Opinie użytkownika (17)

dnia 12.08.2010 miałem...
dnia 12.08.2010 miałem okazję odwiedzić hipermarket real. Hipermarket znajduje się przy drodze szybkiego ruchu. w pobliżu są restauracje McDonalds, MultiKino, Obi i AquaPark, co sprawia że miejsce jest bardzo atrakcyjne. Problemu z dojazdem niema. Sklep posiada własny parking na którym można bez problemu znaleźć miejsce dla siebie. Po dojeździe do sklepu zaparkowaliśmy i udaliśmy się na salę sprzedażową. Nie braliśmy koszyka dla klientów ponieważ udaliśmy się po jedną rzecz (koszyki były poukładane i ładnie przygotowane dla klientów) Weszliśmy przez jedną z bramek i udaliśmy się po towar, którego szukaliśmy. znaleźliśmy go bez problemu dzięki dobremu oznakowaniu na sklepie. wszystko było poukładane, dobrze opisana i pomiędzy alejkami były szyldy gdzie można znaleźć jaki towar. Na sklepie było czysto więc niema się do czego doczepić. Kasy były prawie wszystkie obsadzone co niestety nie sprawiło że nie było kolejek. ustawiliśmy się przy kasie gdzie była najmniejsza kolejka tj. 3 osoby przed nami. W kolejce czekaliśmy około 20 minut nim zostaliśmy obsłużeni z 1 artykułem. (minusem na sklepie jest to że niema kas szybkiej obsługi do 10szt. towaru. Przed nami stały osoby z pełnymi koszykami. Gdy [rzyszła kolej na nas pani nas przywitała, skasowała towar, spytała się czy mamy kartę lojalnościową, opowiedzieliśmy że nie, zaproponowała że może nam wydać, jednak po tak długim oczekiwaniu w kolejce podziękowaliśmy ponieważ spieszyło nam się do kina. Podsumowując wizytę można powiedzieć że wszystko było dobrze, bo dojazd dobry, czysto na sklepie, towar dobrze opisany, sklep ma własny parking więc nie trudno zaparkować w pobliżu. tylko czas obsługi jest bardzo długi 20minut oczekiwania w kolejce to trochę za dużo. Trzeba jeszcze wspomnieć że pani, która nas obsługiwała była bardzo miła, przywitała nas pożegnała, zapytała o kartę lojalnościową, wiec dopełniła wszystkich swoich obowiązków. Przez zbyt długi czas oczekiwania wystawiam ocenę +3.

Łukasz_1185

13.08.2010

Real

Placówka

Kraków, Bora-Komorowskiego 37

Nie zgadzam się (24)
Wczoraj tj. 12.08.2010...
Wczoraj tj. 12.08.2010 miałem okazję robić zakupy w hipermarkecie tesco przy ul. Józefa Wybickiego. Sklep nie posiada miejsca parkingowego, mieści się na osiedlu. Brak parkingu nie utrudnia jednak znalezienia miejsca ponieważ przy okolicznych blokach jest go pod dostatkiem i można spokojnie zaparkować nie więcej jak 100m. od sklepu. Po zaparkowaniu auta udaliśmy się do sklepu. wchodząc pierwsze co zobaczyliśmy były rozwalone wózki w miejscu gdzie powinny być poukładane dla klientów. przeszliśmy przez bramkę i skorzystaliśmy z jednego wózka. To co jeszcze rzuciło się w oczy po wejściu do sklepu to ogromne kolejki przy kasach. na 7 kas były obsadzone tylko 2 (jedna z alkoholem i jedna normalna. Zaczęliśmy chodzić po sklepie w celu znalezienia towaru który nas interesuje. niestety nie było opisów przy rzędach gdzie był wystawiony towar więc trzeba było szukać. Brak oznakowanie jest tu dużym minusem biorąc pod uwagę że na cały sklepie były dwie osoby które tak zaangażowane w robienie opisów na produkty całkowicie ignorowały klientów. Oczywiści obie osoby na sklepie naradzały się co jak zrobić i robiły tą samą rzecz którą równie dobrze mogłaby robić jedna osoba. na półkach było czysto i towar dobrze poukładany. Po znalezieniu produktów które nas interesują udaliśmy się do kasy przy których czekały nas ogromne kolejki. Przed nami było około 10osób. Klienci, którzy stali dłużej w kolejce już byli zniecierpliwieni i zaczęli się wykłócać z kasjerkami, które najwyraźniej nie umiały załagodzić sytuacji. Po około 5min. stania w kolejce pojawiła się jedna osoba z zaplecza i otworzyła kolejną kasę. udaliśmy się do nowo otwartej kasy i od razu zostaliśmy obsłużeni. Kasjerka była miła i uprzejma, powiadomiła nas o promocjach, spytała się czy mamy kratę lojalnościową powiedziałem że tak i nabiła nam punkty. po spakowaniu produktów wyszliśmy z sklepu (co się rzucało w oczy to nadal bałagan przy wejściu, wózki były porozstawiane praktycznie na całym przejściu). Sumując wizytę najbardziej można się doczepić organizacji pracy, która jak widać jest fatalna (z rozmów pracowników wynikało że mieli jeszcze dostawę, którą przyjmowała osoba która nas obsługiwała). Zbyt mało personelu na zbyt wiele obowiązków co powoduje że poziom obsługi drastycznie spada, widzieliśmy 5-ciu pracowników i żadnego managera, który mógłby pokierować pracą tak by nie utrudniać klientom robienia zakupów. Również można się doczepić zaangażowaniu personelu (dwie osoby na sklepie ignorowały całkowicie klientów) wiedza i przeszkolenie również było słabe ponieważ kasjerki nie potrafiły sobie poradzić z zniecierpliwionymi klientami co powodowało kłótnie na sklepie i w znacznym stopniu pogarszało atmoswere panującą w sklepie. jedynym plusem tej wizyty może być łatwość dojazdu i przystępność miejsc parkingowych dzięki lokalizacji sklepu. Dlatego wystawiam ocenę -4

Łukasz_1185

13.08.2010

Tesco

Placówka

Kraków, ul. Józefa Wybickiego 10

Nie zgadzam się (29)
Wczoraj tj. 09.08.2010...
Wczoraj tj. 09.08.2010 miałem okazję odwiedzić Multikino w Krakowie przy ul. Dobrego Pasterza. Zacznę może od strony internetowej, która jest bardzo dobrze zrobiona, osoba która chce się czegokolwiek dowiedzieć niema najmniejszych problemów z znalezieniem informacji na temat repertuaru, oraz zarezerwowania biletu. wszystko jest zrobione w czytelny i prosty sposób. Strona działa bez żadnych problemów więc spokojnie zarezerwowałem bilety na wybrany film. Po rezerwacji dostałem potwierdzenie na meila więc wszystko działa jak należy. Mieliśmy film na godzinę 21:30 ale wybraliśmy się wcześnie bo żeby odebrać rezerwację trzeba być co najmniej 30min. przed rozpoczęciem seansu. Dojazd do kina jest bardzo dobry, kino mieści się przy dwupasmówce, posiada własny parking, na którym można bez żadnego problemu znaleźć miejsce dla siebie (nawet jak jest dużo samochodów) Po zaparkowaniu do wejścia jest niewiele może około 50metrów. przed kinem są rozstawione popielniczki dla klientów oraz jest zadaszenie (my mieliśmy ładną pogodę) ale jakby padało zawsze jest się gdzie schronić. Weszliśmy do kina i udaliśmy się do kas. na 5 kas były obsadzone 3. przy dwóch stali klienci i podeszliśmy do trzeciej. osoba siedząca przy kasie biletowej od razu nas przywitała i spytała w czym może pomóc. Odpowiedziałem że chcemy skorzystać z promocji "bezendu" i mieliśmy rezerwacje. Pani poprosiła nas o okazanie dokumentów zgodnie z regulaminem promocji (karnet promocyjny i dokument ze zdjęciem). Pani była bardzo cierpliwa bo przy kasie wysyłaliśmy sms-y by otrzymać kody. między czasie pytaliśmy sięo repertuar i na który film oprócz zarezerwowanego warto iść. Pani siedząca przy kasie odpowiadała z uśmiechem i żartowała, co sprawiło że obsługa była miła i nie czekało się w kłopotliwym milczeniu na kody. Oprócz informacji i subiektywnych opinii kasjerki (kasjerka podkreśliła że to są jej subiektywne opinie) dostaliśmy również ulotki z zapowiedziami filmów o których usłyszeliśmy. Przy kasie poszło wszystko sprawnie i szybko. Na koniec wraz z biletami dostaliśmy kupony rabatowe do kawiarni, która mieści się w multikinie. Mając jeszcze chwilę czasu postanowiliśmy skorzystać z kuponów rabatowych i zamówić sobie po kawie. Podeszliśmy do kawiarni, Kawiarnia nie była niczym odgrodzona od sali na której znajdowały się kasy. usiedliśmy sobie w fotelach (wystrój był ładny, ciepłe kolory pomarańczowe z kremowym pozawalały się rozluźnić) na każdym stoliku było menu kawiarni toteż bez żadnego problemu można było się zapoznać. po wybraniu kaw przez wszystkie osoby podszedłem do kasy i złożyłem zamówienie. nikogo nie było przy kasie toteż zostałem od razu obsłużony (pani przywitała mnie spytała się w czym może pomóc oraz przyjęła zamówienie) po przyjęciu zamówienia spytała się czy będzie jakiś deser do tego (podziękowałem) w kawiarni również była miła i szybka obsługa, oraz jak widać nie tylko w sklepach ale również w restauracjach jest aktywnie prowadzona dosprzedaż, osoba obsługująca nas w kawiarni nie zapomniała o niej co z punktu widzenia pracodawcy jest na pewno bardzo ważne. Po wypiciu kawy podeszliśmy do miejsca gdzie były kontrolowane bilety. Pani sprawdziła nasze bilety, wskazała nam którędy mamy się udać do sali w której grali nasz film i życzyła udanego seansu. W sali kinowej było czysto, fotele wygodne, jakość filmu była bardzo dobra. Po filmie na dole czekała osoba z koszami by odebrać od widzów śmieci. Podsumowując wizytę mogę powiedzieć że obsługa i organizacja pracy jest na wysokim poziomie, nie traci się nerwów na czekanie w kolejce, oraz wszystko jest bardzo dobrze zaprojektowane. Jedyną rzeczą, której można się doczepić to ceny w restauracji za małą kawę z rabatem 25% płaci się 7,50zł. jest to dość dużo. Tak poza tym jest wszystko ok. i mógłbym to kino polecić innym osobą.

Łukasz_1185

10.08.2010

Multikino

Placówka

Kraków, Aleja Generała Tadeusza Bora-Komorowskiego 35

Nie zgadzam się (27)
Dnia 05.08.2010 dostarczono...
Dnia 05.08.2010 dostarczono mi paczkę kurierem którą zamówiłem dnia 03.08.2010. Przesyłka była w idealnym stanie choć był to towar który można było łatwo uszkodzić podczas przewozu. Kurier zachowywał się bardzo profesjonalnie, dzwonił do mnie rano czy może przyjechać i jak tak to na którą. 04.08 poprosiłem o telefon na drugi dzień, kurier powiedział że niema żadnego problemu. Na drugi dzień rano miałem telefon od tego samego kuriera poprosiłem by przyjechał po godzinie 13. był punktualnie. przez telefon kurier był miły, uprzejmy i rzeczowy (poinformował mnie o kwocie jaką mam do zapłaty za przesyłkę, za usługi kurierskie). Po przyjeździe podpisaniu dokumentów pomógł mi wnieść towar do domu, oraz poinformował że w razie jakichkolwiek niezgodności lub prawdopodobieństwa uszkodzenia przy transporcie mogę wnieść reklamacje do 7 dni.Zapłaciłem za paczkę kurier miał wydać resztę (Co przy przesyłkach rzadko się zdarza). podziękowałem i pożegnałem się z kurierem zostałem zaproszony do dalszego korzystania z usług firmy. Podsumowując przesyłka była błyskawiczna bo już na drugi dzień mogłem odebrać towar, towar był cały, obsługa przez kuriera była w pełni profesjonalna. Jedyny minus to cena. koszt za przesyłkę wyniósł mnie 160zł. Za cenę daję 4.

Łukasz_1185

07.08.2010

DHL

Placówka

Kraków, Malinowa 9

Nie zgadzam się (20)
Dziś miałem okazję...
Dziś miałem okazję odwiedzić sklep z sprzętem RTV i AGD. Sklep mieści się na pasażu handlowym Tesco. Po wejściu do sklepu zacząłem oglądać towary. Sklep ma dużą powierzchnię więc jest tam dużo sprzętu wystawione, telewizory, wieże, kina domowe, lodówki, pralki, kuchenki praktycznie jest dostępny cały asortyment. Telewizory są włączone więc można spokojnie porównać jakość między różnymi modelami. Wszystko jest ładnie poukładane i podzielone na kategorie. Z opisów znajdujących się przy towarach można się było dowiedzieć bez żadnych problemów podstawowych informacji takich jak cena, funkcje. Wracając do mojej osoby po wejściu do sklepu zacząłem oglądać towar, jeden sprzedawca obsługiwał klientów, 3 stało obok kasy po drugiej stronie i żaden do mnie nie podszedł i nie przywitał. Inni klienci również sami chodzili ale tu nie mogę powiedzieć że nikt ich nie przywitał bo nie wiedziałem. Stanąłem dłużej przy lodówkach chcąc porównać ceny oraz funkcje. Miałem nadzieję że któryś z sprzedawców podejdzie i mi doradzi niestety po pobycie 10minut w sklepie nikt do mnie nie podszedł. Sam więc postanowiłem podejść do jednego z sprzedawców i poprosić o pomoc. Ten bez problemu poszedł zemną do towaru który mnie interesował i zaczął pytać co potrzebuje i w jakich cenach. odpowiedziałem ze chciałbym coś w miarę taniego, ale żeby było też dość funkcjonalne. zostały mi zaproponowane 3 rodzaje lodówek z zamrażalkami. sprzedawca nie miał identyfikatora więc nie miałem jak go zweryfikować. po opisie funkcji i poinformowaniu ile która kosztuje polecił mi jedną z nich. Po zdobyciu wszystkich informacji podziękowałem sprzedawcy, i wyszedłem ze sklepu. na koniec zostałem pożegnany i zaproszony do kolejnej wizyty. Podsumowując swoją wizytę mogę stwierdzić że sklep zasługuje na uwagę ze względu na cenę, wystawę gdzie można porównać jakość produktów, oraz komfort oglądania i poruszania się po sklepie. Co do obsługi była kompetentna, wszystkie osoby które widziałem na sklepie były ubrane w strój służbowy (sprzedawca który mnie obsługiwał nie miał widocznego identyfikatora). Pracownicy sklepu nie byli zbytnio zainteresowani klientami, udzielali informacji dopiero jak ktoś się o to poprosił, nikt nie witał klientów przy wejściu i nikt się nie pytał czy coś podpowiedzieć, pomóc czy wyjaśnić. osoba która mnie obsługiwała posiadała wiedzę na temat produktów o których mówiła, płynnie wymieniała ich funkcję, jednak do idealnej obsługi i rozmowy sprzedażowej dużo brakowało (bardzo ubogie rozpoznanie potrzeb, sprzedawca zadał mi 2 pytania toteż nie mógł wiedzieć co tak naprawdę potrzebuję. prezentacja była dobra dowiedziałem się wszystkiego czego chciałem niestety zamknięcia sprzedaży nie było wcale. Po tym jak powiedziałem że chcę się jeszcze zastanowić osoba która mnie obsługiwała nie zareagowała i nie spytała się czy mam jakieś wątpliwości które mógłby wyjaśnić, nie dostałem żadnej wizytówki i nie zostałem poproszony o kontakt. Ze względu na bogaty asortyment, cenę i wiedzę wystawiam +3 jednak jest parę elementów nad którymi można popracować takie jak zaangażowanie pracowników w wykonywanie swoich obowiązków, oraz wiedza na temat technik sprzedaży i prowadzenia rozmowy z klientem.

Łukasz_1185

07.08.2010

RTV MIX AGD

Placówka

Kraków, Kapelanka 54

Nie zgadzam się (28)
Dziś miałem okazję...
Dziś miałem okazję odwiedzić Sklep Biedronka w Krakowie. około godziny 9 rano wszedłem do sklepu, o koszyk dla klientów nie było problemu stały przy wejściu ładnie poukładane. Wziąłem koszyk i wszedłem na sale sprzedażową. po jednej i po drugiej stronie były wyłożone towary, wszystko było dość dobrze poukładane, towar nie był wymieszana. Miejsca było na tyle dużo że swobodnie dwie osoby mogły jechać obok siebie z koszykami. Na sali sprzedaży był 1 ochroniarz oraz 3 osoby z personelu, które cały czas wykładały i porządkowały towar na półkach. Jedyny minus można się doszukać w słabym oznakowaniu gdzie jaki towar można znaleźć, ale personel bez żadnych problemów udziela informacji i wskazuje gdzie towar się znajduje. nie mogłem znaleźć cukierków które u mnie w domu wszyscy lubią a są tylko w biedronce, podszedłem do pani która wykładała jogurty do lodówki i spytałem się gdzie je mogę znaleźć (z racji tego że nie pamiętam jak się nazywają musiałem je opisać) Pani bez problemu wiedziała o jaki produkt mi chodzi i z miłym wyrazem twarzy wskazała gdzie się znajduje. Po znalezieniu wszystkich towarów udałem się do kasy. na 3 stanowiska były obsadzone 2. podszedłem do kasy gdzie również można było kupić alkohol. Przede mną stały 2osoby ale w kolejce spędziłem może 3 minuty. obsługa przy kasie była sprawna i miła, kasjerzy witali wszystkich klientów byli uśmiechnięci, i sprawnie wszystkich obsługiwali. Po tym jak pani mnie podliczyła zapłaciłem za towar i wyszedłem ze sklepu. Wychodząc zostałem pożegnany i zaproszony do następnej wizyty. Podsumowując swoją wizytę mogę stwierdzić że obsługa w tej biedronce była naprawdę dobra, praca personelu była dobrze zorganizowana dzięki czemu na półkach był porządek i w kolejce do kasy nie czekało się długo (pomimo dość dużego ruchu w sklepie) Dlatego daję ocenę 4.

Łukasz_1185

06.08.2010

Biedronka

Placówka

Sopot, Al. Niepodległości 813

Nie zgadzam się (21)
Dnia 02.08.2010 byłem...
Dnia 02.08.2010 byłem w tesco w punkcie obsługi klienta. Poszedłem do punktu z zapytanie o możliwość kupienia większej ilość jednego produktu z asortymentu sklepu. Po przejściu pasażu dotarłem do punktu obsługi klienta. Przy punkcie obsługi nie było żadnego klienta, były za to trzy panie które były czymś zajęte. zbliżyłem się i stanąłem przy ladzie. jedna z pań przerwała to co robiła do tej pory i podeszła do mnie z przywitać i spytała w czym może pomóc. odpowiedziałem że potrzebuję na wesele kupić alkohol chodzi mi o 300 butelek wódki. W pierwszym momencie pani zrobiła wielkie oczy i zaczęła mówić ze może być problem, że to pierwsze trzeba uzgodnić z ochroną, i że dziś tego nie załatwię (trochę to zniechęcające jak na początek rozmowy). W każdym razie pani zawołała stojącego nieopodal ochroniarza i zaczęła siego wypytywać jak taka transakcja wygląda. okazało się że to przez magazyn i tam pod nadzorem ochrony kupuję towar (dość racjonalne w końcu na taką ilość wódki mógłby się nie jeden skusić) niestety na pytanie o cenę i kiedy można by to było załatwić pani mi nic nie potrafiła powiedzieć. Usłyszałem jedynie że tu nie można negocjować cen przy żadnej ilości bo nie prowadzą sprzedaży hurtowej tylko detaliczną więc lepiej jakbym poszukał po hurtowniach (to trochę dziwne odstraszać klienta ale miałem nadzieję że ta pani ma na uwadze dobro moich finansów) niestety chciała mnie po prostu zbyć. Przekonałem się o tym czy mogłaby mi podać adres hurtowni lub kontakt, pani odpowiedziała że ona się tym nie zajmuje, a na prośbę czy nie mogła by zaczerpnąć informacji usłyszałem ze jest to tajemnica firmy (to możliwe ze i była prawda ale jeśli tak to dlaczego wcześniej tak gorliwie mnie wysyłała do hurtowni) W każdym razie po rozmowie z tą panią raczej na pewno nie będę się prosił o to by w tesco ktoś sprzedał mi alkohol w większej ilości. Muszę przyznać że działania tej pani skutecznie odstraszają potencjalnych klientów, a brak zaangażowania w wykonywaną pracę zniechęca również do firmy. (wszak jeśli się czegoś nie wie lub nie umie zawsze można poprosić o chwilę cierpliwość i zaczerpnąć informacji z innego źródła) Klient przecież przychodzi po to by sprawę załatwić. Podsumowując kompetencje i zaangażowanie osoby która zemną rozmawiała były niewielkie, sprawa z którą przyszedłem nie została załatwiona, nawet nie dostałem jakichkolwiek informacji które mogły by mnie przybliżyć do sfinalizowania transakcji. Jedyny plus tej wizyty to tylko to że nie straciłem czasu czekając w kolejce.

Łukasz_1185

03.08.2010

Tesco

Placówka

Kraków, Kapelanka 54

Nie zgadzam się (19)
02.08.2010 miałem okazję...
02.08.2010 miałem okazję odwiedzić sklep vobis ponieważ szukam laptopa a za bardzo się nie znam na komputerach więc chciałem również zaczerpnąć rady. o godzinie 10:40 wszedłem do salonu vobis. Nie było żadnego klienta, dwóch pracowników było przy miejscach swoich miejscach obsługi. Od razu mnie zauważyli i jeden z nich pan Krzysztof wyszedł i od razu mnie przywitał i zapytał w czym może pomóc. Odpowiedziałem, że szukam laptopa. Pan Krzysztof od razu przeszedł do rozpoznania potrzeb i zaczął zadawać pytania do czego mi będzie służył laptop (czy będzie do celów rozrywkowych typu gry, filmy, muzyka, do internetu, do pracy, czy już kiedyś korzystałem z laptopa oraz czy zależy mi na funkcjonalności czy na tym by był poręczny i lekki, jaki przedział cenowy mnie interesuje oraz czy mam przekonanie do któryś z marek wiodących na rynku) odpowiedziałem, że na funkcjonalności oraz będę używał do internetu przede wszystkim. Zaprosił mnie do gablot gdzie znajdowały się laptopy. W tym miejscu pragnę podkreślić że wystawa była na prawdę dobrze zaprojektowana i zrobiona ponieważ wszystko było widać jak na dłoni, dobrze opisane produkty pozwalały na łatwy dostęp do informacji o nich. Zostały mi zaprezentowane trzy laptopy (każdy na początku w gablocie później zostały wyciągnięte i uruchomione przy stanowisku obsługi) Prezentując laptopy pan Krzysztof opisywał mi pokrótce ich funkcje oraz używając języka korzyści podkreślał różnice pomiędzy nimi. pierwszym był laptop marki samsung, drugi również i trzeci sony. Każdy laptop pozwolił mi wypróbować jak się obsługuje. po prezentacji spytałem się o cenę. cena wahała się od 2-óch tysięcy do 3tys. złotych. stwierdziłem że zacznę się zastanawiać nad tym na promocji za 1999zł. i tym za 2399zł. pan Krzysztof zaczął znowu porównywać funkcję laptopów oraz ich użyteczność mając na uwadze cały czas to czego będę potrzebował podczas ich użytkowania. Spytałem się jaki jest system płatności i czy można kupić sprzęt na raty. Pan Krzysztof odpowiedział że niema problemu. spytał się czy nie potrzebuję torby na laptopa. (w końcu jak kupuje taki drogi sprzęt pomyślałem ze warto jest się zaopatrzyć również w pokrowiec by nie zniszczyć go podczas podróży. po zaakceptowaniu propozycji dostałem ofertę promocyjną gdzie przy zakupie drukarki do laptopa za 300zł. taką torbę dostanę gratis. Pan Krzysztof pokazał mi i drukarkę i torbę oraz wymienił funkcję drukarki. łącznie zakup wyniósł by mnie gdybym się zdecydował od razu 2699zł. Spytałem się później czy kupując za gotówkę dostałbym rabat i po tym jak pan Krzysztof sprawdził w komputerze okazało się że sprzęt mógłby kosztować 2599zł. czyli jednak jak się trochę pokombinuje da się coś urwać z ceny. Oczywiście wcale nie dążyłem za wszelką cenę do rabatu ale sprzedawca widząc moje niezdecydowanie nie chciał bym wyszedł ze sklepu nie kupując nic dlatego starał się przekonać mnie do zakupu już przy pierwszej wizycie (bardzo dobre posunięcie bo jak klient wyjdzie ze sklepu to nie wiadomo czy wróci a jak już wróci to nigdy niema się 100% pewności ze wróci do nas). na koniec Pan Krzysztof spytał się czy przemyślałem zakup i wybrałem formę płatności. Podziękowałem mówiąc że zaskoczyła mnie oferta z rabatem kupując za gotówkę i muszę to przemyśleć i przyszedłbym sfinalizować transakcję w innym terminie. Na to pan Krzysztof spytał się czy nie mógłby pozostawić kontaktu do siebie by mógł zadzwonić za parę dni i spytać się o decyzje. (Z racji tego, że zabrałem panu tyle czasu pozostawiłem kontakt) dostałem również broszurkę z informacją na temat laptopa,i wizytówkę do pana Krzysztofa jakbym się zastanowił i chciał do niego zadzwonić i umówić się na sfinalizowanie zakupu laptopa. Podsumowując wizytę muszę podkreślić profesjonalność obsługi i łatwość prowadzenia rozmowy z klientem. Pan Krzysztof doskonale przeprowadził zemną rozmowę od rozpoznania potrzeb przez prezentację oferty używając języka korzyści aż do zamknięcia sprzedaży i dosprzedaży czyli zestaw z drukarką. Nie zapomniał również wziąć kontaktu od klienta i to wszystko w taki sposób że nie czułem się jakby ktoś na żywca chciał mi coś wcisnąć, to była typowa sprzedaż doradczo-relacyjna opierająca się na pokazywaniu wad i zalet produktu który chcemy sprzedać. Trzeba również przyznać ze konsultanci byli ubrani nie naganie w strój firmowy(koszule i spodnie były czyste wyprasowane), posiadali widoczne identyfikatory. W salonie było czysto i wystawa tak jak już wspomniałem była bardzo dobrze zrobiona. Towar był dobrany odpowiednio do przedziału cenowego który wskazałem na początku rozmowy. Dlatego za obsługę wystawiam ocenę 5

Łukasz_1185

03.08.2010

Vobis

Placówka

Kraków, Pasaż tesco ul. Kapelanka 54

Nie zgadzam się (25)
ostatnio miałem okazję...
ostatnio miałem okazję odwiedzić kiosk inmedio mieszczący się na pasażu handlowym hipermarketu tesco. Poszedłem w celu zakupienia papierosów i puszczenia kuponu lotto. Wchodząc do kiosku zauważyłem ochroniarza, oraz dwie kasjerki (wszystkie stanowiska były obsadzone) w kiosku panował porządek, ochroniarz stał z tyłu przy gazetach, reklamy i wywieszki były czyste i czytelne) przede mną było 5 osób ale nie wiem czy czekałem więcej niż kilkadziesiąt sekund na podejście do kasy. Panie były bardzo miłe przywitały mnie zapytały w czym mogą pomóc, poprosiłem o papierosy i kupon lotto, dostałem to bardzo szybko. Pani, która mnie obsługiwała zaproponowała mi ofertę promocyjną która obowiązywała tego dnia (podziękowałem), więc przeszła do podsumowania transakcji. Zapłaciłem (choć zakupy wyniosły niewiele ponad 10 zła, a płaciłem banknotem 100zł nie było żadnego problemu z wydaniem reszty). Wszystko dostałem zapakowane do siateczki. wziąłem zakupy i wyszedłem. Podsumowując obsługa była miła, sympatyczna,podejrzewam ze przestrzegały wszystkich standardów panujących w firmie oferując mi produkty promocyjne. Co najważniejsze obsługa była szybka dzięki temu klienci odwiedzający ten punkt nie tracą swojego czasu na stanie w kolejce. Z całą pewnością mogę innym osobą polecić ten kiosk. moja ocena to +5

Łukasz_1185

02.08.2010

Inmedio

Placówka

Kraków, Kapelanka 54

Nie zgadzam się (31)
Dnia 28.07.2010 po...
Dnia 28.07.2010 po pracy wybrałem się na zakupy do Biedronki, z racji tego ze mam sklep po drodze do domu. Sklep nie posiada własnych miejsc parkingowych dlatego musiałem szukać miejsca na parkingu przy blokach w okolicy sklepu. W sklepie nie można płacić kartą ale znajduje się tam bankomat euronetu (z którego akurat wypłacając gotówkę z mojego banku nie mam prowizji) więc poszedłem do bankomatu i wypłaciłem gotówkę. po wejściu do sklepu w pierwszej kolejności wchodzi się na wózki dla klientów, nie miałem drobnych więc poszedłem do kasy i poprosiłem panią by rozmieniła mi 20zł. niestety dostałem odpowiedź że niema jak mi rozmienić, przy drugiej kasie to samo. Co mi się rzuciło w oczy to duża kolejka do obu kas. na 4 kasy były zajęte tylko dwie a osoby stały głęboko w rzędach pomiędzy półkami z asortymentem. Z racji tego że nie rozmieniono mi pieniędzy byłem zmuszony iść do sklepu obok poprosić o rozmianę (tam ja dostałem) po powrocie wziąłem wózek dla klientów i wszedłem na salę z asortymentem. przejścia są bardzo wąskie przez co wyminięcie drugiej osoby z wózkiem sprawia dużo kłopotów. W sklepie panował porządek, artykuły na półkach były poukładane, oraz prawidłowo opisane. Z racji tego ze przejścia były bardzo wąskie zmusiło mnie to do pozostawienia wózka na sklepie i podejście do półek bliżej kas (tam gdzie była kolejka, nie było żadnej reakcji ze strony personelu nawet po prośbach klientów oczekujących w kolejce na obsłużenie) by dostać się po produkty, których potrzebowałem. gdy już wszystko po co przyszedłem znalazło się w koszyku ruszyłem w stronę kolejki do kasy. W kolejce czekałem około 15minut. po podejści do kasy wystawiłem na taśmę swoje produkty, kasjerka przywitała mnie i zaczęła kasować.na koniec spytała się czy nie chcę kupić siatki (podziękowałem pokazując że mam swoją) s zapłaciłem za zakupy spakowałem towar i wyszedłem, pożegnania nie usłyszałem ponieważ kasjerka już była zaabsorbowana następnym klientem( nic dziwnego skoro była tak źle zorganizowana obsada w stosunku do ruchu panującego w sklepie). Moja ogólna ocena nie może być wysoka ze względu na mało komfortowe przemieszczanie się po sklepie, oraz słabą organizacje pracy czego efektem jest długi oczekiwanie w kolejce. Obsługa widać starała się i pracowała na pełnych obrotach, przynajmniej osoby na kasie.

Łukasz_1185

02.08.2010

Biedronka

Placówka

Kościan, Kaźmierczaka 29

Nie zgadzam się (30)
Dziś miałem okazję...
Dziś miałem okazję oglądać film w multikinie w Krakowie. Wcześniej złożyłem rezerwację miejsc na seans przez internet, nie było problemu z realizacją wszystko działa poprawnie. Przyjeżdżając do kina można było zobaczyć dużo aut na parkingu, co nie przeszkodziło w znalezieniu miejsca, którego było dla wszystkich wystarczająco. Do kina również łatwo się dostać ponieważ jest przy dwupasmówce więc nie stoi się w korkach. Kino jest położone w atrakcyjnym miejscu obok aquaparku i hipermarketu real. Od parkingu do wejścia do kina dzieliło nas około 50metrów. Po wejści do kina udałem się do kasy gdzie na 7 stanowisk były obsadzone 2 jednak ze względu na godziny jeszcze południowe w kolejce nie stało się praktycznie wcale. Po podejściu do kasy nie miałem żadnych problemów żeby skorzystać z promocji którą organizuje kino z jednym z operatorów sieci komórkowej, osoba z obsługi również poinformowała nas o dokumentach które trzeba będzie okazać przy punkcie kontrolnym biletów. (Pani była kompetentna i obsługa przy kasie poszła szybko i bez problemowo, wszystko działało spranie płaciłem kartą) Po zakupie biletów poszedłem do bufetu kupić popcorn i colę, tam również nie trzeba było stać w kolejce, na 4 kasy również były dwie obsadzone. Poprosiłem o zestaw dla dwojga Pan który nas obsługiwał zaproponował powiększenie zestawu (podziękowałem). tu płaciłem gotówką i nie było problemów z wydaniem reszty. Z racji tego że miałem jeszce chwilę do seansu postanowiłem usiąść w kawiarni która była w multikinie. Wszędzie było czysto i przyjemnie, wystrój kawiarni był miły i ciepły, fotele wygodne, na stole leżało menu z deserami więc jeżeli bym chciał bez problemu mogłem się zapoznać z ofertą i z niej skorzystać. po podejściu do punktu kontroli biletów okazałem odpowiednie dokumenty (karta lojalnościowa i dowód osobisty) tam osoba poinformowała mnie, w której sali będzie puszczany film i którędy mam się tam udać. Na sali czekały na mnie miejsca które zarezerwowałem i wykupiłem. Jakość filmu była bardzo dobra, fotele wygodne z miejscami na napoje. W trakcie filmu musiałem wyjść z sali i skorzystać z toalety. Nie było żadnych problemów z trafieniem dzięki bardzo dobremu oznakowaniu w kinie, zajęło mi to 2 minuty by być z powrotem na sali gdzie był wyświetlany film. Po zakończeniu seansu czekała pani z koszem na opakowania, i sprzętem do czyszczenia sali tak by przygotować ją na kolejny seans. Przy wyjściu zostaliśmy pożegnani i zaproszeni na następny seans. Materiały reklamowe i repertuar był ogólnie dostępny w postaci ulotek oraz wyświetlany na ekranach na ścianach kina. Podsumowując swoją wizytę mogę stwierdzić że obsługa była miła i kompetentna, organizacja pracy była bardzo dobra dzięki czemu załatwienie jakiejkolwiek sprawy nie sprawiało żadnych problemów. W Kinie było miejsce by usiąść i czekać na seans, o wszystkim zostałem poinformowany, było czysto i przyjemnie. Ocena ogólna 5. Z całą pewnością mogę polecić innym to kino.

Łukasz_1185

02.08.2010

Multikino

Placówka

Kraków, Aleja Generała Tadeusza Bora-Komorowskiego 35

Nie zgadzam się (19)
Dość dawno bo...
Dość dawno bo w lutym kupowałem w Decathlonie sprzęt do siłowni. z paragonu był to początek lutego. spędziłem w decathlonie około 2-óch godzin (choć miałem wszystko już upatrzone wcześniej) Podjeżdżając pod sklep na parking nie miałem żadnego problemu na zaparkowanie autem dostawczym, parking jest na tyle duży że miejsca było sporo. wchodząc do sklepu udałem się od razu na dział siłownia i fitness. (niema problemu z trafieniem na każdy dział i znalezieniem czegoś dla siebie ponieważ jest bardzo dobre oznakowanie stref w sklepie) po dojściu do strefy która mnie interesowała szybko podszedł do nas pan z obsługi który był gotów doradzić w każdej kwestii związanej ze sprzętem do siłowni oraz poszczególnych ćwiczeń. Po doradach skorzystałem z oferty dosprzedażowej i zamiast kupować atlas i orbiter dokupiłem do tego gryf łamany, 2 gryfy krótkie i obciążenia do gryfów, oraz matę. osoba bez problemu przyjęła zamówienie i poprosiła bym udał się do punktu obsługi rat. Przy punkcie obsługi rat nie było nikogo po oczekiwaniu około 10minut udałem się do punktu obsługi klienta z zapytaniem czy tam ktoś dziś jest. Pani zadzwoniła po osobę i prosiła żeby poczekać przy punkcie, więc wróciłem i czekałem kolejne 10minut. (okazało się że nie było nikogo od obsługi i musiał nas obsługiwać manager). Manager który podszedł poprosił żebyśmy usiedli i zaczął uruchamiać komputer. Mieliśmy spisywać umowę ratalną ale niestety system nie działał. Pan poinformował nas że jest to chwilowa usterka i zaraz ją naprawi, więc poszliśmy na sale pooglądać inny asortyment. Tu mogę nadmienić że było czysto i schludnie, wszystko było poprawnie opisane i przede wszystkim każdy towar był na swoim miejscu (nie zdarzyło się tak żeby na półce z np. nike widziałem adidasa) po oczekiwaniu około 40min. choć pan obiecał nba 100% że będzie to tylko chwilka podszedł do ans i zaczęliśmy sporządzać umowę. Jak to przy każdych tego typu formalnościach musieliśmy czekać kolejne 10minut na przejście wniosku. Wniosek przeszedł i spisaliśmy umowę kredytu. Po otrzymaniu dokumentów znaleźliśmy pana który miał nam wydać sprzęt, przeszliśmy z nim przez kasy i zaczęliśmy pakować towar do auta. Osoba wydająca towar pomogła nam. Po tak długim oczekiwaniu spieszyło mi się już ponieważ w sklepie spędziłem łącznie prawie 2 godziny i nie sprawdziłem czy wszystko się zgadza z listą rzeczy które powinny się znaleźć. Po przyjeździe do domu okazało się że brakuje mat za 40zł. Nie jest to jakaś astronomiczna kwota ale w końcu zapłaciłem za to i chciałbym to otrzymać. w tym samym dniu nie mogłem już zadzwonić do sklepu bo był zamknięty. Postanowiłem na drugi dzień pojechać tam i rozwiązać sytuację. Niestety po przyjeździe dowiedziałem się że jeżeli przy odbiorze towaru nie stwierdziłem żadnego braku to znaczy że wszystko było, tym bardzie że miałem własny transport i wszystko było przy mnie pakowane. Poprosiłem o rozmowę z kierownikiem, niestety kierownik był nieobecny, spytałem się kiedy będzie powiedziano mi że jest od dziś na urlopie i wróci za 2 tyg. a nikt inny nie może podjąć takiej decyzji czy wydać mi sprzęt. Po dwóch tygodniach Przyjeżdżam do Dechatlona i po rozmowie z kierownikiem usłyszałem dokładnie to samo co od personelu. Choćbym nawet oszukiwał to jest coś takiego jak DPS czyli Działania Ponad Standard którymi powinni się posługiwać przede wszystkim kierownicy, jeżeli coś ma małą szkodliwość lub żadną dla firmy a jest gestem w stronę klienta. Sprawę uznałem za zamkniętą i w końcu zostałem bez mat. Podsumowując swoją wizytę mogę powiedzieć że zawiodłem się na organizacji pracy przez co straciłem 2h na załatwienie sprawy którą można było zrobić w maksymalnie 30min. Wiedza i kompetencje pracowników również mnie zawiodły (nie chodzi tu o DPS) ale o samą obsługę rat, gdzie oczekiwanie 40min, było zbyt długie na to by w ogóle móc przystąpić do uzupełniania wniosku. I na koniec przez moją nieuwagę i niedopatrzenie nie zostało mi wszystko wydane z tego co kupiłem dlatego moja ocena jest -3. Organizacja pracy, zachowanie personelu i wiedza jak i czas obsługi oceniam bardzo nisko w tym konkretnym przypadku, jeżeli chodzi o sam sklep to cena do jakości jest dobra, a wygląd sklepu może przyciągnąć klienta i zachęcić go do kupna. Największą zaletą obsługi mogę wskazać osobę która doradzała mi wybór sprzętu.

Łukasz_1185

02.08.2010

DECATHLON

Placówka

Kraków, Al. Pokoju 44

Nie zgadzam się (18)
Ostatnio miałem przyjemność...
Ostatnio miałem przyjemność tankować na stacjach paliw Tesco. Po zakupach zrobionych w hipermarkecie udałem się na stacje paliw mieszczącą się na parkingu odkrytym. Bez większych problemów udało się dojechać pomimo że parking był pełen samochodów. Na stacji były 4 dwustronne dystrybutory, przede mną była 1 osoba i dwie przy dystrybutorach. zgasiłem silnik i czekałem około 3-4minuty na podjazd do dystrybutora. po podjeździe do dystrybutora musiałem poczekać aż osoba która tankowała przede mną zapłaci w kasie za swoje paliwo. okazało się że nie trwało to zbyt długo bo czekałem około. 1min. Po zatankowaniu tak samo jak do dystrybutora do kasy była 1 osoba przede mną. tu również bez zbędnego czekania podjechałem prawi natychmiast do okienka (na stacji były obsadzone dwa okienka z dwóch które były do obsługi) Przy okienku spytano się czy posiadam kupon rabatowy oraz czy mam kartę tesco dzięki czemu mógłbym otrzymać 10gr rabatu na litrze. niestety nie miał. Zapłaciłem przy kasie kartą. Podsumowują: całe tankowanie zajęło mi nie więcej niż 6-7 minut co zważywszy na cenę paliwa, która jest niższa od tej która jest na innych stacjach było warto. Obsługa miła i uprzejma, informują o wszystkich obecnych promocjach z których może skorzystać klient, są mili i uprzejmi. Stacja nie posiada sklepu ze względu na położenie na parkingu przy hipermarkecie. Organizacja pracy również była dobra ponieważ przy takim ruchu były obsadzone wszystkie stanowiska. Dystrybutory i budki były czyste (widać że regularnie je ktoś czyści). Ogólna ocena to +3 jestem zadowolony i mogę tą stację polecić innym, co do jakości paliwa jeszcze nie mogę nic powiedzieć ponieważ dopiero zaczynam tam tankować, z opinii osób które tam tankują mogę stwierdzić że nie różni się niczym od innych stacji.

Łukasz_1185

02.08.2010

Stacje paliw Tesco

Placówka

Kraków, Kapelanka 56

Nie zgadzam się (22)
Trzeba było zrobić...
Trzeba było zrobić zakupy do domu więc wybrałem się do tesco przy ul. Kapelanka 54. będąc pod tesco wjechałem na parking zadaszony i tu na mnie czekało rozczarowanie bo ciężko było o miejsce w pobliżu wejścia do hipemarketu więc po około 5minutach szukania wejścia stwierdziłem ze zaparkuje gdzieś dalej. po zaparkowaniu udałem się do bocznego wejścia gdzie po jednej i drugiej stronie były windy, po prawej również znajdują się schody, jedna z wind nie działała, stwierdziłem że nie będę czekał na drugą i poszedłem po schodach. Po wejściu do tesco musiałem przejść na drugi koniec klepu ponieważ tylko po jednej stronie były wózki dla klientów. (Na parkingu również były wózki ale przy głównym wejściu od strony schodów ruchomych). Po zdobyciu wózka (przy których był lekki bałagan) wszedłem do na pasaż sklepu. W pierwszej kolejności były wystawione promocje szkolne. Ze znalezieniem artykułów, których potrzebowałem nie miałem większych problemów dzięki dobremu oznakowaniu na sklepie. Przy kasie jednak czekało mnie kolejne rozczarowanie ponieważ były ogromne kolejki. po czekaniu w kolejce około 15minut wreszcie dotarłem do kasy. Pani spytała się czy mam kartę lojalnościową (odpowiedziałem ze nie) obsłużyła mnie w miarę sprawnie. podczas obsługi przywitała mnie i pożegnała. tym razem z pełnym, wózkiem udałem się do głównego wejścia z schodami ruchomymi mając na uwadze że jedna z wind była nieczynna. Jeżeli chodzi o obsługę to na około 50kas było obsadzonych mniej więcej połowa. Jeżeli byłaby większa obsada na kasach zaoszczędziło by się czekanie w kolejce. Po wyładowaniu produktów z koszyka do bagażnika odwiozłem wózek tam gdzie jego miejsce. Na parkingu niestety dało się zauważyć porozrzucane wózki w różnych miejscach. Sklep ze względu na cenę można polecić ale trzeba wziąć pod uwagę że jak się jedzie do tak dużego hipermarketu to przynajmniej godzinę trzeba w nim spędzić. w tym około 30minut, by zaparkować, zdobyć koszyk i czekać w kolejce do kasy. Ze względu na cenę i opis produktów oceniam na +1. jak chodzi o czystość i czas obsługi niestety sklep zostawia wiele do życzenia.

Łukasz_1185

01.08.2010

Tesco

Placówka

Kraków, Kapelanka 54

Nie zgadzam się (23)
Firma Viki zajmuje...
Firma Viki zajmuje się sprzedażą zabawek (jest to sklep wysyłkowy ale również jest możliwy obiór osobisty) z racji że jestem mieszkam w bliskiej okolicy sklepu postanowiłem skorzystać z tej drugiej opcji. produkty sklepu widziałem na Allegro. po wybraniu zabawki dla siostrzeńca zadzwoniłem sobie do sklepu z zapytaniem o dostępność towaru i w jakich godzinach można odebrać towar. Dodzwoniłem się za pierwszym razem i telefon odebrała pani Magdalena, była bardzo miła i uprzejma, bez problemów odpowiadała na każde moje pytanie i sama wyjaśniła mi dokładnie jak dotrzeć do sklepu. Po przyjeździe na miejsce (po wytłumaczeniu bez problemu trafiłem inaczej mógłbym mieć problem bo sklep znajduje się na piętrze pasażu a schody na piętro są z tyłu słabo widoczne) Po przyjściu do sklepu powiedziałem ze dzwoniłem wcześniej w sprawie zabawki którą sobie zamówiłem. Pani która mnie obsługiwała już miała przygotowaną i spakowaną zabawkę dla mnie, spytała się czy chcę z czegoś jeszcze skorzystać (grzecznie podziękowałem) zapłaciłem i wyszedłem ze sklepu. Mogę podsumować ten zakup jako bardzo udany, obsługa sprawna, miła, widać że każdy w tej firmie wie co ma robić. bez żadnych wyrzutów sumienia mogę polecić tą firmę. A i najważniejsze Pani która mnie obsługiwała jeszcze dała mi rabat na zabawkę ponieważ nie kliknąłem na allegro więc nie ponieśli opłaty za sprzedaż! Obsługa wg mnie na 5+

Łukasz_1185

01.08.2010

Viki

Placówka

Kraków, Mackiewicza 17a

Nie zgadzam się (20)
W piątek około...
W piątek około godziny 19 wszedłem do sklepu ravel. W sklepie nikt nie podszedł do mnie i nie zapytał w czym może pomóc lub przywitać. asortyment w sklepie był bogaty i można było spokojnie się rozejrzeć tak by wybrać sobie to co się chciało. w sklepie nie było dużego ruchu. po wybraniu sobie 3-ech rzeczy poszedłem do przymierzalni, przy przymierzalniach nie było nikogo (dziewczyna poszła na zaplecze odebrać telefon i nikt jej nie zastąpił) jak wchodziłem do przymierzalni nikt się nie zainteresował by dać mi numerek z ilością rzeczy które tam wnoszę. po wyjściu z przymierzalni nadal nikt nie podszedł, więc dwie rzeczy zostawiłem na kupce innych. byłem zdecydowany na zakup więc podszedłem do kasy przy której nikogo nie było, (na sklepie były 3 dziewczyny które układały rzeczy, na podejście do kasy żeby ktoś mnie obsłużył czekałem 2-3 minuty. Przy kasie pani nabiła towar na kasę ale była jakaś awaria i musiałem czekać około 4 minut na wydruk paragonu, w sklepie nadal nie było dużego ruchu. na koniec towar zapakowano do sitki i w końcu dano mi paragon. Po zakończonej transakcji zostałem pożegnany. Wg. mnie organizacja pracy i kompetencje zespołu były na niskim poziomie: 1. przy przymierzalni nie było nikogo (można było coś ukraść) 2. Nikt się nie zainteresował moją osobą po wejściu do sklepu 3. obsługa przy kasie również pozostawiała wiele do życzenia jeśli chodzi o czas. Z Produktu, czystości i ceny mogę być zadowolony, ale jeżeli byłaby osoba niezdecydowana na zakup niema co liczyć żeby ktoś jej pomógł, czas obsługi również nie był zachwycający biorąc pod uwagę jaki był ruch, podejrzewam że jeżeli ruch byłby większy, czas obsługi byłby o wiele dłuższy. Jeżeli chodzi o produkty mogę polecić sklep, tak jak chodzi o obsługę niestety nie polecam.

Łukasz_1185

01.08.2010

Ravel

Placówka

Kraków, Szewska 13

Nie zgadzam się (36)
Miejsce odwiedzin Sklep...
Miejsce odwiedzin Sklep autoryzowany Plus. o godz. 15:40 wszedłem do sklepu autoryzowanego plusa, na dwa miejsca do obsługi klientów jedno było zajęte przez konsultanta. Po wejściu do sklepu byłem drugą osobą w kolejce. Nie było miejsca na to by osoby poza obsługiwaną mogły usiąść czekając na swoją kolej. Czekając w kolejce podszedłem do gablot z wystawą, w Gablotach znajduje się wszystko to co potrzebują klienci od akcesori do telefonów jak i telefony. można było każdą rzecz wypróbować, wszystko było czytelnie opisane tak że żaden klient ni powinien zostać wprowadzony w błąd. W sklepie było czysto i przyjemnie. brak siedzeń dla osób czekających w kolejce na obsługę powoduje że czas ten się dłuży dlatego powinny być obsadzone wszystkie stanowiska. Po oczekiwaniu 9minut kiedy nadeszła moja kolej konsultantka zaprosiła mnie do miejsca obsługi, przywitała spytała w czym może pomóc, oraz posiadała widoczny identyfikator. Powiedziałem że jestem zainteresowany umową na abonament, Konsultantka zadała mi 6 pytań odnośnie czego potrzebuję (liczba minut, sms-ów, gdzie najczęściej dzwonie, czy korzystam z internetu, jakie funkcje w telefonie są dla mnie najważniejsze i czy mam markę do której mam największe zaufanie) Po rozpoznaniu potrzeb konsultantka przeszła do prezentacji oferty, odwołując się do tego co wcześniej powiedziałem. Prezentując ofertę zaznaczała wszystko na ulotce (wysokość abonamentu, liczbę minut, stawkę za połączenia i sms-y, 2 usługi dodatkowe wraz z cenami oraz zaprezentowała mi 3 telefony. Podczas prezentacji dostałem propozycję dwóch ofert. Po ogólnej prezentacji przeszła do porównania obu ofert wskazując ich plusy i minusy oczywiście mając cały czas na uwadze to na czym mi zależy. Po skończonej prezentacji konsultantka zaproponowała mi jeszcze ofertę dosprzedażową w postaci internetu bezprzewodowego. Na koniec przedstawiła jakie formalności muszę spełnić by móc podpisać umowę. Powiedziałem że dziękuję ale jeszcze muszę się zastanowić, wtedy konsultantka spytała się jakie mam wątpliwości. Powiedziałem że nie mam lecz muszę to jeszcze przedyskutować z osobą trzecią. Na pożegnanie konsultantka dała mi ulotkę na której zaznaczała wszystkie usługi o których mówiła podczas prezentacji oferty, cennik telefonów, kartkę na której zapisywała moje uwagi, oraz swoją wizytówkę. Podziękowała za wizytę poprosiła o kontakt jak się zastanowię i zaprosiła do kolejnej wizyty. Z wizyty w sklepie jestem bardzo zadowolony, Konsultantka była kompetentna (znała odpowiedź na każde moje pytanie) znakomicie potrafi przeprowadzić rozmowę z klientem. Jedynym minusem wizyty w sklepie była zła organizacja pracy (nie dopasowanie grafiku do panującego ruchu w sklepie) po mojej wizycie wychodząc z sklepu zauważyłem kolejne 2-ie osoby stojące w kolejce.

Łukasz_1185

29.07.2010

PLUS

Placówka

Kraków, Kapelanka 54

Nie zgadzam się (21)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi