Opinie użytkownika (59)

Tak sobie. ...
Tak sobie. Na Minus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

smith

18.01.2017

T-Mobile

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na...
OK. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

smith

18.01.2017

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Za dużo...
OK. Za dużo jest wszedzie tych rossmannów.

smith

12.12.2016

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

smith

12.12.2016

Drogerie Natura

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

smith

12.12.2016

DECATHLON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Sztampowy wybór,...
OK. Sztampowy wybór, wysokie ceny.

smith

12.12.2016

Smyk

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Mam...
Bardzo dobrze. Mam na sobie buty od nich.

smith

09.12.2016

CCC

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie. Byłem...
Tak sobie. Byłem w sklepie, jako osoba towarzysząca, bo mnie nie wolno wybierać elementów wystroju mieszkania.

smith

09.12.2016

JYSK

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo źle. Załatwianie...
Bardzo źle. Załatwianie podłączenia prądu trwa tylko trochę krócej, niż za komuny.

smith

09.12.2016

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Nie znalazłem...
Źle. Nie znalazłem tego, co chciałem i nikt mi nie pomógł szukać.

smith

09.12.2016

Leroy Merlin

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Wciąż...
Bardzo dobrze. Wciąż nie jest idałem stacji benzynowej.

smith

09.12.2016

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Niestety kierownictwo...
Dobrze. Niestety kierownictwo lub personel sklepu nie przewidziało, że ktoś może miec taki problem, jak ja.

smith

08.12.2016

Media Markt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. W zasadzie...
Świetnie. W zasadzie za jednym małym wyjątkiem mam z nimi doskonałe relacje, jako klient.

smith

08.12.2016

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Sprzęd w...
Rewelacyjnie. Sprzęd w zasadzie bezawaryjny.

smith

08.12.2016

Samsung

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Żałuje,...
Bardzo dobrze. Żałuje, że ostatecznie nie miałem okazji skorzystać z rad firmy

smith

08.12.2016

Home Broker

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Brak konsekwencji...
OK. Brak konsekwencji w utrzymaniu standardu kontaktu z klientem.

smith

08.12.2016

Open Finance

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

smith

28.10.2016

Poczta Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

smith

28.10.2016

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (1)
Bardzo dobrze. ...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

smith

28.10.2016

Sferis

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

smith

28.10.2016

Vobis

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi