Opinie użytkownika (92)

Fatalnie. Jakość obsługi...
Fatalnie. Jakość obsługi w tej firmie jest poniżej jakiegokolwiek poziomu. Obsługa niegrzeczna, nie zwraca uwagi na klienta. Śmiech za kasą, cyrk.

Magdalena_3556

27.11.2018

Martes Sport

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Źle. Pani kasjerka...
Źle. Pani kasjerka zachowywała się jakby pracowała w firmie za karę. Przewracanie oczami i niegrzeczny ton to norma.

Magdalena_3556

18.11.2018

C&A

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa sklepu pozostawia...
Obsługa sklepu pozostawia wiele do życzenia. O ile do przemiłej pani kasjerki nie mam o nic pretensji, to mężczyzna (prawdopodobnie ochrona) przekroczył granicę kulturalnej rozmowy z klientem sklepu. Kupowana była zgrzewka wody. Podeszłam więc do kasy, w której były przede mną 2 osoby, uznałam, że wolę poczekać niż iść do samoobsługowej. Zaprosiła mnie tam jednak pani z obsługi zapewniając, że skasuje moje zakupy. Pojawił się jednak problem, nie udało się skasować zgrzewki, więc przybył jaśnie pan ochroniarz. Zapytał czy może rozerwać zgrzewkę aby skasować każdą wodę po kolei. Odparłam, że chyba sobie żartuje i udałam się do zwykłej kasy, która w międzyczasie stała się pusta. Pan natomiast uznał, że chyba musi mnie pouczyć i poszedł za mną ciągle gadając mi do ucha jak to jestem niedouczona i jak to nie umiem obsługiwać samoobsługi. Odparłam, że pani z obsługi mnie tam zaprosiła, i to nie ja kasowałam te zakupy. Na chwilę się zamknął, po czym za chwilę znowu zaczął swój wywód. Pokazałam brak zainteresowania stojąc do niego tyłem i nie odzywając się ani słowem, ale on nadal opowiadał, że tacy ludzie w przyszłości nawet nie zrobią zakupów, bo nie umieją obsługiwać samoobsługi, jak to są niedouczeni, jak to mało zaradni. Dopiero po podniesieniu głosu na pana, raczył się oddalić, ale do jasnej anielki, nie życzę sobie, aby pouczał mnie obcy mężczyzna, który tak naprawdę nie powinien się nawet odzywać w tej sytuacji tylko zrozumieć mój brak czasu i przejście na kasę normalną. Zachowanie to było absurdalne. Poczułam się poniżona przed innymi klientami i zostałam zwyczajnie nazwana nieukiem. Dodam, że pan nie miał pojęcia o mojej pozycji zawodowej ani wykształceniu. Robiłam zakupy w tym sklepie prawie codziennie, ale w tej sytuacji będę musiała pójść do konkurencji z obawy przed następnym wykładem o przyszłości ludzkości i mojej nikłej wiedzy z poziomu obsługi kasy samoobsługowej, wygłoszonym przez szanownego pana ochroniarza. Szanowne Tesco, przemądrzałych ludzi się po prostu nie zatrudnia, bo dziś potraktują tak mnie, a jutro kogoś innego.

Magdalena_3556

10.08.2018

Tesco

Placówka

Bielsko-Biała, Babiogórska 26

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.

Magdalena_3556

07.05.2018

Tchibo

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Magdalena_3556

07.05.2018

Pijalnia Czekolady E. Wedel

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie. Na plus:...
Świetnie. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

Magdalena_3556

15.01.2018

Allegro.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Przyjazność strony dla użytkownika, Intuicyjność strony, oferta,cena,asortyment, organizacja, budowa strony, wygląd strony www.

Magdalena_3556

15.01.2018

AliExpress

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Magdalena_3556

27.12.2017

empik

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Magdalena_3556

27.12.2017

cinkciarz.pl

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Magdalena_3556

27.12.2017

bonprix.pl

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze.
Dobrze.

Magdalena_3556

22.12.2017

Biedronka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Tak sobie.
Tak sobie.

Magdalena_3556

22.12.2017

Tesco

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Magdalena_3556

22.12.2017

TAURON

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Magdalena_3556

22.12.2017

Stokrotka

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Słabo. Pracownicy wmawiają...
Słabo. Pracownicy wmawiają klientom, że nie posiadają na stacji benzyny 95, a jedynie V-Power. Po samodzielnym zatankowaniu zwykłej 95, muszę rzec, że kłamią aby naciągnąć klienta na większe koszta.

Magdalena_3556

22.12.2017

Shell

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Magdalena_3556

22.12.2017

RTV EURO AGD

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Magdalena_3556

22.12.2017

Rossmann

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze.
Bardzo dobrze.

Magdalena_3556

22.12.2017

PZU

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Świetnie.
Świetnie.

Magdalena_3556

22.12.2017

Play

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Magdalena_3556

22.12.2017

Pijalnia Czekolady E. Wedel

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi