Opinie użytkownika (16)

wg bliskiej mi...
wg bliskiej mi osoby oferta paliwa w bardzo dobrej jakości. Nie bez znaczenia jest fakt, że jest tu rodzimy kapitał.

Bona

12.02.2024

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Korzystam bardzo często...
Korzystam bardzo często - wszystkie paczki przyszły w pożądanym stanie i na czas. Polecam.

Bona

12.02.2024

ORLEN Paczka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa Klienta nie...
Obsługa Klienta nie zawsze jest pomocna, tak samo jak obsługa kurierska.

Bona

12.02.2024

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Uważam, że Tauron...
Uważam, że Tauron jest solidną firmą, choć bardzo długi czas oczekiwania na rozliczenia.

Bona

12.02.2024

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Marna jakość oferowanych...
Marna jakość oferowanych produktów

Bona

12.02.2024

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zawsze wszystko na...
Zawsze wszystko na najwyższym poziomie:) pracownicy uśmiechnięci i z chęcią odpowiadają na pytania:)

Bona

12.02.2024

IKEA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowanie mój ulubiony...
Zdecydowanie mój ulubiony sklep, na pewno jest to częściowo związane z bliskością miejsca zamieszkania, ale liczy się też podejście do klienta. Czasem nawet nie muszę mówić co chcę, Pani sama podaje mi moje ulubione papierosy :)

Bona

12.02.2024

Żabka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Szybka i sprawna...
Szybka i sprawna obsługa, zawsze jest asystent przy kasach samoobsługowych i służy pomocą

Bona

12.02.2024

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zwykły sklep ze...
Zwykły sklep ze zwykłą obsługą.

Bona

12.02.2024

dino - supermarket

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przy kasach samoobsługowych,...
Przy kasach samoobsługowych, to jest dramat żeby doczekać się na obsługę. Kiedy chciałam oddać butelki w ramach działań ekologicznych, okazało się że personel nie znał regulaminu swojego i zostałam zbyta stwierdzeniem, że to sklep a nie skup butelek. Jak dla mnie odżywka zdecydowanie poniżej poziomu i nie mającego nic wspólnego z jakością obsługi.

Bona

12.02.2024

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
W placówce założyłam...
W placówce założyłam moje pierwsze konto. Traci w ocenie że względu na czas oczekiwania na obsługę.

Bona

12.02.2024

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wszystko super, wszystkie...
Wszystko super, wszystkie sprawy mogę załatwić zdalnie bez wizyty w oddziale i straty czasu.

Bona

12.02.2024

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Byłam u lekarza...
Byłam u lekarza i postanowiłam zrobić zakupy w pobliskich Delikatesach Centrum. Nie wzięłam koszyka, ponieważ wchodziłam jedynie po pieczywo. Podeszłam do stoiska piekarniczego,a tu nagle wyskakuje na mnie Pani Sprzedawczyni krzycząc na cały sklep "A gdzie Koszyk!!!!" Poczułam się jakbyśmy cofnęli się w czasie o jakieś 25 lat kiedy to klient był dla sprzedawcy, anie odwrotnie. Spokojnie i grzecznie odpowiedziałam Pani, że weszłam jedynie po pieczywo i nie będę szukać po całym sklepie koszyków, których nie ma przy wejściu na sam. Następnie poprosiłam Panią o pieczywo, niestety Pani chyba miała zły dzień bo wręcz rzuciła mi bułkami, a gdy poprosiłam o pokrojenie chleba usłyszałam jak mruczy pod nosem, że Paniusi się nawet nie chce chlebka w domu kroić. No po prostu tragedia. Nie robię w tym sklepie za często zakupów, ale do tej pory byłam tam obsługiwana w sposób miły i mówiąc szczerze już dawno nie spotkałam się z tak aroganckim zachowaniem ze strony sprzedawcy. Mam nadzieję, że Pani miała zły dzień i że nie zawsze zachowuje się w ten sposób.

Bona

28.10.2009

Delikatesy Centrum

Placówka

Bielsko-Biała, Żywiecka 95

Nie zgadzam się (21)
Personel jest Super,...
Personel jest Super, Panie są niesamowicie miłe i kompetentne, zawsze potrafią doradzić i ogólnie zakupy robi się tam bardzo przyjemnie. Niestety incydent z soboty zweryfikował troszeczkę moją dotychczasową opinię na temat tego sklepiku. Przyszłam rano po pieczywo, jak zwykle kolejka była niewielka, więc cierpliwa czekałam na dojście do lady. Klientka przede mną miała do odbioru tort dla Pary Młodej. Kiedy Pani ekspedientka podała tort okazało się, że ma czerwone napisy (których Pani przy zamówieniu absolutnie nie chciała), jednak, jak się później okazało, nie był to największy problem. Klientka otrzymała tort w kartonie prostokątnym do którego zmieściłby się jeszcze jeden torcik. Kiedy poprosiła o jakieś zapakowanie otrzymała jedynie pergamin do przykrycia ciasta z góry. Uważam, i myślę że większość zgodzi się ze mną, że jeśli Cukiernia ma w swojej ofercie ciasta i torty na wynos to powinna mieć również typowe pudełka do zapakowania ciast lub tortów, żeby ułatwić klientom ich doniesienie w nienaruszonym stanie do domu. Pani, trudno się dziwić, była oburzona zaistniałą sytuacją i powiedziała, że absolutnie nic już nie zamówi w tej Cukierni i nie będzie polecać jej znajomym. Opisałam to, aby pokazać jak Firma, która ma bardzo dobrą opinię w Bielsku może sobie ją popsuć takim małym błędem, jakim jest brak pudeł na torty.

Bona

07.10.2009

JEDYNA

Placówka

Bielsko-Biała, 11-go Listopada

Nie zgadzam się (17)
W ten dzień...
W ten dzień byłam załatwić formalności w PZU chcąc przejść na ubezpieczenie indywidualne. Z czterech ogólnie dostępnych okienek obsługi klienta działało jedno, a ludzie czekali w kolejkach godzinami. Ja osobiście straciłam 1,5h. Dałam +1 ponieważ Pani, która w końcu po godzinie zjawiła się przy drugim okienku była sprawna, energiczna i miła.

Bona

17.09.2009

PZU

Placówka

Bielsko-Biała, Nadbrzeżna 2

Nie zgadzam się (22)
Polecam!!! Panie przy...
Polecam!!! Panie przy kasie bardzo miłe i uśmiechnięte :-))). Każdego klienta powita miłe "dzień dobry" oraz uśmiech, a następnie po skasowaniu towarów jesteśmy żegnani z uśmiechem słowami "dziękujemy za zakupy, zapraszamy ponownie"!!

Bona

08.05.2009

Biedronka

Placówka

Żywiec, Żeromskiego 2c

Nie zgadzam się (27)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi