Panią która wychodziła ze sklepu. Nie zostałam pożegnana. Obsłua była niemiła.

Meli

02.12.2012

Favor

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W restauracji było...
W restauracji było bardzo dużo ludzi. Jednakże pracownicy sprostali temu i było otwartych 6 kas co sprawiło, że mimo tłoku zostałam bardzo szybko obsłużona. Kasjerka przywitała mnie miło. Poprosiła o złożenie zamówienia. Była uśmiechnięta i pozytywnie nastawiona. Stojąc przy kasie zdołałam zauważyć, że za ladą panował porządek i ład. Wszystko było ładnie poukładane. Pracownik obsłużył mnie szybko i sprawnie. Po krótkim czasie otrzymałam swoje zamówienie i zostałam pożegnana oraz zaproszona do ponownego przyjścia do KFC.

Meli

02.12.2012

KFC

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Obsługę w Rossmanie...
Obsługę w Rossmanie dzisiaj oceniam na 5 z plusem. Duża różnorodność produktów. Ładnie wyeksponowany asortyment. Na wejściu były plakaty z aktualnymi promocjami. Duża ilość koszyków. Koszyki były czyste, nie było w nich papierków, paragonów. W sklepie mimo tego, że było bardzo dużo klientów, było czysto. Podłoga nie była brudna mimo brzydkiej pogody. Podeszłam do pani, która układała towar żeby zapytać się gdzie znajduje się produkt, którego nie mogłam znaleźć. Pani odpowiedziała na moje dzień dobry i zaprowadziła mnie do półki oraz wskazała produkt powiedziała również, że jest dostępny od dwóch producentów. Byłą bardzo miła. Ubrana w strój zgodny z wymogami sklepu (biały fartuszek z logo Rossman). Po zrobieniu zakupów podeszłąm do kasy. Była dość duża kolejka. Byłam 4 w kolejce jednakże od razu otworzono drugą kase i zostałam bardzo szybko obsłużona. Kasjerka była bardzo sympatyczna, pozytywnie nastawiona do klientów. Spytała czy posiadam kartę rabatową gdy powiedziałam, że nie- zaproponowała jej otrzymanie. Zaproponowała również artykuł, który był w promocji. Bardzo profesjonalna obsługa!!!

Meli

02.12.2012

Rossmann

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Około dwa tygodnie...
Około dwa tygodnie temu pracownik sklepu powiedział mi, że w poprzednią środę do sklepu dostarczony zostanie towar ponieważ chciałam kupić słoiczki BIO firmy HIPP dla niemowląt, których nie było. Przyszłam do sklepu w środę i dostwaw owszem była ale tych produktów nie przywieziono. Dzisiaj też się wybrałam do tego sklepu żeby uzupełnić zapasy mojemu dziecku ale niestety regały "świeciły pustkami". Zakupy zrobiłam u konkurencji! Personel sympatyczny, miły... ale ogromne braki w asortymencie!!!!!

Meli

30.11.2012

Dayli

Placówka

Krzyż Wielkopolski, Plac Zwycięstwa 5

Nie zgadzam się (0)
Kurier DPD dostarczył...
Kurier DPD dostarczył mi dzisiaj paczkę. Pan nie był miły, wręcz poczułam jakby obsługiwał mnie " z łaską". Nie powiedział ani dzień dobry ani dowidzenia! Nie potraktował mnie tak jak chciałabym być potraktowana jako jego klient. Paczka, którą odbierałam była bardzo duża. Pan nawet nie zaproponował, że pomoże mi ją wnieść pod drzwi, może to nie jest jego obowiązek (zaznacze, że mieszkam w domku jednorodzinnym, drzwi były jakieś 10 m od furtki, wiec Panu by nie zaszkodziło a mi bardzo by pomógł). Podpisałam potwierdzenie odbioru, Pan wsiadł do samochodu i odjechał. Uważam, że mógł powiedzieć chociaż dowidzenia.

Meli

30.11.2012

DPD Polska

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu od razu rzuciła mi się w oczy kupka śmieci znajdująca się wprost przede mną na podłodze, widocznie ktos sprzatał i nie zdarzył jej zamieść. Panowało małe zamieszanie gdyż pracownicy stali na drabinie i zawieszali ozdoby świąteczne zastawiając tym samym przejsćie. Niestety przy wejściu do sklepu nie znajdował się ani jeden koszyk na zakupy. Musiałam podejść do kasy gdzie były dwa ostatnie koszyki chociaż w sklepie nie było aż tak dużego ruchu. Podeszłam do działu świeżego z wędlinami. Pracownik był bardzo miły, przywitał mnie i zapytał co podać. Poprosiłam konkretny rodzaj wędliny. Pracownik ukroił trochę więcej plasterków niż chciałam jednakże zapytał się czy odpowiada mi taka ilość. Gdy potwierdziłam, że tak zapytał czy chce zakupić coś jeszcze, zaproponował artykuł będący aktualnie w promocji (makrele). Gdy odmówiłam pożegnał mnie. Podeszłam do kasy. W kolejce przede mną stały dwie osoby, nie czekałam długo. Kasjerka przywitała mnie i sprawnie obsłużyła. Pożegnała i zaprosiła ponownie. Byłam zadowolona z wizyty w sklepie jednakże ogromny niesmak pozostawiło we mnie to, że jak zawsze w POLO ie było świeżych warzyw. Chciałam kupić brokułe ale każda, którą wziełam do ręki była pokryta pleśnią tak samo zauważyłam, że winogrono białe było zgnite i poduszone i na stoiskach z warzywami i owocami trudno było znaleźć woreczki!!!

Meli

30.11.2012

POLOmarket

Placówka

Drezdenko, Pierwszej Brygady 1g

Nie zgadzam się (0)
Przyznam, ze dosc...
Przyznam, ze dosc dawno nie jezdziłam PKP jednakze sytuacja mnie do tego przymusiła w tą niedziele i od razu załowałam tego! Wchodzac na dworzec głowny odechciało mi się wszystkiego. Przy każdej kasie ogromne kolejki (około 20 osób). Tak samo przy biletomatach. Na szczescie zdarzylam kupic bilet zanim pociag odjechal. Jednakze po chwili kolejne rozczarowanie nie mowiac juz o wygladzie zewnetrznym pociagu, ktory daje wiele do zyczenia... w pociagu okazalo sie, ze prawie wszystkie miejsca sa zajete. Na szczescie udalo mi sie znalezc miejsce. W pociągu było okropnie gorąco, myslę, ze spokojnie ponad 26 stopni... w powietrzu unosił sie nieprzyjemny zapach spowodowany zapewne temperatura, pasażerowie stali na korytarzach, przejscia zastawione byly walizkami. Brak słów!!!!! Dodam jeszcze, ze pociag wyjechał ze stacji z 10 minutowym opoznieniem, o ktorym nikt nie poinformowal a 5 minut po odjechaniu ze stacji zatrzymal sie w lesie i stał okolo kolejnych 10 minut rowniez nikt nie poinformowal o tego przyczynach.

Meli

27.11.2012

PKP Intercity

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu mijałam kilku pracowników, z których ani jeden nie przywitał mnie. W sklepie było bardzo dużo klietów. Jak na taką ilość klientów w sklepie panował ład i wszytsko było ładnie poukładane, nie brakowało koszyków, koszyki były poukładane tak jak powinny być. Pracownicy byli ubrani w stroje zgodne z wymogami. Robiłam szybkie, małe zakupy także nie byłam w stanie nic więcej zaobserwować poza tym, ze przy kasach byly dosc spore kolejki, przy kazdej kasie około 4, 5 osób czekających. Ekspedientka obsłużyła mnie szybko jednakze nie spytala o posiadanie karty stalego klienta, ktora posiadam ale zapomnialam jej uzyc... Przy kasie było czysto.

Meli

27.11.2012

Piotr i Paweł

Placówka

Poznań, Kaspra Drużbickiego 2

Nie zgadzam się (0)
W sklepie po...
W sklepie po wejściu od razu zwróciłam uwagę na to, że było bardzo dużo ludzi natomiast mało personelu. Zajęło mi klika minut zanim znalazłam pracownika sklepu od którego chciałam uzsykać pomoc w znalezieniu anglojęzycznej zabawki. Gdy już odnalazłam w sklepie pracownika, który odpowiedział mi na moje dzień dobry jednakże odniosłam wrażenie, że "robi to na siłe". Pani na początku wydawała się być niechętna do pomocy. Jednakże zaczęła oprowadzać mnie po stoiskach z zabawkami niestety nie orientowała się dobrze w tym gdzie takowe produkty się znajdują o ile wogóle są. Po chwili poszukiwań stwierdziła, że w sklepie nie ma żadnej zabawki tylko i wyłącznie anglojęzycznej. Nie zaproponowała mi innego produktu ani dalszej pomocy i wróćiła do poprzedniego zajęcia- układania na półkach. Później trochę czasu zajęło mi poszukanie działu z ubrankami dla niemowląt gdyż znajdują się w odrębnym miejscu niż ubranka dla małych i większych dzieci. Uważam, że mogłoby to być wyraźnie oznaczone! Bo najpierw przeszukałam stoiiska z ubrankami dla małych i starszych dzieci bo nie było napisane od jakich do jakich rozmiarów rzeczy tam właśnie są powieszone.Pani przy kasie nie wydała się być osobą pozytywnie nastawioną do klienta, nie powitała mnie, poprostu wzięła produkty, które zakupiłam, zeskanowała ich kody, powiedziała ile mam zapłacić, wydała reszte i pożegnała słowami "proszę". Obsłużona zostałam szybko i sprawnie. Przy kasie utworzyła się kolejka (około 8 osób) jednakże kasjerka odrazu zadzwoniła dzwonkiem po drugą osobę. Pracownicy byli ubrani w takie same koszule i posiadali plakietki z imionami.

Meli

27.11.2012

Smyk

Placówka

Poznań, Kaspra Drużbickiego 2

Nie zgadzam się (0)
W sklepie panował...
W sklepie panował porządek, podłoga była czysta, produkty na półkach były poukładane oraz dobrze wyeksponowane. Przy kasach znajdowały się gazetki z aktualną ofertą promocyjną. Przy drzwiach wejściowych wewnętrz sklepu znajdowały się kosze z mocno przecenionymi artykułami. Pracownik był ubrany w standardowy ubiór sklepowy, miał plakietkę z imieniem w widocznym miejscu.Podeszłam do działu z artykułami specjalnego przeznaczenia a dokładnie do artykułów dla dzieci w celu zakupu deserków w słoiczkach. Niestety już poraz kolejny spotkałam się z tym, że półki "świeciły pustkami". Było naprawde mało produktów. Poprosiłam ekspedientke, która przywitała mnie słowami "dzień dobry" o to, żeby udzieliła mi informacji kiedy mogę spodziewać się dostawy tych produktów. Otrzymałam dokładną odpowiedź. Pracownik obsłuż mnie szybko i profesjonalnie, pożegnał oraz zaprosił do ponownych zakupów.Mi osobiście zakupy w tym sklepie sprawiają przyjemność ponieważ produkty są dobrze wyeksponowane, alejki są dosyć szerokie także bezproblemu można przemieszczać się po sklepie z wózkiem dziecięcym. Jest bardzo duży wybór artykułów specjalnego przeznaczenia (spóżywczego dla dzieci). Jest to jedyny sklep w naszym małym mieście, w którym jest ten wybór także uważam, że powinno się kłaść nacisk aby na bieżąco uzupełniać zapasy, bo gdy idzie się poraz kolejny po te produkty i poraz kolejny półki "świecą pustkami" to jest to rozczarowanie. Drugie co bym proponowała zmienić to ciężkie drzwi, których matak z wózkiem nie jest w stanie sobie sama otworzyć. Po trzecie za ścianą został otorzony chiński market i niestety teraz wchodząc do drogeri czuć "zapach chińskiego tworzywa".

Meli

21.11.2012

Dayli

Placówka

Krzyż Wielkopolski, Plac Zwycięstwa 5

Nie zgadzam się (2)
Sklep bardzo ladny....
Sklep bardzo ladny. Czystko i estetycznie. Asortyment bardzo ładinie wyeksponowany. Wchodząc do sklepu zostałam mile przywitana. Gdy oglądałam kurtki i szukałam rozmiaru podeszła do mnie ekspedientka i zapytała czy może mi pomóc w doborze rozmiaru, gdy się zgodziłam pomogła mi znaleźć mój rozmiar oraz zaprosiła mnie do przymierzalni. Kiedy okazało się, że rzecz jest mi za mała przyniosła mi kolejną. Pracownica była bardzo miła, obsłużyła mnie w bardzo dobry sposób. Poinformowała o aktualnej promocji.

Meli

20.11.2012

Vero Moda

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Al. Konstytucji 3 Maja 102

Nie zgadzam się (0)
Sklep zrobł na...
Sklep zrobł na mniei bardzo dobre wrażenie wizualne. Panował tam ład i porządek. Asortyment ładnie wyeksponowany. Niestety trudno mi było znaleźć kogokolwiek w sklepie, kto mógłby mi doradzić lub pomóc znaleźć porządany rozmiar. Pracownicy, którzy znajdowali się w pracy w liczbie dwóch osób stali za kasą i rozmawiali. Najgorsze wrażenie zrobiła na mnie przymierzalnia, w której było najzwyczajniej mówiąc brudno. Bałam się ściągnąć buty i postawić stopy na podłodze (nie przesadzam). nie było gdzie położyć torebki ani swoich rzeczy, brak jakiegokolwiek stoliczka, taborecika.

Meli

20.11.2012

Reserved

Placówka

Gorzów Wielkopolski, Al. Konstytucji 3 Maja 102

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi