Niestety Zajazd przy nieprzychylnych opiniach usuwa konto i zakłada na nowo wiec pozostaje tutaj zostawić stosowny feedback.
Przyjechaliśmy grupą zorganizowaną z dziećmi-miał być kolejny obóz z prawdziwego zdarzenia. Niestety grubo się przejechaliśmy.
Doliczono Nam do rachunku za pobyt osób, które fizycznie nie przyjechały ponieważ w dniu wyjazdu zrezygnowały (sytuacja niezależna od organizatora) -sami nie respektują więc własnych umów.
Posiłki:
-śniadanie - stół szwedzki wydawane w godz.7-9:
-po przyjściu o godzinie 8 na śniadanie nie ma opcji na wzięcia dokładki - obsługa sprząta bardzo sprawnie i zostawia puste stoły, po zwróceniu uwagi, że nie ma już pieczywa często pozostaje bez reakcji,
-dzieci przez dwa pomieszczenia są zmuszone do noszenia misek z płatkami i talerzy z jedzeniem, po zbiciu talerza dostajemy informacje, że za każdy następny zbity talerz będziemy obciążani kosztami w wysokości 10zł, następnie otrzymujemy informację, że będziemy dostawać jedzenie na jednorazowych talerzach - nieuprzejmość i gburowatość ze strony personelu obsługującego salę, a być może wypalenie zawodowe i przemęczenie. Tak czy inaczej zachowanie nieakceptowalne.
-do obiadu brak jakiegokolwiek kompotu czy soku, dostępna woda z cytryną w dozownikach, która była bez jakiegokolwiek smaku i często jej brakowało więc trzeba było prosić personel o uzupełnienie,
-kolacja o godzinie 19:00 (restauracja czynna do godziny 20:00), o godzinie 19:30 posprzątane półmiski i personel gasi światła na sąsiadującej sali- można się poczuć jak intruz, który po zjedzeniu kolacji powinien w trybie natychmiastowym opuścić restaurację.
Ogólnie jedzenie bardzo słabe, porcje małe zarówno dla dzieci i kadry (przykład 3 pulpety z sosem+ziemniaki+surówka, które dostaliśmy 2 razy w ciągu tygodnia pobytu mimo, że w rozpisce tygodniowej było co innego, klopsiki bez smaku i wielokrotnie odgrzewane, niechętnie jedzone przez dzieci-całe szczęście nikt się nie zatruł), małe urozmaicenie posiłków, herbata bardzo słaba - wygląda jak zabarwiona woda, oszczędności widoczne na każdym kroku.
Zaplecze sportowe i inne atrakcje:
-boisko sportowe do piłki nożnej - nie nadające się do gry (liczne dziury, nierówności, kępy, skoszona i miejscami pozostawiona trawa), przy boisku metalowe ogrodzenie odgradzające boisko wielofunkcyjne i boisko do siatkówki plażowej z wieloma odstającymi drutami,
-baseny zewnętrzne małych wymiarów, dla grup ok.20 osób ok ale powyżej jest już po prostu ciasno,
-sklep z pamiątkami zamknięty-w przypadku chęci dokonania zakupu trzeba dzwonić na numer do recepcji,
-małe boisko wielofunkcyjne wykończone modułowymi płytkami polipropylenowymi z wieloma dziurami, niebezpieczne dla korzystających z boiska,
-boisko do siatkówki plażowej nie nadające się do użytku, duża ilość ostrych kamieni w piasku,
Pokoje:
-małe i ciasne, na siłę poupychane łóżka i szafki nocne, brudna i nieodkurzona podłoga-można znaleźć szkło lub kawałki plastiku,
-skrzypiące łóżka, część łóżek uszkodzonych poskręcane metalowymi wkrętami,
-robaki (rybiki cukrowe) w łazience pod dywanikami i wychodzące spod framugi,
-na dole w wejściu składowane są przez mieszkańców budynku śmieci w workach, które tarasują ciąg komunikacyjny tj.korytarz i schody prowadzące na pierwsze piętro.
-brudne dywany-brak regularnego odkurzania,
-brak śmietników na terenie ośrodka,
NIE POLECAM DLA GRUP ZORGANIZOWANYCH I RODZIN Z DZIEĆMI.
Kontakt z recepcją przed zapłatą niemal doskonały, po otrzymaniu przelewu mają wywalone na wszystko i wszystkich-nawet nie mają odwagi żeby przyjść porozmawiać o niedociągnięciach wynikających z ich strony.
Zakup rejestratora nastąpił w sklepie internetowym, odbiór w sklepie stacjonarnym w Szczecinie. Po sprawdzeniu sprzętu okazało się, że rejestrator ma swojego rodzaju "widzi mi się" i dzieli wybrany zapis video na dodatkowe sekcje czasowe wraz z nadpisywaniem zbędnego materiału. Pomimo kilku prób skonfigurowania ustawień okazało się, że ten model rejestratora tak akurat dzieli zapisywane pliki video o czym nie było informacji w opisie na stronie sklepu eltrox. W związku z powyższym wysłałem za potwierdzeniem odbioru reklamację do działu obsługi sklepu eltrox. Do dziś nie otrzymałem żadnej odpowiedzi. Wychodzi na to że dopóki chcesz wydać kasę w sklepie eltrox jesteś traktowany jak potencjalny klient i chodząca gotówka, jak już zapłacisz to nie możesz oczekiwać niczego w zamian od firmy.NIE POLECAM.Kolejne zestawy będę kompletował u konkurencji
Do Silver Hotel & Gokart Center udałem się z 7-letnim synem w celu spędzenia miło czasu. Ze względu na moją pierwszą wizytę w tym miejscu oraz brak właściwego oznakowania udałem się bezpośrednio do biura toru kartingowego z zapytaniem o mozliwość skorzystania z toru. W biurze znajdowało się dwóch mężczyzn. Jeden z nich uprzejmie poinformował mnie że do godziny 14-ej tor jest zarezerwowany, lecz w późniejszych godzinach jak najbardziej jest możliwość skorzystania z toru. Drugi z mężczyzn (jak sie później okazało kierownik toru) odburknął niemiłym tonem żebym udał się do recepcji tam się wszystkiego dowiem.Po odejściu około 3 metrów od drzwi biura z ust kierownika toru dało się słyszeć słowa "Ku...a ile razy mam jeszcze tłumaczyć że my nie jesteśmy od udzielania informacji..." Słysząc to postanowiłem zwrócić uwagę pracownikowi na niestosowne słownictwo, które słyszy jego potencjalny klient tym bardziej, że byłem w towarzystwie dziecka. Wywiązała się rozmowa, której z gburowatym typem nie zamierzałem kontynuować. Udałem się do recepcji w celu uzyskania informacji na temat możliwości korzystania z toru przez osoby spoza hotelu. Uprzejma Pani poinformowała mnie, że jak najbardziej jest mozliwość korzystania z toru, ale dopiero po godzinie 14 poniewaz do tej godziny tor jest zarezerwowany. Poprosiłem o rozmowę z menagerem, bądź też kierownikiem na temat nieakceptowalnego zachowania pracownika toru z jakim się spotkałem. Po szybkim telefonie ze strony pracownicy za chwilę przyszedł wspomniany wcześniej gburowaty osobnik z pytaniem kto po niego dzwonił. Po raz kolejny próbowałem uświadomić tej osobie, że jako potencjalny klient nie życzę sobie słuchać epitetów w jego wykonaniu bo informowanie potencjalnych klientów gdzie się udać w celu uzyskania informacji na temat toru jest jego zasmarkanym obowiązkiem. Kierownik toru stwierdził, że słowa których użył nie były skierowane do mnie i nie będę go pouczał jak ma rozmawiać ze swoimi pracownikami. Widząc opór materii ze strony rozmówcy, który dodatkowo zaczął łapać mnie za ramie w niewiadomym celu udałem się do wyjścia.W mojej subiektywnej ocenie kierownik toru powinien zaliczyć podstawowy kurs z zakresu standardów obsługi klienta. Epitety i niecenzuralne słowa w jego wykonaniu, które może usłyszeć potencjalny klient potrafią skutecznie zniechęcić i wręcz zrazić klienta do osoby a tym samym do usługodawcy. Wystarczy odwiedzić tory chociażby w najblizszej okolicy i zobaczyć na jakim poziomie w dzisiejszych czasach winna być obsługa klienta by go nie stracić, a wręcz zachęcić do ponownej wizyty. Proszę pamiętać, że jeden zadowolony klient powie o tym średnio pięciu innym potencjalnym klientom, jeden niezadowolony klient rozgłosi o tym 10-12 innym osobom, apozyskanie jednego klienta zazwyczaj kosztuje 4-5 razy więcej, niż jego utrzymanie.Btw proszę nie zapominać że używanie wulgarnych zwrotów w stosunku do współpracowników jest naruszeniem zasad współżycia społecznego i między innymi dlatego nie polecam Gokart Center jako obiektu, w którym można miło i przy sportowych emocjach spędzić czas.
Bardzo dobrze. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.