Opinie użytkownika (20)

Nie podoba mi...
Nie podoba mi się ubogie w stosunku do empik com zaopatrzenie. Audiobookow juz praktycznie nie ma. Ciężko znaleźć kogokolwiek do pomocy jesli nie można czegoś znaleźć, wrażenie niedoboru kadry i wiecznekolejki do kasy.

Agnieszka_4037

30.09.2019

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Asortyment bardzo duży,...
Asortyment bardzo duży, przysyłki w terminie, rzetelne informacje na temat dostaw, kilka mozliwości dostawy. Bardzo dobra ocena

Agnieszka_4037

30.09.2019

empik.com

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Konkurencyjne ceny, super...
Konkurencyjne ceny, super aplikacja, wygoda w płatności, można się czuc pewnei i bezpiecznie i na pewno nie oszukanym. To nowośc na moim rynku i przyszłość. Jedyna wada mała liczba taksówek.

Agnieszka_4037

28.09.2019

Bolt

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Regularnie jeżdże na...
Regularnie jeżdże na kawę na te stacje. Miła obsługa, zawsze cynamon i czekolada do kawy.

Agnieszka_4037

28.09.2019

Circle K

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo duzy wybór...
Bardzo duzy wybór multimeduów natomiast mało przejrzysty portal, trudność w wyszukiwaniu filmów, wrażenie jakby podpiete były pod słowa kluczowe nieadekwatne rekordy. Wizualnie portal mi sie nie podoba , mam wrażenie, że jest przestarzały. Cdecydowanie nieintuicyjny

Agnieszka_4037

27.09.2019

cda.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Przeciwieństwo DHL, obsługa...
Przeciwieństwo DHL, obsługa coraz lepsza, zawsze terminowy kurier.

Agnieszka_4037

26.09.2019

DPD Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
jestem raczej odiorcom...
jestem raczej odiorcom niż nadawcą, nie mam zdania.

Agnieszka_4037

25.09.2019

InPost

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tankuję często na...
Tankuję często na Lotosie, moja ulubiona stacja jednak zniknęła z mojej trasy. Miła obsługa, powtarzalna

Agnieszka_4037

25.09.2019

LOTOS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
DUży asostyment produktów,...
DUży asostyment produktów, sprawna obsługa. Mały minus za obsługę. Pracownicy mogliby być milsi i bardzie pozytywnie nastawieni do klientów

Agnieszka_4037

24.09.2019

Kolporter

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobre produkty, szybka...
Dobre produkty, szybka likwidacja szkód ale trzeba walczyć o adekwatną do szkoy wypłate nalezności bo bardzo zaniżają wyceny szkody.

Agnieszka_4037

23.09.2019

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Nie podoba mi...
Nie podoba mi sie ograniczenie związane z wypłatami większych kwot z bankomatów, oddziały niestety nie sa łatwo dostepne a wypłaty z kont firmowych obarczone opłata. Bardzo podoba mi sie portal online, informacje o nadchodzących zadaniach/płatnościach i pojawiających sie przelewach.

Agnieszka_4037

22.09.2019

mBank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
DObra cena za...
DObra cena za duze pakiety, brak elastyczności w kwestiach multiroom, ciągłe przypominanie o płatności nawet kiedy jesteś sumiennym płatnikiem

Agnieszka_4037

21.09.2019
Nie zgadzam się (0)
KOrzystam z protalu...
KOrzystam z protalu kilka razy w miesiącu, zawsze sprawnie działa, nigdy nie zawiodłam sie na skuteczności rezerwacji, opinie klientów są adekwatne do zastanego standardu rezerwacji. Mozliwośc zmiany terminu rezerwacji czy uwzględnienia potrzeb indywidualnych to nie tylko fikcja czy obietnica ale realna mozliwość .

Agnieszka_4037

20.09.2019

Booking.com

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Njaczęściej korzystam z...
Njaczęściej korzystam z usług tej stacji. Ostatnio zauważyłam że częściej jest mi proponowane wlanie paliwa przez obsługę stacji. Zwracam uwage na czyste pistolety, nieoblepione paliwem. Stacja dobrze zaopatrzona. Moja ulubiona

Agnieszka_4037

16.09.2019

ORLEN

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jestem wieloletnia klientka...
Jestem wieloletnia klientka PKO i bardzo podoba mi sie fakt, ze przy operacjach większych moge być obslugiwana poza kolejką. Dostepnośc oddziałów tez jest przydatna w tym kontekście. Problemem jest kontakt z doradca firmowym, który jest przydzielony natomiast jest nie po drodze. Bank się cały czas rozwija, Korzystam m..in. z funkcji niedawno udostepnionej jaka jest złożenie wniosków online dotyczących bieżących kredytów.

Agnieszka_4037

16.09.2019

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Zdecydowany spadek jakości...
Zdecydowany spadek jakości usług - kurierzy nie przyjeżdżają w umówionym terminie, paczki się gubią, brak opakowań na małe paczki do nabycia przy nadaniu. Ceny wysokie

Agnieszka_4037

15.09.2019

DHL

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Często korzystam z...
Często korzystam z playera ale jest jedynym portalem na którym zacinają mi się filmy.

Agnieszka_4037

14.09.2019

player.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Ostatnio otworzyli sie...
Ostatnio otworzyli sie na już istniejących klientów. Oferty sa równie atrakccyjne dla nowych jak i stałych klientów. Negatywnie oceniam handlowców dzwoniących z ofertami. Mam złe doświadczenia z osobami nachalnymi, narzucającymi i wymuszającymi decyzje. Na mnie działa to dokładnie odwrotnie, przedłużenie umowy załatwię w punkcie.

Agnieszka_4037

12.09.2019

PLUS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Niskie ceny, intuicyjnie...
Niskie ceny, intuicyjnie rozwiązana kwestia faktur i platności

Agnieszka_4037

11.09.2019

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rejestratorka, nie sprawiła...
Rejestratorka, nie sprawiła wrażenia osoby relacyjnej. Nie wiem czy zwróciłaby się do mnie w ogóle, jeśli nie podeszłabym do niej, tylko usiadła w poczekalni. Cała sytuacja w recepcji i połączonej z nią poczekalni, sprawiła wrażenie jakbym pojawiła się w przychodni obsługującej NFZ, gdzie nie ma zapisów na godziny. Byłam mocno zaskoczona ilością osób w poczekalni, mimo przypuszczenia, że działa więcej niż jeden gabinet, będąc w wielu placówkach nie spotkałam nigdy tak pełnej poczekalni. Osób było 18 (razem ze mną i moimi dwiema osobami towarzyszącymi) w tym jak się później okazało, 10 pacjentów. Duża liczba oczekujących to zdaje się standard w tym miejscu, gdyż rejestratorki nie były tym faktem zdziwione, nie próbowały tez rozładować tłumu , nie informowały też nikogo o ewentualnym opóźnieniu – miałam wrażenie, że ta sytuacja jest naturalna dla tego miejsca.Rejestratorki były ubrane w fartuchy. Nie nosiły rzucającego się w oczy makijażu, ani biżuterii - zdawały się być naturalne. Nie wyglądały jednak schludnie. Fartuchy były niedopasowane, zróżnicowane, nie wyglądały dobrze jakby za duże i niewyprasowane. Panie nie posiadały identyfikatorów.

Agnieszka_4037

13.12.2014

K&W

Placówka

Warszawa, Aleje Krakowskie 2

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi