Opinie użytkownika (61)

Świetnie. Bardzo dobry...
Świetnie. Bardzo dobry i wnikliwy kontakt z klientem. Pracownik poświęca dla klienta maksymalnie dużo czasu. Udostępnia również kontakt do kolejnych zakupów.

Izabela_944

05.12.2018

DOUGLAS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Dostawca energii...
Źle. Dostawca energii elektrycznej jest takim usługodawcą, na którego klient jest "skazany", a teoretyczny wybór jest mało realny do przeprowadzenia. Dezinformacja i rozbieżności w ocenie stanu faktycznego powodują, że ani pracownik, ani petent nie znajdują zadowalającego wyjścia z sytuacji. Dział windykacji natomiast w sytuacjach niejasnych i niewyjaśnionych działa szybko i skutecznie.

Izabela_944

04.12.2018

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Bardzo przystępne...
Świetnie. Bardzo przystępne ceny i duży wybór artykułów. Dogodne formy i terminu zwrotu towarów. Szybka i profesjonalną pomoc w doborze rozmiarów.

Izabela_944

26.11.2018

C&A

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ok. Bezradność w...
Ok. Bezradność w odnalezieniu danych z karty klienta i niemożliwość skorzystania z niej w przypadku fizycznego jej braku zniechęca do kolejnej wizyty w sklepie.

Izabela_944

25.11.2018

Super-Pharm

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Profesjonalne...
Bardzo dobrze. Profesjonalne doradztwo pracowników przewyższa jakość oferowanych do sprzedaży produktów. Zdarzają się sytuacje, w których oczekiwałabym szybszego kontaktu z doradcą.

Izabela_944

16.11.2018

Castorama

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Firma ma...
Dobrze. Firma ma w swojej ofercie produkty dobrej jakości w dobrej cenie. Nie należy jednak spodziewać się pomocy pracownika w doborze towaru. Na terenie sklepu praktycznie nie ma obsługi. Bardzo precyzyjne informacje udzielane są natomiast przy kasie. Tam pracownik na podstawie danych komputerowych jest w stanie odpowiedzieć prawie na każde pytanie.

Izabela_944

14.11.2018

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. W ofercie...
OK. W ofercie zawsze wygląda to lepiej, ale można coś wybrać.

Izabela_944

07.09.2018

UPC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Wygodne...
Bardzo dobrze. Wygodne godziny otwarcia, dostępność w różnych lokalizacjach.

Izabela_944

07.09.2018

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Jednodniowa jakość...
Słabo. Jednodniowa jakość pieczywa, choć bardzo duża dostępność punktów sprzedaży.

Izabela_944

07.09.2018

Piekarnia HERT

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Najwyższa jakość...
Rewelacyjnie. Najwyższa jakość sprzętu elektronicznego. Pozwala się przyzwyczaić.

Izabela_944

07.09.2018

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Najwyższa jakość...
Rewelacyjnie. Najwyższa jakość sprzętu elektronicznego. Pozwala się przyzwyczaić.

Izabela_944

07.09.2018

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Niedogodne rozmieszczenie...
Słabo. Niedogodne rozmieszczenie lokalizacji sklepów na terenie miasta Wrocławia.

Izabela_944

29.08.2018

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Słaby zasięg...
Słabo. Słaby zasięg w mniejszych miejscowościach.

Izabela_944

29.08.2018

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bogaty...
Bardzo dobrze. Bogaty asortyment roślin domowych i ogrodowych. Nietuzinkowe oświetlenie w dobrej cenie.

Izabela_944

29.08.2018

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Bogaty...
Bardzo dobrze. Bogaty asortyment roślin domowych i ogrodowych. Nietuzinkowe oświetlenie w dobrej cenie.

Izabela_944

29.08.2018

OBI

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Ubezpieczenia są...
Słabo. Ubezpieczenia są najlepsze w reklamie, a przy zmartwieniu o pomoc trudno.

Izabela_944

29.08.2018

Link4

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo smaczne i...
Bardzo smaczne i świeże produkty. Bułki ze świeżymi owocami w przystępnej cenie (jak np. na jagodzianki). Osoba obsługująca może i nie zaproponuje kolejnego artykułu, gdy wybrany przez klienta się skończył, a ten chciałby większą ilość, ale zwraca uwagę na to, żeby nie mieszać smaków i nie dotykać pieniędzy przez rękawiczkę, którą nakłada bułki. Dialogu z obsługą nie podejmiesz, ale zjesz smacznie.

Izabela_944

11.08.2017

FILIPINKA

Placówka

Wrocław, Paprotna 7

Nie zgadzam się (0)
Osoba sprzedająca bardzo...
Osoba sprzedająca bardzo dużą gamę preparatów nie potrafiła niestety podpowiedzieć i zaproponować produktów do oczyszczania twarzy. Zakupiłam tylko znane sobie produkty, choć miałam niedosyt, że można było z tej mnogości artykułów wybrać coś nowego, innego. Pod względem składu również nie uzyskałam zadawalającej mnie odpowiedzi porównawczej. Jeżeli mamy jednak wystarczająco dużo czasu i chęci, żeby sobie poczytać, to myślę, że jest to bardzo dobrze zaopatrzony sklep tej marki, z przystępnymi cenami.

Izabela_944

11.08.2017

ZIAJA

Placówka

Wrocław, Paprotna 7

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Trzeba...
Tak sobie. Trzeba dużo czasu i cierpliwości, aby zostać obsłużonym. W trakcie oczekiwania można wysłuchać kilku życiowych historii, gdyż nie dba się o tajemnicę przekazywanych informacji. Organizację obsługi można by usprawnić, gdyż ma się wrażenie, że osób obsługujących jest więcej niż obsługiwanych, a mimo to tworzy się kolejka. Okazuje się, że kompetencje pracowników są bardzo wąskie i nie w każdym zakresie dany pracownik może obsłużyć klienta. Na plus: zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.

Izabela_944

01.08.2017

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Dobra organizacja...
Dobrze. Dobra organizacja czasu pracy. Miła i kompetentna obsługa. Czasami brakuje im stabilnych ofert dla klientów, którzy nie preferują agresywnego rynku finansowego, ale są to tylko propozycje. W dniach roboczych pełna dostępność, choć czasami przydały by się wydłużone godziny pracy. Możliwości ograniczone do godziny 18.00, pomimo i tak elastycznego podejścia obsługi. Możliwa jest pełna komunikacja przez iPko i sms-y, przy sporadycznych przerwach technicznych. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Izabela_944

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi