Opinie użytkownika (161)

Stacja benzynowa -...
Stacja benzynowa - miejsce gdzie potrzebujemy zatankować, chwilę odpocząć i ... no właśnie - zazwyczaj w długiej podróży chcemy skorzystać z toalety. Okazuje się, że na stacjach Darex nie ma takiej możliwości. Jakość obsługi pozostawiał także wiele do życzenia - Pan był niemiły, nie chciał odpowiedzieć na zadane pytania i poczułam się jak zwykły intruz.

KarolinaBe

31.01.2023

AUTO DAREX

Placówka

Wrzelowiec, Opolska 5

Nie zgadzam się (0)
Szybka i uśmiechnięta...
Szybka i uśmiechnięta obsługa - już w kilka sekund po zajęciu miejsca dostaliśmy menu - czyste, schludne i czytelne. Pani która obsługiwała gości na sali była bardzo miła i chętnie udzielała wszystkich odpowiedzi na zadane pytania. Jedzenie świetne i na pewno będę chciała tu wrócić. Dlaczego więc ucięłam pół gwiazdki? Układanie papierowych słomek w szklance przy użyciu gołej dłoni (Pani "dobijała" gołą ręką słomki od góry by wszystkie były na jednym poziomie) nie było zbyt higieniczne (pozostał niesmak biorąc pod uwagę, że ja również miałam napój ze słomką...) i jeszcze jedna rzecz wpłynęła na obniżenie opinii - słyszałam sporo krzyków z kuchni - nie jestem pewna, czy pracownicy się kłócili, czy tylko wygłupiali, ale słysząc krzyki i wulgaryzmy nie czułam się zbyt dobrze.

KarolinaBe

03.01.2023

Krowa na Miedzy

Placówka

Zamość, Rynek Wielki 3

Nie zgadzam się (0)
Uczestniczyłam w zakupie...
Uczestniczyłam w zakupie pierścionka zaręczynowego. Przy tak poważnej sprzedaży poprawny wywiad i rozmowa z klientem powinna być na najwyższym poziomie. Zdecydowanie tego zabrakło - takiego profesjonalizmu i może uroczystej atmosfery? Miałam wrażenie, że pani chciała nas "załatwić" jak najszybciej i dalej nic nie robić.

KarolinaBe

03.01.2023

Apart

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie, Nie i...
Nie, Nie i jeszcze raz NIE! Niestety w tym sklepie czuję się wręcz atakowana. Nie mam nawet minuty na to by w spokoju pooglądać towar tylko od razu stoi przy mnie pracownik i mówi, mówi, mówi. Mimo próśb nie zostawiają klientów w spokoju. Ja rozumiem, że pewnie takie mają zasady i obowiązki, ale to chyba klient powinien się czuć dobrze a nie tylko obsługa.

KarolinaBe

03.01.2023

Kazar

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie można siędo...
Nie można siędo niczego przyczepić. Panie poproszone o pomoc chętnie jej udzielają, odpowiadają na wszystkie pytania i rozwiewają wszelkie wątpliwości.

KarolinaBe

03.01.2023

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Chwalę i to...
Chwalę i to bardzo - potrzebowałam pomocy i wsparcia ze strony obsługi i przyznaję, że osiągnięto najwyższy poziom. Pan był bardzo pomocny, zaangażowany i finalnie uratował mnie z opresji.

KarolinaBe

03.01.2023

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wybór w sklepie...
Wybór w sklepie spory, ceny całkiem przystępne a obsługa? Ostatnio kiedy potrzebowałam pomocy nie mogłam nikogo znaleźć - może dlatego, że panie były zajęte pogawędką z innymi pracownikami.

KarolinaBe

03.01.2023

PEPCO

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie dość, że...
Nie dość, że przepysznie, to na dodatwk przesympatycznie. Mimo ogromnego ruchu dziewczyny uwijały sięjak w ukropie - cały czas z uśmiechem i radością.

KarolinaBe

03.01.2023

Pijalnia Czekolady E. Wedel

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Wolę polecać nasze,...
Wolę polecać nasze, polskie sklepy i firmy. A w kwestii obsługi - wszystko zależy na kogo trafimy. Jedni pracownicy są fajni i uczynni, a inni niekoniecznie...

KarolinaBe

03.01.2023

Kaufland

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niestety - mam...
Niestety - mam do czynienia z allegro zarówno od strony kupującego jak też sprzedającego. Oczywiście jako kupujący nie mam żadnych problemów z obsługą. Jednak jako sprzedający zauważyłam, że ciężko siędogadać z pracownikami tej platformy. Zazwyczaj "trzymają" stronę kupujących i nie potrafią w profesjonalny i kompetentny sposób wytłumaczyć swojego postępowania.

KarolinaBe

03.01.2023

Allegro.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Korzystam z Netflix...
Korzystam z Netflix od lat i miałam kilka razy okazję kontaktować sięz obsługą - zawsze miło, szybko i sympatycznie

KarolinaBe

03.01.2023

Netflix

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Polecam - po...
Polecam - po prostu! Łatwa i sprawna obsługa a gdy tylko występują jakieś problemy - można sprawnie załatwić wszystko bez stresu.

KarolinaBe

03.01.2023

pyszne.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
w ostatnim czasie...
w ostatnim czasie miałam okazję załatwiać swoje sprawy w placówce banku - jestem mile zaskoczona jakością i profesjonalizmem. Może wynika to z tego, że sprawy nie były załatwiane przy standardowym "okienku" tylko w specjalnie rzygotowanym do spotkań indywidualnych pokoju. Pani była uprzejma, bardzo skrupulatna i udzieliła wszystkich możliwych odpowiedzi, popowiedzi i wskazówek. W przyszłym tygodniu czeka mnie przedostatnia wizyta i powiem szczerze - jestem pewna, że będzie równie miło.

KarolinaBe

03.01.2023

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Miejsce wyjątkowe -...
Miejsce wyjątkowe - za każdym razem gdy tu przychodzę, wychodzę z koszykiem pełnym świetnych produktów - które oczywiście doskonale proponuje Pani z obsługi - jest konkretna, profesjonalna i doradza tak, by klient był zadowolony.

KarolinaBe

03.01.2023

ZIAJA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio obsługa w...
Ostatnio obsługa w Rossmannie mocno się pogorszyła - zawsze jak tu przychodziłam to widywałam pracowników niezadowolonych, burczących coś pod nosem, gdy klient o coś zapytał - dlatego przestałam robić tu zakupy

KarolinaBe

03.01.2023

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Te panie wiedzą...
Te panie wiedzą po co przychodzą do pracy - uśmiechnięte, symoatyczne, dostępne ale nienachalne - tak jak lubię.

KarolinaBe

03.01.2023

Hebe

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Polecam za asortyment,...
Polecam za asortyment, ceny, inspiracje. Niestety obsługa pozostawia wiele do życzenia. Panie są wręcz niemiłe, a to zniechęca do dalszych zakupów.

KarolinaBe

03.01.2023

TEDi

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Muszęocenić także ostatnią...
Muszęocenić także ostatnią wizytę i tu wielkie rozczarowanie. Do tej pory byłam całkiem zadowolona z obsługi, zaś dwie ostatnie wizyty nie przypadły mi do gustu. Pracownicy nie mieli ochoty pomóc nam w wyborze łóżka za pierwszym razem i narożnika przy drugiej wizycie. Czy wygląd ma znaczenie? Chyba tak, bo wracając z wycieczki nie wyglądaliśmy jak potencjalni kupujący, zaś inni klienci (wystrojeni i eleganccy) cały czas mieli obstawę pracowników.

KarolinaBe

03.01.2023

Black Red White

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Mam to szczęście,...
Mam to szczęście, że zawsze trafiam w tym sklepie na pomocnych i profesjonalnych pracowników, którzy chętnie doradzą, pomogą i porozmawiają.

KarolinaBe

03.01.2023

Bricomarche

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Odjęte dwie gwiazdki...
Odjęte dwie gwiazdki za obsługę, ponieważ większość pracownikow jest super, jednak zazwyczaj kadra zarządzająca pozostawia wiele do życzenia.

KarolinaBe

03.01.2023

LIDL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi